Paljonko teillä menee rahaa baari-iltaan kaikkineen
Kommentit (86)
200-300€. Mies, 38v, naimisissa ja lapsia.
Taksit 60€
Baari 100-200€
Grilli+tipit+narikka 20-30€
Ehkä 60e. 10 euroa kännimättöihin baarin jälkeen, juomiin max. Se 50e. Taksiin ei rahaa mene kun julkisillakin pääsee kotiin
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 08:14"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 08:11"]Mitä ihmettä te siellä baarissa teette? Itse ainakin juon, eikä 20 eurolla saa kuin 4-5 annosta. En mikään juoppo tai satakiloinen ole, mutta kyllä sitä illassa 3 sixpacia ulkona tai 12 tuoppia baarissa menee, jos vaikka kello 22-04 baarissa on. Selvinpäinkö te siellä olette?
[/quote] Vain tyhmä menee baariin jos pohjia on vähemmän kuin 6 annosta.
[/quote]
Mä en voi edes juoda 6 annosta sammumatta :D Aloitteluun riittää yksi ja baarissa juon ehkä kaksi isoa siideriä ja olen ihan kännissä. Paska viinapää. ;)
Voi kamala oletteko tosissanne noiden määrien kanssa? 12 annosta tai viinipulloa (kokonaan?!) aloitteluun ja vielä baarissa lisää? Kannattaisi hieman nyt miettiä sitä omaa kulutusta, kun jo yli 6 annosta kerralla on naisella yli riskikulutuksen ja teikäläiset vetää sen tuplana tai jopa triplana. Kuulostaa ihan kauheilta määriltä.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 08:31"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 08:17"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 08:11"]Mitä ihmettä te siellä baarissa teette? Itse ainakin juon, eikä 20 eurolla saa kuin 4-5 annosta. En mikään juoppo tai satakiloinen ole, mutta kyllä sitä illassa 3 sixpacia ulkona tai 12 tuoppia baarissa menee, jos vaikka kello 22-04 baarissa on. Selvinpäinkö te siellä olette? [/quote] Juon juon, mutta kun olen tällainen pieni siro nainen niin kun kotona juon vaikka viinipullon ja baarissa 3-4 siideriä on kuule polla jo aika sekaisin. Että jos vielä enemmän joisin saisi joku tulla kantamaan kotiin : )
[/quote]
Jestas mikä viinapää tai et ole pieni ja siro.
[/quote]
Toinen pienehkö ja sirohko viininlipittäjä täällä! Mulla menee kans joskus ryypätessä viinipullo ja siihen päälle vähän (tai paljon) boolia tai jotain drinkkejä ja sitten vielä pari mietoa... siitä on kyllä sitten yleensä jo aikamoisessa tuiterissa, mutta koskaan ei ole tarvinnut kotiin kantaa. 160cm ja 50kg nainen olen ja sirorakenteinen.
Joo ei ole tervettä tuollainen määrä ja olen kyllä vähentänytkin, mutta pahimmillaan on mennyt ihan hirveitä määriä. Morkkishan siitä aina tulee ja näin vanhemmiten hirveä krapulakin.
Baareissa käyn aika harvoin ja yleensä siihen sitten yhdistyy jotkin etkot ja/tai jatkotkin. Rahaa menee varmaan keskimäärin 35e (sis. aloittelujuomat, naposteltavat tai kokkailut ja juomat baarissa + mahdollinen sisäänpääsymaksu / narikka). Taksia pyrin välttämään, matkat taittuu julkisilla ja matkakortilla on kautta (Helsinki) niin ei mene ylimääräistä siihen. Aloittelujuomat on yleensä Virosta hankittu joten ovat halpoja :D
Taidatte olla jotain parikymppisiä, kun ei näin enää vanhempana viitsi missään baareissa käydä:) Joskus työporukan kanssa tulee käytyä firman virkistysjuhlissa, jolloin rahaa menee se pari kymppiä taksiin. Kesällä tulee käytyä terassilla parilla ja joskus kavereita tapaamassa yhdellä (ihan oikeasti) oluella. En tykkää krapulapäivistä ja minulla on muitakin harrastuksia. Rahoillekin keksin kivempaa käyttöä kuin...