Suomessa peniksen keskipituus on noin 12-13cm
Googlella asian voi varmistaa useastikin tutkimuksesta ja tulos on aina samat 12-13cm
Tarkoittaa sitä että melkoisella osalla miehistä on alle 13cm penis erektiossa ja vähemmistönä ovat ne joilla on penis erektiossa 17cm tai edes lähellä 20cm. +20cm omaavat lienevät valtaosin Afrikkalaistaustaisia.
Alastomassa Suomessa tuo jako näkyy hyvin... todella harvalla isohko kalu ja valtaosa pitää sormilla tyvestä kiinni koska luulevat että se saa kalun näyttämään isommalta.... ovat siis noita alle 13cm pippelin omaavia.
Kommentit (25)
Lapsilla keskimitta noin 13 cm ja aikuisilla noin 21 cm.
Tästä on tehty ihan lasja tutkimuskin WHO:n toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on noin 1 380 000 miestä, jolla on keskiarvoa suurempi penis. Mahtaa minimunaa harmittaa isosti.
Ei ole edes 20cm muna mikään harvinainen vielä.
Keskiarvo on 13 senttiä. Vau mulla on 14 ja paksuus, ainakin 4,5. Omasta mielestä pieni. Salaa vertasin naisen leluihin ja on paksumpi. Kun oiskin todella iso. Sillä saisi haaremin.
Alle 20 senttiset on turhia sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on noin 1 380 000 miestä, jolla on keskiarvoa suurempi penis. Mahtaa minimunaa harmittaa isosti.
Ei ole edes 20cm muna mikään harvinainen vielä.Keskiarvo on 13 senttiä. Vau mulla on 14 ja paksuus, ainakin 4,5. Omasta mielestä pieni. Salaa vertasin naisen leluihin ja on paksumpi. Kun oiskin todella iso. Sillä saisi haaremin.
Ei sillä saa yhtään enenpää naista kuin sinunkaan vehkeellä.
Nim. Isokaluinen
Oletan että olet nainen. Sen koko on miehille tärkeä asia. Jos kokoa puuttuu niin sitä pitää kompensoida esim politiikalla tai bisneksillä. Mulla on säälittävän pieni ja sitä on haluttu. Naisilta ihan uskomatontotLuulen että se oli kaunista valahtelua.
Aivan evvk niin mitat on 14/4,5. Jos ei riitä niin evvk. Sanonpa vaan että monelle on riittänit, Sivu pätkää että en tied' näkyykä tämä.