Olen 41-v, ensimmäistä kertaa raskaana
Olisi mukavaa kuulla saman ikäisten ensimmäistä kertaa raskaana olevien tai ensi kertaa synnyttäneiden kokemuksia. Ystäväpiirissäni on monilla jo kouluikäiset tai vanhemmat lapset, heillä on jo elämä niin eri vaiheessa. Minä löysin hyvän miehen vasta 3 vuotta sitten, en olisi lasta halunnutkaan tehdä huonon kanssa. Välillä kuulee kummasteluja, että jaksanko varmasti jne. Yksi sukulainen oli kuulemma ihan varma, että minä jään miehettömäksi ja lapsettomaksi.
Miten muilla?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:48"]Jei, taas yks saatanan mummoäiti lisää tähän maailmaan. Olisit pikkasen voinut ajatella sitä lastakin, että haluaako se ikälopun äidin itselleen. No ei todellakaan. Olet vain niin vitun itsekäs ämmä, että väkisin pitää lapsi tehdä, vaikka ei siihen ole edellytyksiä. Anna adoptioon jollekin nuoremmalle ja paremmalle naiselle, tulee lapsenkin elämästä elämisen arvoista.
[/quote]
Tää on jo niin huono etten enää edes tiedä mihin suuntaan oeukuttaisin. Vaan todella valtavasti liikaa aaveella provoulrva henkilö voi suoltaa tällaista paskas :-o kunnioitettavaa omistautumista ja samalla täysin sairasta :D
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:48"]Jei, taas yks saatanan mummoäiti lisää tähän maailmaan. Olisit pikkasen voinut ajatella sitä lastakin, että haluaako se ikälopun äidin itselleen. No ei todellakaan. Olet vain niin vitun itsekäs ämmä, että väkisin pitää lapsi tehdä, vaikka ei siihen ole edellytyksiä. Anna adoptioon jollekin nuoremmalle ja paremmalle naiselle, tulee lapsenkin elämästä elämisen arvoista.
[/quote]
Sen sijaan tämä lapsi olisi ilomielin ottanut kaltaisesi nuoren, ystävällisen, sivistyneen ja lempeän naisen äidikseen.
Joo, tuo kolmonen on ilmeisesti jo nelikymppisenä mummoutunut/mummoutuu nelikymppisenä. Toiset ovat nelikymppisenä vielä nuorekkaita, pystyviä ja toimivia naisia - tasan ei käy onnen lahjat!
Eipä estettä ettetkö saisi vielä toistakin lasta jos vain haluat. Onnea! Terkuin 45-vuotiaana vauvan saanut.