kokemksia pissaleikeistä
vastailkaas nyt ku anonyymisti voitte entä miten harrastelette
Kommentit (23)
Ai se olisi ihanaa, kun makaisi vaikka saunan pesuhuoneen lattialla ja nainen kyykistyisi ja kusisi päälle. Siis rinnan, mahan ja kullin päälle. Lopuksi voisin nuolla pissaisen pillun puhtaaksi.
t. m-50
Virtsa on neutraalia mineraalivettä. Sitähän jopa pitäisi suositella juotavaksi.
Meillä harrastetaan pissaleikkiä joskus. Käyn suihkussa selälleen ja laitan silmäni kiinne, kiihoittaa ajatus mihin vaimoni nyt pissaaM50+.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 10:09"]
Meillä harrastetaan pissaleikkiä joskus. Käyn suihkussa selälleen ja laitan silmäni kiinne, kiihoittaa ajatus mihin vaimoni nyt pissaaM50+.
[/quote]
Mahtavaa
Saan kovaa tyydytystä siitä, jos saan pissata rakastajani käteen. Samoin pidän siitä, jos hän pissaa selkääni tai pepulleni. N40something
Tuo pesuhuoneessa toisen päälle pissaaminen on mun yksi haave... Antaispa mun mies pissatta sen rinnuksille
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:55"]
Tuo pesuhuoneessa toisen päälle pissaaminen on mun yksi haave... Antaispa mun mies pissatta sen rinnuksille
[/quote]
Joisit pari olutta tai siideriä ja sitten kyykylleen siihen pillua levittäen.....huh huh!!!
t. m-50
löytyykö joltain oikeasti mies joka ei suostu noin kiihoittavaan toimintaan
Olimme seurustelleen jo kuukausia. Ihmetykseni oli, että nainen torjui kaikki seksuaaliset lähentelyni.
Kun sitten oli 'totuuden hetki', kertoi hän häpeillen että rakastellessa häneltä aina karkailee. Oli käynyt lekurillakin vaivan takia.
Melko pian hän uskoi etten pidä sitä mitenkään vastenmielisenä.
Aina sitä tuli yhdynnän aikana. Joskus runsaammin, orkun aikana aina.
vähän 'teknisiä' sänkyjärjestelyjä vain että sain nauttia lämpimästä märkyydestä...
tuo on ejakuloimista mut eihuonoa sekään ei ole itelle koskaan tullut vastaan naista joka niin tekis varmaanmahtavaa sekin
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:55"]
[/quote]
Miksi et kysy. Jos saat luvan saatatte innostuaM50+.
Oletteko kusset pilluun? kerran kolmen kimpassa hoideltiin yks dooris. Lopuksi kaverini nosti sen persettä ja avasi käsillään pillua, minäpoika kusin naisen pilluun. hetkenpäästä dooris purskautti ne pihalle, ei ollu väljä. m26
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 09:52"]
Ai se olisi ihanaa, kun makaisi vaikka saunan pesuhuoneen lattialla ja nainen kyykistyisi ja kusisi päälle. Siis rinnan, mahan ja kullin päälle. Lopuksi voisin nuolla pissaisen pillun puhtaaksi.
t. m-50
[/quote]
52V XXL ROUVANI TEKEE MINULLE JUURI NOIN. SIINÄ SPERMAT RUISKAHTAA VÄKISINKIN...
Pyysin murultani kerran kun kävi kesken saunomisen vessassa että mitä jos et pyyhkisikään vaan luolisin jäljellä olevat tipat. Kìimalimat ja muutama pissatippa. Sanalla sanoen hyvää. No.. asiaa testaillaan aina välillä. Olen onnekas.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 23:27"]
löytyykö joltain oikeasti mies joka ei suostu noin kiihoittavaan toimintaan
[/quote]
Ei semmosta MIESTÄ olekaan. Ehkä jotkut poikaset ja nortit mutta ei miehet..
Luulin olevani outo kun pidämme myös pissaleikeistä. Näköjään muutkin, lisää kirjoituksia vaanM50+.
Tänään toivottavasti päästään tyttöystävän kanssa testailemaan. Ajatuksena, että istuttais kylppärin lattialla sylikkäin, nainen päälläni, ja tyttöystävä pissais päälleni samalla kun sormetan häntä. Sen jälkeen vielä istuis mun naamalle vielä pissatippoja valuvana.
Olisin innokas kokeilemaan. Kerran piti käydä pissalla ennen seksileikkejä ja pesin pilluni. Siihen mies sanoi, ettei olis tarvinnut. En tajunnut että sehän vois olla kiihottavaa. Pesuhuoneen puolella näitä leikkejä vois kokeilla. Ois kiihottavaa jos mies hieroisi klittaa ja tissejä mun takaa ja siinä samalla pissaisin ja katsoisin omaa suihkua. Miehen päälle suostuisin myös ehdottomasti pissaamaan jos pyytäisi. Vielä ei ole pyydetty, mutta ehkä joskus! ;)
Mistäs minä löytäisin kaltaisesi naisen?? Mikset muuten pyydä itse että saisitko pissata kaverisi päälle ite tulisin hulluksi jos joskus noin kävisi!....
Olen ehkä pervo nainen, mutta haluan olla polvillani kun mieheni kusee päälleni ja suuhun. En kuitenkaan niele kusta n36v