Aikuiset tavis ihmiset tekevät instagram haasteita NAURATTAA!!!!
Siis esim semmottii että kertovat 29 faktaa seuraajilleen :D
Kommentit (19)
Minä haastan kaikki ihmiset paskomaan olohuoneen lattialle ja sitten ottakaa selfie kera tuotoksen ja laittakaa kuva instaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä haastan kaikki ihmiset paskomaan olohuoneen lattialle ja sitten ottakaa selfie kera tuotoksen ja laittakaa kuva instaan.
🤎🤎🤎
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä tässä naurattaa?
Voitko aloittaja selittää?
Oikeasti? Ihan kiva haaste, koirani osallistuu mielellään.
Vt tu miten lapsellista meininkiä :D kyllä itseänikin naurattaa.
No kiva ku susta on HAUSKAA TUTUSTUA TOISIIN ihmisiin eikä aina tuijottaa vain omaa napaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vt tu miten lapsellista meininkiä :D kyllä itseänikin naurattaa.
Naurakaamme yhdessä :--D
Eli siis kukaan ei nyt osaa selittää, mikä siinä on naurettavaa?
Eivätköhän nämä somen haasteet ole nykyajan lautapelejä ja pullonpyöritystä eli kevyttä seurustelemista. Helpompaakin siinä mielessä, että ei tarvitse nousta sohvalta osallistumaan.
Nauran niin että kulmahousut repeeee
Vierailija kirjoitti:
Insta on kuville, ei elämäkerroille ja jos se on päiväkirja niin kuvapäiväkirja.
Kuulemma instaan tulossa jotain uutta tyyliin onlyfans eli mahdollisuus muuttaa tilinsä maksulliseksi. Olen oikeasti harkinnut koko instasta luopumista tuon takia. Miksi kaikki kiva pitää pilata ja yltiökaupallistaa?
Jos nyt vaan pysyttäis aikuismaisissa töröhuuli-tissi-perse-kenotuksissa merkkitamineissamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Insta on kuville, ei elämäkerroille ja jos se on päiväkirja niin kuvapäiväkirja.
Kuulemma instaan tulossa jotain uutta tyyliin onlyfans eli mahdollisuus muuttaa tilinsä maksulliseksi. Olen oikeasti harkinnut koko instasta luopumista tuon takia. Miksi kaikki kiva pitää pilata ja yltiökaupallistaa?
No, se on sun näkemys siitä, mitä varten insta on. Sovelluksessa on kuitenkin mahdollisuus kirjoittaa myös tekstiä, sekä feediin että tarinoihin, joten sovelluksen puolesta kaikenlaiset tekstit ovat mahdollisia. Mutta mun mielestä sun vastaus ei vastaa kysymykseen, miksi faktahaaste taviksilla on naurettava.
(Instagram on kyllä ihan läpeensä kaupallinen jo valmiiksi, tuollainen uudistus ei muuta sitä yhtään kaupallisempaan suuntaan.)
😂