Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä taida korona olla mikään pelkkä flunssa

Vierailija
06.02.2022 |

Sekoitti mun kuukautiskierron, joka on lähes kellontarkka. Eikä mulla edes ollut mitään kovin pahoja oireita, kuumettakin vaan yhtenä yönä ja silloinkin alle 38 astetta.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muille käynyt näin?

Vierailija
2/35 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

M56

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainakin tässä parin vuoden aikana saanut myös lisää ikää ja olen nyt hyvin lähellä ikää jona äitini vaihdevuodet alkoi, enkä ole ihan varma johtuuko muutokset iästä, rokotteesta, koronasta vai mistä niin ja kilojakin on tullut lisää.

Vierailija
4/35 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireetkin oli lievät, joten minkään korkean kuumeenkaan piikkiin tuota ei voi laittaa.

Ap

Vierailija
5/35 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että koronakouhot ja heidän jatkuvat uudet aloituksensa aiheen tiimoilta ovat häipyneet AV:sta, suurimmaksi osin!

Vierailija
6/35 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "rokote" se sekoittaa ne menkat, ei korona.

Vierailija
7/35 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

~11%:lla sukukypsillä naisista rokote aiheuttanut ongelmia jotka näkyneet kuukautiskierron häiriöinä.

Onhan se tietysti riskaapeli hommaa, kun naisten kaikki munasolut ovat jo syntymästä asti valmiiksi luotuja, eikä uusia enää sen jälkeen kehity.

Meinaan vaan esim. lasten rokottamisia, että tuleeko näkymään tulevaisuudessa kohonneena lapsettomuutena ja epämuodostumina syntyvissä lapsissa.

Vierailija
8/35 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö koko yhteiskunta sulkea miljardien eurojen kustannuksin jonkun sekaisin menneen kuukautiskierron takia?

Vierailija
9/35 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei kumpikaan rokote aiheuttanut mitään häiriöitä menkkoihin.. Sen sijaan kun sain tartunnan (5kk tokan rokotteen jälkeen) kuukautiset menivät aivan sekaisin. Ja ovat sekaisin edelleen, en yhtään tiedä missä vaiheessa kiertoa mennään ja vuoto voi alkaa aivan yllättäen tai olla poissa pitkiä aikoja. Toivottavasti vähitellen normalisoituu, onneksi lapsilukuni on sentään jo täynnä...

Vierailija
10/35 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis ole ottanut rokotetta vai?

Vierailija
11/35 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö koko yhteiskunta sulkea miljardien eurojen kustannuksin jonkun sekaisin menneen kuukautiskierron takia?

Eihän tässä sellaista ole vaadittu?

Ap

Vierailija
12/35 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei kumpikaan rokote aiheuttanut mitään häiriöitä menkkoihin.. Sen sijaan kun sain tartunnan (5kk tokan rokotteen jälkeen) kuukautiset menivät aivan sekaisin. Ja ovat sekaisin edelleen, en yhtään tiedä missä vaiheessa kiertoa mennään ja vuoto voi alkaa aivan yllättäen tai olla poissa pitkiä aikoja. Toivottavasti vähitellen normalisoituu, onneksi lapsilukuni on sentään jo täynnä...

Voi ei :( Onko tuo jatkunut kauan?

Ap

Vierailija
13/35 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sama onko se flunssa vai ei, mutta pitääkö sen takia muka tehdä jotain toimenpiteitä, ne kuolevat, jotka kuolevat,siinä se. Ei meidän pidä lähteä sellaiseen hysteriaan normaalin elämäkiertoon kuuluvien asioitten takia.

Vierailija
14/35 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hengityskoneesta käsin vaikea jankata koronasta.

Vierailija
15/35 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan sama onko se flunssa vai ei, mutta pitääkö sen takia muka tehdä jotain toimenpiteitä, ne kuolevat, jotka kuolevat,siinä se. Ei meidän pidä lähteä sellaiseen hysteriaan normaalin elämäkiertoon kuuluvien asioitten takia.

Rauha sielullesi. Kaiken varalta vaan..

Vierailija
16/35 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kohta neljä kuukautta. Minulla on myös hormonikierukka, en tiedä vaikuttaako sekin ehkä asiaan jotenkin. Ennen koronaa vuoto oli kyllä säännöllinen.

Vierailija
17/35 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinua saisi hallitukseen mukaan tai THL:ään hommiin?

Vierailija
18/35 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy aiheeseen?

Ap

Vierailija
19/35 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sama. Sukulaisen 10 viikon ikäinen vauva joutui sairaalaan. Onneksi on nyt toipumassa.

Vierailija
20/35 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kohta neljä kuukautta. Minulla on myös hormonikierukka, en tiedä vaikuttaako sekin ehkä asiaan jotenkin. Ennen koronaa vuoto oli kyllä säännöllinen.

Minulla ei hormonikierukalla ollut vuotoa lainkaan, mutta ehkä se johtui koronan tai rokotuksen ennakko-oireista, kun aikaa on kymmenisen vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän