Paljonko teillä menee rahaa baari-iltaan kaikkineen
Kommentit (86)
Asutaan keskustassa eikä ruukata käydä grilleillä. Pohjien lisäksi baareihin menee helposti 50 euroa. Joskus enemmän ja tosi harvoin vähemmän. Se on kuitenkin markoissa 700. Siitä puolet 350 mk riitti paljon enemäpään. Taksin ja grillin kanssakin harvoin meni yksin yli kahta satasta. Kalliiksi on tullut kapakoissa käyminen nykyään.
10-30€ per reissu. Sovin kyydit etukäteen / kävelen. Aloittelen n. 10€ edestä juomia. Vältän paikkoja jossa sisärit, tärkeämpää porukka kuin paikka jossa saa maksaa että saa maksaa juomista. Baarissa juon harvoin. 1-2 juomaa jos sitäkin. Joskus mäkkärin kautta kotiin, joskus ei. -nainen 21v
Kiljua saa 10€ noin 25 litraa. Eli semmoset kaksi viikkoa pysyy humalassa ja vatsakin toimii melkoisen hyvin.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:10"]
Kiljua saa 10€ noin 25 litraa. Eli semmoset kaksi viikkoa pysyy humalassa ja vatsakin toimii melkoisen hyvin.
[/quote]
"Baari-illat" on niin amatöörihommaa.
2 henkee, ukko ja minä 500-600e yhteensä
En käy. Eipä ole kenen kanssa käydä. :(
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 08:11"]
Mitä ihmettä te siellä baarissa teette? Itse ainakin juon, eikä 20 eurolla saa kuin 4-5 annosta. En mikään juoppo tai satakiloinen ole, mutta kyllä sitä illassa 3 sixpacia ulkona tai 12 tuoppia baarissa menee, jos vaikka kello 22-04 baarissa on. Selvinpäinkö te siellä olette?
[/quote]Silloin kun vielä kävin"ulkona" join illan aikana yhden tuoremehun. Taksiin ei mennyt , kun olin aina omalla autolla. Ulkona olin nimenomaan selvinpäin pitämässä hauskaa kavereiden kanssa,en ryyppäämässä.
Käydään mien kanssa yleensä yhdessä ja kaikkineen (kaikki kulut ennen baariin menoa ja seuraavan päivän mätöt myös tuossa) baarireissu maksaa n. 200€.
Kaikenkaikkiaan sellainen 400 - 800€. Riippuu monesta tekijästä, mutta harvemmin alle neljällä sataa pärjää.
Jos ei ole baarireissuun varaa laittaa edes paria sataa, niin eikö sekin raha kannattaisi säästää johonkin hyödyllisempään? Varsinkin perheellisten ei mielestäni pitäisi edes kapakassa rampata muutenkaan.
Illasta riippuen, harvoin tulee baariin mentyä, mutta silloin kun sinne niin 10-20 euroa kulutan baarissa. Pohjiks viinipullo tai 6-8 kaljaa ja baarissa 1-5 juomaa. Riippuen ihan illasta. Eli max 30 euroa yleensä menee iltoina joina juhlimassa. Toki joskus kerran kaks vuoteen spessuiltoja, että syömässä käydään ulkona jne millon menee sit ehkä 50 euroa. Pyörällä/kävellen/bussilla kuljen matkat eli niihin ei kulu rahhaa.
Viimeksi meni 25e ja tulin oikeasti vähän humalaan:). Ratikalla matkat edestakaisin (kuukausikortti on työn takia, sitä en laske). Helsingin Kalliossa on halpaa:D.
Ai kamala nyt alko ahistaa mun rahankäyttö :--DD
Aloitteluun menee n. 15e, (pullo viiniä ja siideriä)
Narikka + sisäänpääsy on se 7-12e,
Baarissa saattaa sitten mennä 20-50e, eli aika paljon... Taksia en ota, mutta jos ottaisin maksaa se n. 30e. Yhteensä voi siis mennä 40-110e...
Lohdutan itseäni sillä että olen itse rahani ansainnut ja "vain" 20 vuotta, vielä kehtaa rellestää :---DDD
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:23"]
Kaikenkaikkiaan sellainen 400 - 800€. Riippuu monesta tekijästä, mutta harvemmin alle neljällä sataa pärjää.
Jos ei ole baarireissuun varaa laittaa edes paria sataa, niin eikö sekin raha kannattaisi säästää johonkin hyödyllisempään? Varsinkin perheellisten ei mielestäni pitäisi edes kapakassa rampata muutenkaan.
[/quote]
Tämän voisi lukea vaikka Sauli Niinistön äänellä ja tottahan se on.
Joku 50e lähibaariin ja jos keskusta ni helposti takseineen ja grilleineen satanen.
Baari-iltani koostuu aina ensin hyvää ruokaa ravintolassa tai kotona + viiniä, sitten shamppanjabaariin tms istuskelupaikkaan, ja lopuksi (yleensä klo 23 aikaan) diskoon tunniksi tai kahdeksi tanssimaan.
Jos syön ja juon aluksi kotona, niin omaan osuuteeni menee yleensä noin 30e. Jos ravintolassa niin 100e.
Shamppanjabaarissa tms juon pari lasia, mikä tekee noin 30e. Saatan ottaa myös jotain pientä makeaa, sitten summa lähenee 40 euroa.
Diskoon kuluu pääsymaksu, yleensä noin 10 euroa. Ostan kaksi tai kolme lasillista jotain, hinta noin 8e kpl.
=100 - 200 euroa
Olen 20v opiskelija, kulut yleensä n. 20e
Eli 4 kaljaa alotusjuomaksi + vähän lahjaksi saatua viinaa yhteensä 4e, baariin kävelen koska asun keskustassa, ja baarissa 2-3 juomaa, alle 10 eurolla (opiskelija-alennuksia). Sitten loppuillasta hakemaan kebab 7e
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:48"]
Olen 20v opiskelija, kulut yleensä n. 20e
Eli 4 kaljaa alotusjuomaksi + vähän lahjaksi saatua viinaa yhteensä 4e, baariin kävelen koska asun keskustassa, ja baarissa 2-3 juomaa, alle 10 eurolla (opiskelija-alennuksia). Sitten loppuillasta hakemaan kebab 7e
[/quote]
Niin ja menen vain paikkoihin mihin ei tarvitse maksaa sisäänpääsymaksua/narikkaa
Alottelujuomat n.15e + baarissa n.15e = n.30e
Käyn yleensä vain lähibaareissa, joihin tietenkin kävelen :)
Aloitteluun 10 eli viinipullo, taksi 15 e (tai sitten kävelen, otan kimppataksin, pyörällä), sisäänpääsy (jos on) 5 e, narikka 2 e, juomat 35 e, kotiin taksilla 15 e (jos sillä tulen). Eli max 80 e. Usein toki tarjotaan ja mennään porukalla, joten luulen 40 e olevan oikeampi summa. En harrasta yösyömistä.
Voi hitsi, mulla meni nuorempana, kun vielä kävin baareissa, parhaimmillaan 200 e baariin.. Ja siis pelkkiin juomiin.
T. Ex- alkkis