Olisiko puolisollesi ok jos ottaisit täyteaineita kasvoihin?
Tai tekisit kirurgisia parannuksia vartaloosi? Juttelimme juuri tästä viikonloppuna ja puolisoni sanoi että ei hyväksy eikä ymmärä miksi en voi vanheta luonnllisesti. Ryppyjä ei toki vielä ole mutta varmasti jo 10v päästä on. Ei tykkää myöskään että pistän ripsipidennykset. Hiuspidennykset ymmärtää koska tietää että minulla on ohut tukka. On ehdttanut kyllä lyhyeksi leikkausta, itse en todellakaan halua naisena lyhyitä hiuksia. N38
Kommentit (14)
Miksi ulkonäkö on niin tärkeä sinulle?
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän jokainen halua olla mahdollisimman kaunis? ap
Pitääkö mun kysyä kumppanilta lupa??? Mun keho..
Vierailija kirjoitti:
Eropaperit lähtee vetämään heti jos puoliso edes suunnittelisi moisia typeryyksiä. Luomuna paras.
Olet ilmeisesti mies? En oikein ymmrrä miksi vaimosi ei saisi halutessaan fiksata vähän itseään? Ja nyt en todellakaan tarkoira mitää n äärimmäisyyksiä vaan pientä ryppyjen silotusta, mesolankoja tms mikä ei käytännössä edes näy, vaimo vaan olisi freshimmän näköinen? ap
Hyävksyisi varmaan jonkinlaiset, mutta ei mitä tahansa kauneusoåeraatioita. Toki ei voisi estääkään, mutta turha olisi varmasti mieheni mieliksi hankkia esim. peppuimplantteja tms... olen kyllä harkinnut joitain operaatioita, esim. kainalokarvojen laserpoistoa, mikä vähentäisi myös hikoilua ja mun on aina ollut vaikea saada sileää lopputulosta kun vahauskin sattuu.. luilen että mies on ihan jees sen kanssa kun talous sen kestää.
Minulle on pistetty täyteaineita, eikä miehellä ole siihen mitään sanomista. Niillä on korjattu ikääntymisen tuomia muutoksia niin, että näytän suunnilleen samalta kuin parikymppisenä (vaikka tietenkään kaikkea ei pysty korjaamaan). Mitään ei siis ole muutettu tai muokattu, mitään ankkahuulia en ikinä haluaisi. Mies on lähinnä tyytyväinen huolitellusta ja kauniista vaimosta.
Ottaa pikkuhiljaa koko ajan. Siideristä näyttää tulevan.
Harvoin täyteaineet näyttävät hyvilta kasvoilla. Tuskin tykkäisi muovinaamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän jokainen halua olla mahdollisimman kaunis? ap
Omalla luonnollisella tavallaan kyllä mutta ei muovisena ja keinotekoisena.
Täyteaineet rumentavat kasvoja. Näyttävät luonnottomilta. Varmaan olisi samaa mieltä kanssani. Eli tuskin ottaisin mitään täytteitä naamaani,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eropaperit lähtee vetämään heti jos puoliso edes suunnittelisi moisia typeryyksiä. Luomuna paras.
Olet ilmeisesti mies? En oikein ymmrrä miksi vaimosi ei saisi halutessaan fiksata vähän itseään? Ja nyt en todellakaan tarkoira mitää n äärimmäisyyksiä vaan pientä ryppyjen silotusta, mesolankoja tms mikä ei käytännössä edes näy, vaimo vaan olisi freshimmän näköinen? ap
Olen mies ja vastustan ankarasti kaikkea epäaitoa, koska luonnollinen on kaunista ja haluan meidän vanhenevan luonnollisesti. Vaimo ja minä panostamme hyviin yöuniin, korealaiseen kauneudenhoitoon, liikuntaan ja terveelliseen ravintoon, mutta näihin ei kuulu mitkään piikit. Vaimo on freesi hyvin nukutun yön jälkeen.
Luuletko että edes kysyisin? Siis jos haluaisin.
Olen ostanut 69 000 € autonkin kysymättä puolison mielipidettä ja etukäteen sanomatta, minun rahat minun päätös.
No puoliso tekee mitä itse haluaa, mutta harmi olisi jos hän siihen ruljanssiin lähtee. Sen taistelun kun häviää kuitenkin lopulta ja omasta mielestäni rahat voisi käyttää paljon mielekkäämmin.