Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, kun työpaikoilla on sääntöjä ja ohjeita, joita ei noudateta

Vierailija
06.02.2022 |

Ja kun ite noudatat, niin muu porukka pitää niuhona ja tiukkapipona. Eniten ärsyttää se, että kuunnellaan kuulokkeilla musiikkia tms., kun eivät edes kuule kun heille puhutaan.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä maskia, vaikka työnantaja velvoittaa.

Vierailija
2/46 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiminlyötkö muitakin ohjeistuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen joka päivä, kun joku rikkoo sääntöjä. Miksi sellaisia edes on, kun niillä ei ole mitään virkaa?

Vierailija
4/46 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin työpaikalla maskipakkoa vastaan kapinoidaan jatkuvasti ja pidetään maskia nenän alapuolella tai "unohdetaan" laittaa koko maski. Aikuiset ihmiset! Ei voi oikeasti olla niin vaikeaa.

Ap

Vierailija
5/46 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siitä maskista ei ole mitään hyötyä.Kaikki joilla on yhtään älliä päässään tajuavat tämän.

Eikä laittomia ohjeistuksia tarvitse noudattaa.Suomessa ei ole maski pakkoa.

Vierailija
6/46 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koulussa jotkut opettajat päästävät joka tunti oppilaat oppitunnilla tekemään tehtäviä käytävään, aulaan, rapuille jne. ja siellä sitten juoksentelevat, metelöivät ja häiritsevät luokissa olevia (ovet ovat suunnilleen kartonkia). Tämä on vastoin lakia, koska oppilaiden tulee olla koko koulupäivän valvonnan alaisia. Lisäksi koulumme näennäisesti vastustaa ankarasti kiusaamista, mutta milläköhän sitäkin valvotaan, kun oppilaat huitelevat ties missä.

Ja sitten meikäläinen saa niuhon, joustamattoman dinosauruksen maineen, kun pitää oppilaita silmäinsä edessä koko oppitunnin. 

Vierailija
7/46 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei niin kauheasti noudateta typeriä sääntöjä. Pomolle huutelijat ajetaan porukalla ahtaalle, sellaisia ei meillä kaivata. Työt tulee kuitenkin tehtyä turvallisesti.

Vierailija
8/46 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun siitä maskista ei ole mitään hyötyä.Kaikki joilla on yhtään älliä päässään tajuavat tämän.

Jos työpaikalla vaaditaan maskin käyttöä niin se on ihan yksi ja sama onko se juuri SINUN mielestäsi hyödyllistä vai ei. Ei työntekijät voi poimia säännöistä vaan mielivaltaisesti itseään miellyttäviä ja jättää osaa noudattamatta "kun tässä ei ole mun mielestä järkeä". Työpaikalla on työpaikan säännöt, vapaa-aikana voit sitten tehdä mitä huvittaa.

Ap

Vierailija
9/46 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos työpaikalla vaaditaan maskin käyttöä niin se on ihan yksi ja sama onko se juuri SINUN mielestäsi hyödyllistä vai ei. Ei työntekijät voi poimia säännöistä vaan mielivaltaisesti itseään miellyttäviä ja jättää osaa noudattamatta "kun tässä ei ole mun mielestä järkeä". Työpaikalla on työpaikan säännöt, vapaa-aikana voit sitten tehdä mitä huvittaa.

Ap

Kuinka ruskea kielesi on? Yritätkö päästä Gustapon upseeriksi?

Vierailija
10/46 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuinka ruskea kielesi on? Yritätkö päästä Gustapon upseeriksi?

Juuri tätä tarkoitan..

Ap

Vierailija
11/46 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää kun on ihmisiä jotka kyttää muitten tekemisiä, ei vaikuta näiden elämään mitenkään.

Vierailija
12/46 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, siis eikö teillä voi vieläkään tehdä etätöitä? Minä siirtyisin ihan suosiolla etään tuossa tilanteessa, ei tarvitse huolehtia toisten maskin pidosta tai musiikin kuuntelusta.

Vierailija
13/46 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä en saa tehdä etätötä, vit-ttaa tää sängyssä makoilu 

Vierailija
14/46 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, siis eikö teillä voi vieläkään tehdä etätöitä? Minä siirtyisin ihan suosiolla etään tuossa tilanteessa, ei tarvitse huolehtia toisten maskin pidosta tai musiikin kuuntelusta.

Tiedoksi: Maailmassa on paljon töitä, joita ei millään voi tehdä etänä.

Ihmiset elää kyllä ihmeellisessä kuplassa.

Ap

Vierailija
15/46 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No, jos suoraan sanotaan, niin siinäpähän typerä pelle vingut niistä säännöistä. 

Vierailija
16/46 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ärsyttää kun on ihmisiä jotka kyttää muitten tekemisiä, ei vaikuta näiden elämään mitenkään.

Joo, tuo on ollut aina se yksi suurimpia mysteerejä minulle. Miten jollain säännöstä vinkuvalla tollolla oikein voi olla niin vähän töitä, että se ehtii kyyläämään kaikkien muiden työntekoa?

Vierailija
17/46 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä se sinulle kuuluu se toisten musiikin kuuntelu? Ehkä he eivät halua kuunnella sinun ulisevaa ääntäsi?

Vierailija
18/46 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan kuullut termistä mikromanagerointi? Normaalit ihmiset eivät jaksa sellaista pidemmän päälle.

Vierailija
19/46 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin tuo maskin käyttö on vähän niin ja näin. Johtoporras ei viitsi enää edes huomautella kun ei heillä ole työvoimapulan keskellä varaa alkaa ärsyttää työntekijöitä.

Vierailija
20/46 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmettiä se sinulle kuuluu se toisten musiikin kuuntelu? Ehkä he eivät halua kuunnella sinun ulisevaa ääntäsi?

En mäkään haluaisi kuunnella kenenkään ääntä, mutta työssäni on usein sellaisia tilanteita, että niiden kollegojen kanssa on pakko kommunikoida.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi