Mainos joka ärsyttävää sinua?
Henkilökohtaiset hermostuttajani:
" My name is Tessa, Tessa jotain, käytän Creme bonZUUR ja imagination " ja sitten toinen.. " vähän jotain EKSTRA KIVAA" AAAAARRRGGGHHH
Kommentit (86)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:37"]Trivago! Se nainen on jotenkin leuka kuuloinen.
[/quote]
*leuhkan
Halpuutimme hintoja! Hitto kun ottaa päähän tuo sana "halpuuttaa". Ei ole suomea...
Aktivia auttaa.
Auttaa saamaan hermoromahduksen. >:(
En muista mitä mainostetaan, joka tapauksessa tyypit laulaa jonkin radiosta kuuluvan laulun mukana autoa ajaessaan. En tiedä miksi mutta vastaavat kohtaukset leffoissa ja sarjoissakin saavat mut ällistyttävän raivon partaalle. On niin hauska kohtaus mukamas kun hoilataan kovaa autossa kun tulee se lempibiisi.....AAARRGH!!
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:47"]Halpuutimme hintoja! Hitto kun ottaa päähän tuo sana "halpuuttaa". Ei ole suomea...
[/quote]
Vielä enemmän ärsyttää se uus "omistaja" mainos. Ja ihan eniten se kun kävin ABC:llä ja myyjä kysyi multa ihan pokkana "oletteko omistaja".
Kinder Bueno, jossa kailottava naisääni selostaa kuinka naiset tuhlaavat bonuksensa ja hankkivan ranskalaisen manikyyrin pariisissa RRRRaise the bar for indulgence!
Äiti on suomalainen and pappa is Greek. Yeah fuck off Tessa!!
Joku juomamainos, missä kimittäen laulaa Kasmir? Mitä v...ttua se edes sanoo?
Jonkin verran ärsyttää se XZ:n shampoomainos
Entäs se Upciderin mainos.. tietääkö joku mitä siinä laulussa sanotaan?! Ruudussa vaan näkyy joku piirretty naisen kuva ja se siideri, mutta mä en vieläkään saa selvää mitä siinä lauletaan. Jos en väärin muista niin nainen laulaa.
Mua ärsyttää ihan suunnattomasti ne Fazerin uudet karkkimainokset, erityisesti vielä se kamala naisääni, joka sanoo lopussa: "Tai vietä karkkipussien koodeilla kaikkien aikojen makein kesä."
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:43"]Entäs se Upciderin mainos.. tietääkö joku mitä siinä laulussa sanotaan?! Ruudussa vaan näkyy joku piirretty naisen kuva ja se siideri, mutta mä en vieläkään saa selvää mitä siinä lauletaan. Jos en väärin muista niin nainen laulaa.
[/quote]
Googletin ton biisin ja siinä sanotaan 'sä vaikutat niin helpolta ja huolettomalta', mutta ite oon kuullut sen aina: "sä vaikutat niin hirveen haluttomalta". :D
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:43"]Entäs se Upciderin mainos.. tietääkö joku mitä siinä laulussa sanotaan?! Ruudussa vaan näkyy joku piirretty naisen kuva ja se siideri, mutta mä en vieläkään saa selvää mitä siinä lauletaan. Jos en väärin muista niin nainen laulaa.
[/quote]
Googletin ton biisin ja siinä sanotaan 'sä vaikutat niin helpolta ja huolettomalta', mutta ite oon kuullut sen aina: "sä vaikutat niin hirveen haluttomalta". :D
[/quote]
Oh, kiitos! En tajua miksen ole itse tajunnut googlettaa. Mä en oikeasti ole saanut mitään selvää, koko loppu lause kuulostaa aina ihan ihme muminalta. :D kauhea mainos.
Se seksikaupan radiomainos, josta ei saa selvää! Siinä mies ja nainen makaa sängyssä ja juttelee:
- Maija? Maija!!
- Ymmhhhh..
- Laitettaisko postit laatikkoon?
- Mitkä hemmetin postit?
- No jos snuuklattais paistii hotelliin?
Ärsyttää kun oon kuullu tuon mainoksen sata kertaa, mutta en vieläkään hoksaa mitä se äijä sanoo oikeasti siin "snuuklattaisko paistii hotelliin"- kohdassa..
Surkeasti dupattu se joku "tsilit bäng" mikä onkaan. Tahranpoistaja suihketta siis mainostetaan :D "nähdään ensikerralla" "-ja tsilit päng!!" ARGHHHH
Hoitavaan seksiin Vagisan, kiva lasten kanssa katsoa tätä tietoiskua.
Tuo siideri mainos on ärsyttävä ja itsekkään en oo koskaan saanu selvää :D Mun korvaan se kuulosti semmoselta siansaksalta et huh huh : Sä tulit niin helppo ja halku ma talta xD
Ja sitten radiossa soi ärsyttävin mainos ikini.
- Allergia oireille rukkaset, ota heinix!!!! Vitun ärsyttävä renkutus, just siks, heinix!
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:46"]Mua ärsyttää ihan suunnattomasti ne Fazerin uudet karkkimainokset, erityisesti vielä se kamala naisääni, joka sanoo lopussa: "Tai vietä karkkipussien koodeilla kaikkien aikojen makein kesä."
[/quote]
Se kamalan naisen ääni kaikuu mun korvissa nyt!
Trivago! Se nainen on jotenkin leuka kuuloinen.