Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin lapseni adoptioon, sain häneltä kirjeen:

Vierailija
15.06.2015 |

"Äitini antoi minut pois heti synnyttyäni. Ymmärrän ettei hänestä olisi ollut äidiksi, olihan hän vasta 14-vuotias minut saadessani. En ole vihainen siitä, että hän antoi minut pois. Olen vihainen siitä ettei hän etsinyt minua jälkeenpäin. Miksi? Tiedän kuka äitini on, hän ei tiedä minua tai minun tietävän. Hänellä on lapsia, hän ei antanut heitä pois. Sisaruksillani on äitini, on perhe. Syntymäpäiväjuhlat, äiti puhaltaa haavaan jos kaatuu vaikka pyöräilessä, äiti lohduttaa jos on paha olla. Minua ollaan pompoteltu lastenkodista toiseen enkä koskaan ole tuntenut oloani turvalliseksi, rakastetuksi tai kuuluvani jonnekkin. Minulla ei ole koskaan ollut perhettä. Minulla ei ole koskaan ollut kavereita. Miten ehdit saamaan kavereita ja perheen, kun muutat neljän kuukauden päästä taas toiselle paikkakunnalle. Aina olen luullut, että minussa on jokin vikana. Olen aina ollut yksin. Kukaan ei ole ollut lohduttamassa, kun minulla on paha olla. Elämäni alkoi yksin ja kuolen yksin. Miksi, äiti?" Tämän kirjeen sain lapseltani, jonka annoin adoptioon. Oletan ainakin sen olevan lapseltani. Nykyisin tämä lapsi olisi 26-vuotias (syntyi 16.10.1988). Lastenkodeista ei enää apua, kun täysi-ikäinen ihminen. Haluaisin löytää lapseni, vastata hänen kysymyksiinsä. Miten voisin löytää hänet? Tiedän etunimen ja syntymäajan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kannata ottaa sosiaalivirastoon yhteyttä ja alottaa sieltä.

Vierailija
2/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella, että tämä ei ole totta. Todella surullista :( mutta kirkkoherranvirastosta saa ongittua noilla tiedoilla. Ainakin äitini sai stalkkerin peräänsä, kun kertoi etunimensä ja syntymäaikansa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa silti ottaa lastenkoteihin yhteyttä, saisit ehkä tietää sukunimen, tai adoptiotoimistoon? Väestörekisterikeskukseen ehkä kaikilla tiedoilla? Kadonneita on löytynyt huonoimmillakin tiedoilla eri maistakin:)

Vierailija
4/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa adoptioon annetut pienet lapset saa oikean kodin ja perheen, ei ne mihinkään laitoksiin mene heiteltäväksi paikasta toiseen, kuten taas huostaanotetut (jotka nekin koitetaan sijoittaa perheisiin).

Vierailija
5/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on salee se tyyppi, ku sanoi kirjottavansa tänään sellaisen provon, että pääsee lehteen! :D

Vierailija
6/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo..

Vierailija
7/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:08"]Tää on salee se tyyppi, ku sanoi kirjottavansa tänään sellaisen provon, että pääsee lehteen! :D
[/quote]
Nyt sä spoilaisit
-ap

Vierailija
8/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota Porvoon sosiaaliviranomaisiin yhteyttä

Vierailija
9/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:09"]Provo..
[/quote]
Jep -ap

Vierailija
10/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:05"]Eiköhän kannata ottaa sosiaalivirastoon yhteyttä ja alottaa sieltä.
[/quote]
En ota olen provo -ap

Vierailija
11/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläpä huono provo. Et kai sä tällä mitään lehtitemppua edes ajatellut tekeväsi?

Vierailija
12/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:05"]Eiköhän kannata ottaa sosiaalivirastoon yhteyttä ja alottaa sieltä.
[/quote]
En ota olen provo -ap
[/quote]
:D :D :D :DDDD

Olen kai vähän väsynyt mutta hitto kun nauroin.

Vierailija
13/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä ihminen. Tunteeton

Vierailija
14/21 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesäälissä vellominen ei auta ketään. Oli sitten adoptiolapsi tai ei. Jos vaan valittaa ja vinkuu miten p*skaa elämä on nyyh nyyh, niin on varmasti masentava elämä. Aina voi pyrkiä miellyttävää elämää kohti, jos oikeesti haluaa :)

Vierailija
15/21 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihan mahtavaa, en ole koskaan ennen nähnyt että provo tulisi MYÖNTÄMÄÄN jekkunsa :D Tuliko huono omatunto nopeasti vai miksi päätit paljastaa? 

Vierailija
16/21 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika aikaisin päätti ap luovuttaa...

Vierailija
17/21 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa adoptioon annetut pienet lapset saa oikean kodin ja perheen, ei ne mihinkään laitoksiin mene heiteltäväksi paikasta toiseen, kuten taas huostaanotetut (jotka nekin koitetaan sijoittaa perheisiin).

Meinasin just sanoa samaa. Suomalainen adoptiolapsi on sellainen harvinaisuus, että niille on ihan älyttömän paljon enemmän ottajia kuin mitä on lapsia tarjolla.

Huono provo siis.

Vierailija
18/21 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ihan mahtavaa, en ole koskaan ennen nähnyt että provo tulisi MYÖNTÄMÄÄN jekkunsa :D Tuliko huono omatunto nopeasti vai miksi päätit paljastaa? 

Mitä paljastamista näin huono provo edes vaatisi? Kun jokainen normaaliälyinen yhteiskunnastamme yhtään mitään tietävä tietää, että suomalaisille adoptiolapsille löytyy AINA perhe.

Vierailija
19/21 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, tää olikin liian hyvä ollakseen totta... :D

Vierailija
20/21 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa, miten ap olisi kuljettanut tarinaa. Mitä olisi vastannut esim siihen, miten sait tuollaisen kirjeen haltuusi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi