Onko tälläisiä miehiä edes vapailla markkinoilla
Mistä löytyisi mies, joka ei tupakoi ja juo (toki joskus ok, mutta ei niin että edes joka vkl).
Töissä ja omillaan toimeen tuleva. Pitää itsestään huolta eikä vaan harrasta sohvaperunana oloa. 40-45v tai allekin voi olla. Iällä ei niin suurta merkitystä, kunhan ei mikää kolmekymppinen tai yli viisikymppinen ole. Lapsia saa olla eikä väliä vaikka oli yh-isä.
Plussaa jos tykkää käydä metsässä kävelyllä ja luonto muutenkin tärkeä. Ja kestää mökkeilyä ja kalastusta.
Onko tälläisiä edes?
Kommentit (29)
Mulla on tuollainen, ainoa ettei kalasta eikä mökkiä ole
On vieläpä hyvännäköinen ja lapseton.
Ai nii, mutta pois en anna:)
Löytyy. Olen ollut muutaman kuukauden vapaalla ja ilmoitus kuvan kanssa eliittikumppaneissa.
Urheilullinen nainen hakusessa, riittävän hyviä naisia ei vaan näytä hirveästi olevan tarjolla, joten hetki varmaan menee ennenkuin löytyy.
Täällä olisi juuri etsimäsi mies.
m.45+7
Olen tuollainen mies, ikää nyt vain jokunen vuosi liikaa rajaukseen.
Löytäminen on hankalaa. Olen ollut pitkähköissä suhteissa. Olen todennut että parisuhteessa tahtoo miinukset ylittää plussat. En ole tinderissä, enkä muutenkaan etsi missään enkä mistään parisuhdetta.
Olisi riittänyt ihan ok näköinen yleissivistynyt ja hyväkäytöksinen nainen. En tiedä sellaista olevan olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Rosebrides
Ap haki miestä, ei naista. Rose Brides: Mail order brides, Russian Brides
Osittain löytyisi, mutta en mökkeile tai kalasta.
Enkä edes etsi seuraa, viihdyn enemmän yksin.
45v kahden lapsen vuoroviikkoisä. Töissä, käyn salilla kahdesti viikossa ja seuran treeneissä 4-6 kertaa viikossa. En tupakoi ja nykyään en juuri käytä alkoholiakaan. Parisuhteessa varmaan tulisi viiniä juotua useammin, kun olisi joku kenen kanssa jakaa pullo. Ennen koronaa kävin kansallispuistoissa ulkoilemassa, joskin telttayöt on osaltani takanapäin.
Vaihtelevasti minulla jokin deittiprofiili olemassa, mutta aika laiskalla lähestymisellä kenestäkään tykkään tai laittelen viestejä. Arjessa en käy baareissa, joten en lähesty ketään.
Ikää on hieman liikaa ja olen jo onnellisesti parisuhteessa, muuten kriteerit täyttyisivät :)
On noita mutta ovat joko varattuja tai haluavat pysyä sinkkuna. Muutenkaan ei taida olla markkinoilla kivoja, normaaleja miehiä ketkä haluaisivat parisuhteeseen.