Kaikilla on hienompi talo kuin meillä :(
Harmittaa kun aikoinaan ostettiin tämä mörskä ja vielä sellaiselta asuinalueelta (silloin ei sitä osattu ennustaa) joka on "kuolemassa" palvelujen suhteen. Täältä on muita, parempia taloja myynnissä ja nekään ei mene kaupaksi vaikka hinnat kohdillaan.
Tässä mörskässä siis asutaan, kun ei muuta voi.
En edes ole omasta mielestäni materialistinen mutta jotenkin tää 70-lukulaisuus hävettää enkä mielelläni uusia tuttavuuksia kutsu meille ...
Typerää, tiedän.
Kuitenkin ihan viihdyn, en oo kauheen tarkka sen suhteen.
Mutta tänään kävin yhden uuden tuttavani talossa ja alemmuuskompleksi iski heti ja oma mörskä näytti niin synkeelle kun kotiin tulin.
Kommentit (8)
Asun 70-luvun talossa. Ja olen ana onnelinen kauniista talostani. Vaika tämä ei uusi olekaan... Eikä palkintoja voittaisi
Siis asenne ratkaisee
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:29"]Meillä ei ole minkäänlaista taloa!
[/quote]
Joskus haaveilen kerros- tai rivitaloelämästä. Kun ei ole osaamista eikä rahaa tuohon pihaankaan panostaa :/
Ap
Älä ap vertaa muiden taloihin. Jos kerran viihdyt siinä niin miksi teet asiasta ongelamn? Ja aina, ihan joka asiassa elämässä löytyy joku tai jotkut joilla on jokin paremmin kuin itsellä jos sille tielle lähtee. Eli ei kannata, kateus vie ilon elämästä eikä anna mitään hyvää.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:30"]Asun 70-luvun talossa. Ja olen ana onnelinen kauniista talostani. Vaika tämä ei uusi olekaan... Eikä palkintoja voittaisi
Siis asenne ratkaisee
[/quote]
Mielestäni 50-luvunkin talot on nätimpiä kuin 70-luvun.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:30"]Asun 70-luvun talossa. Ja olen ana onnelinen kauniista talostani. Vaika tämä ei uusi olekaan... Eikä palkintoja voittaisi Siis asenne ratkaisee [/quote] Mielestäni 50-luvunkin talot on nätimpiä kuin 70-luvun. Ap
[/quote]
Paitsi tämä minun taloni!
Kodikkuus ja mukavuus ovat itselleni paljon tärkeämpiä kuin "hienous" tai vimpan päälle oleva talo/sisustus.
Rönsyilevä pihakin on minusta mukavampi kuin liian puunattu ja suunniteltu.
Mutta makuja on monia :) Elämä ei ole kilpailu muiden kanssa materian, saavutusten tai menestyksen suhteen, vaikka valitettavan moni toisin näköjään tuntee. Onnellisuus ja tyytyväisyys elämään tulevat, kun edellisen oivaltaa.
Hei, sun täytyy nyt vaan hankkia itsellesi vertaisryhmä muista 70-lukulaisissa taloissa asuvista. :) Voit aloittaa minusta. Jos mulle joskus tulee alemmuuskompleksi, mitä vielä ei ole tullut, mut voi toki tulla, ajattelen kirkkaana yhtä asiaa; mulla on satatuhatta euroa vähemmän lainaa kuin jos asuisin näissä kivemman näköisissä taloissa (eikä siis edes uudemmissa, tää oli edullinen tässäkin ikäluokassa). Mun elämässä se merkitsee, että elämiseen jää niin paljon enemmän rahaa kuin näillä tuloilla muuten jäisi. Ajattelen lasten harrastuksia, matkustelua, omia harrastuksia. Lainaa on niin vähän, että selviän siitä aina. Vaikka jäisin työttömäksikin jne. Kummasti ei enää haittaa miltä talo näyttää.
Meillä ei ole minkäänlaista taloa!