Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka monta päivää aiot lomalla maata sängyssä?

Vierailija
15.06.2015 |

Onko se yleistä tuttavapiirissäsi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko loman. Kipeänä olen.

Vierailija
2/8 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:57"]Koko loman. Kipeänä olen.
[/quote] Toivottavasti olet hakenut sairasloman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun voisikin maata edes puoleen päivään mutta ei,tullu tehtyä jälkikasvua joten täytyy nousta samaan aikaan ku nuorin eli klo7

Vierailija
4/8 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikkoa ajattelin löhöillä, katsella leffoja, surffailla netissä ja kun on pakko nousta vessaan, haen syötävää samalla. Mies käy kaupassa kun sillä ei ole lomaa. Mun teini pärjää jo omillaan eikä kaipaa mun seuraa. Ah, otan lomastani kaiken irti. Tulis mieleenkään touhuta tai mennä mihinkään, ihan liian rasittavaa.

Vierailija
5/8 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vain maata, en vaikka olisi kuinka huono ilma. Teininä osasin sen taidon tosi hyvin, nykyään en malta enää. En tunne ketään sängyssä makailijaa myöskään. N41

Vierailija
6/8 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin loman viikko sitten ja olen myös tehnyt suursiivouksen, tehnyt ruokaa, kestinyt vieraita, lenkkeillyt ym. Siltikin olen joka päivä ehtinyt makoilemaan monta tuntia päivisin.

Vierailija
7/8 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi maata koko päivää koska lapset, mutta saan onneksi aamuisin nukkua pitkään: noin 10 asti.

Vierailija
8/8 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viisi viikkoa lomaa eli kyllä varmasti 8-10 pvää menee pelkkään löhöilyyn. Parin viikon päästä on muutto, siinä on touhua ihan tarpeeksi:).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi