Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko puolisollesi ok jos ottaisit täyteaineita kasvoihin?

yhdessä 17 vuotta
06.02.2022 |

Tai tekisit kirurgisia parannuksia vartaloosi? Juttelimme juuri tästä viikonloppuna ja puolisoni sanoi että ei hyväksy eikä ymmärä miksi en voi vanheta luonnllisesti. Ryppyjä ei toki vielä ole mutta varmasti jo 10v päästä on. Ei tykkää myöskään että pistän ripsipidennykset. Hiuspidennykset ymmärtää koska tietää että minulla on ohut tukka. On ehdttanut kyllä lyhyeksi leikkausta, itse en todellakaan halua naisena lyhyitä hiuksia. N38

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eropaperit lähtee vetämään heti jos puoliso edes suunnittelisi moisia typeryyksiä. Luomuna paras.

Vierailija
2/14 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ulkonäkö on niin tärkeä sinulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän jokainen halua olla mahdollisimman kaunis? ap

Vierailija
4/14 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö mun kysyä kumppanilta lupa??? Mun keho..

Vierailija
5/14 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eropaperit lähtee vetämään heti jos puoliso edes suunnittelisi moisia typeryyksiä. Luomuna paras.

Olet ilmeisesti mies? En oikein ymmrrä miksi vaimosi ei saisi halutessaan fiksata vähän itseään? Ja nyt en todellakaan tarkoira mitää n äärimmäisyyksiä vaan pientä ryppyjen silotusta, mesolankoja tms mikä ei käytännössä edes näy, vaimo vaan olisi freshimmän näköinen? ap

Vierailija
6/14 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyävksyisi varmaan jonkinlaiset, mutta ei mitä tahansa kauneusoåeraatioita. Toki ei voisi estääkään, mutta turha olisi varmasti mieheni mieliksi hankkia esim. peppuimplantteja tms... olen kyllä harkinnut joitain operaatioita, esim. kainalokarvojen laserpoistoa, mikä vähentäisi myös hikoilua ja mun on aina ollut vaikea saada sileää lopputulosta kun vahauskin sattuu.. luilen että mies on ihan jees sen kanssa kun talous sen kestää.

Vierailija
7/14 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on pistetty täyteaineita, eikä miehellä ole siihen mitään sanomista. Niillä on korjattu ikääntymisen tuomia muutoksia niin, että näytän suunnilleen samalta kuin parikymppisenä (vaikka tietenkään kaikkea ei pysty korjaamaan). Mitään ei siis ole muutettu tai muokattu, mitään ankkahuulia en ikinä haluaisi. Mies on lähinnä tyytyväinen huolitellusta ja kauniista vaimosta.

Vierailija
8/14 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa pikkuhiljaa koko ajan. Siideristä näyttää tulevan.

Vierailija
9/14 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin täyteaineet näyttävät hyvilta kasvoilla. Tuskin tykkäisi muovinaamasta.

Vierailija
10/14 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän jokainen halua olla mahdollisimman kaunis? ap

Omalla luonnollisella tavallaan kyllä mutta ei muovisena ja keinotekoisena.

Vierailija
11/14 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyteaineet rumentavat kasvoja. Näyttävät luonnottomilta. Varmaan olisi samaa mieltä kanssani. Eli tuskin ottaisin mitään täytteitä naamaani,

Vierailija
12/14 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti mies? En oikein ymmrrä miksi vaimosi ei saisi halutessaan fiksata vähän itseään? Ja nyt en todellakaan tarkoira mitää n äärimmäisyyksiä vaan pientä ryppyjen silotusta, mesolankoja tms mikä ei käytännössä edes näy, vaimo vaan olisi freshimmän näköinen? ap

Olen mies ja vastustan ankarasti kaikkea epäaitoa, koska luonnollinen on kaunista ja haluan meidän vanhenevan luonnollisesti. Vaimo ja minä panostamme hyviin yöuniin, korealaiseen kauneudenhoitoon, liikuntaan ja terveelliseen ravintoon, mutta näihin ei kuulu mitkään piikit. Vaimo on freesi hyvin nukutun yön jälkeen.

Vierailija
13/14 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että edes kysyisin? Siis jos haluaisin.

Olen ostanut 69 000 € autonkin kysymättä puolison mielipidettä ja etukäteen sanomatta, minun rahat minun päätös.

Vierailija
14/14 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No puoliso tekee mitä itse haluaa, mutta harmi olisi jos hän siihen ruljanssiin lähtee. Sen taistelun kun häviää kuitenkin lopulta ja omasta mielestäni rahat voisi käyttää paljon mielekkäämmin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä