Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Teini pyytää päästä seurustelu kumppaninsa kanssa risteilylle hiihtolomalla. Suostuisitteko?
06.02.2022 |
Kuulemmat maksaisivat koko risteilyn. Antaisitteko kahden teinin mennä kahdestaan risteilylle?
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä?
Poika 18 ja tytär 17
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä?
Poika 18 ja tytär 17
ap
Ton ikäset tarttee valvojan mukaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Idiootti :D ei teinit voi mennä risteilylle ilman valvojaa. Oletko vttu laivayhtiö? No enpä usko, joten et sinä sitä päätä saavatko mennä kahdestaan. Eivät saa.
Jipii,huomenna maanantai.
Pääsee töihin.
Alue: Aihe vapaa
En antaisi, jos en osaisi yhdyssanoja. Teinit ei edelleenkään pääse laivalle ilman aikuista.