Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätini kuoli. Olenko outo, kun en osaa surra häntä

Vierailija
15.06.2015 |

vasn suren sen sijaan isääni, joka menetti siskonsa, serkkuani, joka menetti äitinsä ja hänen lapsiaan, jotka menettivät mumminsa? Täti oli minulle vähemmän läheinen kuin nuo muut ihmiset, mutta silti, hehän ovat elossa..?

Vai voiko tämä olla vasn joku surutyön nurja vaihe, jossa kielletään, että asia hetkauttaisi itse..?

Jotenkin hävettää nuo ajatukseni enkä uskalla puhua niistä kenellekään...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisia ihmisiä tarvitsekaan surra, jotka itselle eivät ole olleet läheisiä. 

Vierailija
2/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskolla todettiin tänään syöpä jota ei voida parantaa ja tod näk kuolee viikon sisään, mutta en tunne surua. En nyt silti ole menossa hänen haudalleenkaan riemusta kiljuen pomppimaan, mutta ei ilmoitus siskon tulevasta kuolemasta herättänyt mitään tunteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:33"]

vasn suren sen sijaan isääni, joka menetti siskonsa, serkkuani, joka menetti äitinsä ja hänen lapsiaan, jotka menettivät mumminsa? Täti oli minulle vähemmän läheinen kuin nuo muut ihmiset, mutta silti, hehän ovat elossa..? Vai voiko tämä olla vasn joku surutyön nurja vaihe, jossa kielletään, että asia hetkauttaisi itse..? Jotenkin hävettää nuo ajatukseni enkä uskalla puhua niistä kenellekään...

[/quote]

Et ole outo. Ei siihen mitään oikeaa kaavaa voi olla, et milloin on surtava, milloin ei. Ite ihmettelin aikoinaan WTC 2001 yhteydessä, olenko outo, koska en ollut yhtään järkyttynyt, vaikka medioissa kaikki sanoivat olevansa järkyttyneitä. Yleensäkään minua ei järkytä mitkään joukkokuolemat ulkomailla. Vasta sitten järkyttäisi, jos oikeasti pääsisin paikan päälle katsomaan ja näkisin kohtaloita.

Vierailija
4/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummo kuoli muutama vuosi sitten ja olin vaan, että jaa ja jatkoin elämääni. Ei ollut koskaan läheinen, enkä nähnyt kuin ehkä kerran 10 vuodessa, joten en oikeastaan edes tuntenut koko henkilöä. En muuten ollut hautajaisissakaan, ei mulle edes kerrottu milloin on. 

Eihän ketään sukulaista ole "pakko" surra, jos kerta ei tunnu siltä. 

Vierailija
5/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ollenkaan outo, lisäksi olet empaattinen kun ajattelet niitä, joille menetys oli oikeasti iso.

Vierailija
6/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:37"]Mun siskolla todettiin tänään syöpä jota ei voida parantaa ja tod näk kuolee viikon sisään, mutta en tunne surua. En nyt silti ole menossa hänen haudalleenkaan riemusta kiljuen pomppimaan, mutta ei ilmoitus siskon tulevasta kuolemasta herättänyt mitään tunteita.
[/quote]

Missä syövässä annetaan moinen ennuste?

Vierailija
7/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kun mummoni kuoli, niin en hirveästi surrut. Hän ei juurikaan kuulunut omaan arkielämääni; ehkä kerran vuodessa kahdessa kävin katsomassa. Mummon kotipaikkakunnalla asuneet serkut sitten ottivat mummon poismenon raskaasti, meihin kauempana asuviin mummolla ei ollut juuri kontaktia.

Vierailija
8/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:37"]Mun siskolla todettiin tänään syöpä jota ei voida parantaa ja tod näk kuolee viikon sisään, mutta en tunne surua. En nyt silti ole menossa hänen haudalleenkaan riemusta kiljuen pomppimaan, mutta ei ilmoitus siskon tulevasta kuolemasta herättänyt mitään tunteita.
[/quote]

[/quote]

Paksusuolensyövässä. Varsinkaan kun jääräpää sisko ei mennyt hoitoon vaikka kaikki ei ollut kunnossa. Naapuri oli löytänyt hänet tajuttomana lattialta ja soittanut ambulanssin.

Vierailija
9/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:56"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:37"]Mun siskolla todettiin tänään syöpä jota ei voida parantaa ja tod näk kuolee viikon sisään, mutta en tunne surua. En nyt silti ole menossa hänen haudalleenkaan riemusta kiljuen pomppimaan, mutta ei ilmoitus siskon tulevasta kuolemasta herättänyt mitään tunteita. [/quote] Missä syövässä annetaan moinen ennuste? [/quote] Paksusuolensyövässä. Varsinkaan kun jääräpää sisko ei mennyt hoitoon vaikka kaikki ei ollut kunnossa. Naapuri oli löytänyt hänet tajuttomana lattialta ja soittanut ambulanssin.

[/quote]Ei Jani Kokkikaan mennyt hoitoihin, ja siellä se vaan porskuttaa. 

http://www.iltalehti.fi/viihde/2014111918850952_vi.shtml

Vierailija
10/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sureminen oikeastaan on?

Minä olen kokenut sen siten, että läheisen kuollessa suren, mutta suuri osa surusta on tietyllä tavalla itsekästä; suren sitä, että en enää voi jutella tämän läheisen kanssa, sitä,että emme enää voi tehdä yhdessä asioita. Tämä on mielestäni se itsekäs puoli. 

Rakkaan ja läheisen ihmisen menetys koskee ja kovaa, mutta vähemmän läheisen ei toki samalla tavalla.

Vierailija
11/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mummini kuoli, en osannut kunnolla surra - emme olleet kovin läheisiä. Mutta surin äitini tuskaa oman äitinsä poismenosta, tuntui tosi pahalta kuulla äitini itkevän avuttomasti ja olevan niin rikki.

En pitänyt (enkä pidä) itseäni outona, mummi ei koskaan ole ollut kovin läheinen minulle. Ei missään nimessä ole pahaa sanaa sanottavana hänestä, mutta lapsena näin häntä noin kerran vuodessa ja teininä/aikuisena huomattavasti harvemmin.

Vierailija
12/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:37"]Mun siskolla todettiin tänään syöpä jota ei voida parantaa ja tod näk kuolee viikon sisään, mutta en tunne surua. En nyt silti ole menossa hänen haudalleenkaan riemusta kiljuen pomppimaan, mutta ei ilmoitus siskon tulevasta kuolemasta herättänyt mitään tunteita.
[/quote]

[/quote]

Paksusuolensyövässä. Varsinkaan kun jääräpää sisko ei mennyt hoitoon vaikka kaikki ei ollut kunnossa. Naapuri oli löytänyt hänet tajuttomana lattialta ja soittanut ambulanssin.
[/quote]

Ja mistä kristallipallosta onkologi on moisen ajan katsonut? Valitettavasti en usko. Jokin väärinkäsitys.

Vierailija
13/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:37"]Mun siskolla todettiin tänään syöpä jota ei voida parantaa ja tod näk kuolee viikon sisään, mutta en tunne surua. En nyt silti ole menossa hänen haudalleenkaan riemusta kiljuen pomppimaan, mutta ei ilmoitus siskon tulevasta kuolemasta herättänyt mitään tunteita.
[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ja mistä kristallipallosta onkologi on moisen ajan katsonut? Valitettavasti en usko. Jokin väärinkäsitys.
[/quote]

Tänään siis syöpä vasta TODETTU? Nopeaa toimintaa PAD ym.suhteen. Ja prognoosikin jo annettu.
Juu ei jatkoon

Vierailija
14/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:37"]Mun siskolla todettiin tänään syöpä jota ei voida parantaa ja tod näk kuolee viikon sisään, mutta en tunne surua. En nyt silti ole menossa hänen haudalleenkaan riemusta kiljuen pomppimaan, mutta ei ilmoitus siskon tulevasta kuolemasta herättänyt mitään tunteita.
[/quote]

Ikäsi? Siskosi ikä? Onko syöpä levinnyt minne?

Vierailija
15/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolkuttomat tollot kokoontuvat taas tänne pätemään. Tunnen kaksikin nelikymppistä, jotka ovat kuolleet vatsan alueen (maha/suolisto) syöpiin noin viikko diagnoosista. Toki oireita oli jo aiemmin, mutta tauti todettiin vasta ko. vaiheessa. 

Vierailija
16/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:37"]Mun siskolla todettiin tänään syöpä jota ei voida parantaa ja tod näk kuolee viikon sisään, mutta en tunne surua. En nyt silti ole menossa hänen haudalleenkaan riemusta kiljuen pomppimaan, mutta ei ilmoitus siskon tulevasta kuolemasta herättänyt mitään tunteita.
[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tänään siis syöpä vasta TODETTU? Nopeaa toimintaa PAD ym.suhteen. Ja prognoosikin jo annettu.
Juu ei jatkoon
[/quote]

Leikkasivat auki suolitukoksen takia eilen ja paljastui syöjäksi jota ei voi leikata...

Vierailija
17/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:37"]Mun siskolla todettiin tänään syöpä jota ei voida parantaa ja tod näk kuolee viikon sisään, mutta en tunne surua. En nyt silti ole menossa hänen haudalleenkaan riemusta kiljuen pomppimaan, mutta ei ilmoitus siskon tulevasta kuolemasta herättänyt mitään tunteita.
[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Juu ei jatkoon
[/quote]

Leikkasivat auki suolitukoksen takia eilen ja paljastui syöjäksi jota ei voi leikata...
[/quote]

Ikävää jos näin on. Sen sijaan kukaan lääkäri ei anna sellaista ennustetta kuten kerroit.

Vierailija
18/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:37"]Mun siskolla todettiin tänään syöpä jota ei voida parantaa ja tod näk kuolee viikon sisään, mutta en tunne surua. En nyt silti ole menossa hänen haudalleenkaan riemusta kiljuen pomppimaan, mutta ei ilmoitus siskon tulevasta kuolemasta herättänyt mitään tunteita. [/quote] Missä syövässä annetaan moinen ennuste? [/quote] Paksusuolensyövässä. Varsinkaan kun jääräpää sisko ei mennyt hoitoon vaikka kaikki ei ollut kunnossa. Naapuri oli löytänyt hänet tajuttomana lattialta ja soittanut ambulanssin. [/quote] Ja mistä kristallipallosta onkologi on moisen ajan katsonut? Valitettavasti en usko. Jokin väärinkäsitys. [/quote] Tänään siis syöpä vasta TODETTU? Nopeaa toimintaa PAD ym.suhteen. Ja prognoosikin jo annettu. Juu ei jatkoon [/quote] Leikkasivat auki suolitukoksen takia eilen ja paljastui syöjäksi jota ei voi leikata... [/quote] Ikävää jos näin on. Sen sijaan kukaan lääkäri ei anna sellaista ennustetta kuten kerroit.

[/quote]

En tiedä, mitä lääkärit kertovat, mutta sen tiedän, että nuo kaksi kuolivat viikossa löydöksestä. Eli on mahdollista ja monissa tapauksissa varmaan ihan todennäköistäkin. En siis ole tuo sisko vaan tämä sivustahuutelija. 

Vierailija
19/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos ei ole mitään menetettävää, kun on luvattu vain viikko aikaa, niin kannattaa kokeilla sitruunan ja ruokasoodan yhdistelmää hoitokeinona. Sillä mitään menetettäväähän ei ole. 

Mikä oli se hoitokeino, jolla Mikael Jungner parani syövästä, johon hänen oli määrä kuolla? Oliko se nimenomaan tämä ruokasooda+sitruuna- juttu?

"Jungner kertoi julkisuudessa parantuneensa kokeellisten hoitomuotojen ansiosta. Hän ei kuitenkaan tarkemmin perustellut asiaa ja kertonut yksityiskohtia hoidostaan. Jungneria hoidettiin yksityisklinikalla.

Hymyn haastattelema biokemian ja molekyylibiologian tutkija on nyt sitä mieltä, että Jungnerin pitäisi kertoa kohtalotovereilleen yksityiskohtaisesti, mikä hänen tautinsa tappoi. Toimitusjohtajan syöpä talttui alle kuukaudessa, joten kysymys on suoranaisesta ihmeparantumisesta."

"Jos kaikki potilaat parantaisivat itsensä sekoittamalla kahvilusikallisen tavallista ruokasoodaa, eli natrium(bi)karbonaatti, (E500), lasilliseen tavallista hanavettä ja nauttisivat sen aamuin ja illoin, syöpä paranisi n. kuudessa päivässä."

(Tämä MV-lehden linkki on tietenkin ns.epävirallinen, mutta jonkunhan asioita on kerrottava, jos kerran HS ja Yle eivät sitä tee, joten turha tyrmätä uutisia huuhaaksi sen perusteella, kuka ne kertoo.)

http://mvlehti.net/2014/12/21/syopa-paranee-ruokasoodalla-usan-viranomaiset-eliminoineet-useita-laakareita/

http://www.hope4cancer.com/information/lemons-and-cancer.html

Vierailija
20/21 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tädin,äidin ja serkkujen isän täti kuoli vuonna 2013 ja olin hänen hautajaisissaan mutta kyllä mä häntä kaipasin vähän kun nähtiin aika usein tai no kerran kaks kuussa mutta kuitenkin mutta en sentään itkemään alkanut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan