Mainos joka ärsyttävää sinua?
Henkilökohtaiset hermostuttajani:
" My name is Tessa, Tessa jotain, käytän Creme bonZUUR ja imagination " ja sitten toinen.. " vähän jotain EKSTRA KIVAA" AAAAARRRGGGHHH
Kommentit (86)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:38"]pu-pu-pu-pullava
[/quote]
Kiitti hei. Nyt tuo soi päässäni seuraavan viikon.
T.15v
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:42"]Otsikon kielioppivirhe ärsyttävää mua nyt enemmän kuin mikään mainos... :D
[/quote]
Olen pahoillani että autocorrect pilasi päiväsi
Koirien tekohampaat. Koira luikki turvapaikkaansa kun sen kuuli.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:42"]Otsikon kielioppivirhe ärsyttävää mua nyt enemmän kuin mikään mainos... :D
[/quote]
Olen pahoillani että autocorrect pilasi päiväsi
[/quote]
Syytä ollakin ;D
Inhoan sitä youtuben alkumainosta, jossa se ylipirteä pimu kauppaa Ikean keittiöitä.
Paula-lehmä vanukas päivän tekee paremmaks.
"Älä huido, ota Oovia" voiko mikään enää olla ärsyttävämpää?
Findus pakasteet, mainos. Mykistän äänen ja teen jotain muuta mainoksen ajan. Joskus suljen tv:n kokonaan.
Radiosta tulee joskus joku todella karmea golf-kenttämainos, jossa joku akka läähkii. En ole voinut sitä edes loppuun asti kuunnella.
Imuri-mainos, missä pervon näköinen pappa vetää tanssimuuveja (noloja) imuroidessaan...
Trivagon mainokset, clas ohlsonin se lamppumainos missä se akka ilmestyy lamppuineen olohuoneen lattiasta, hiiva,-ripuli ja ummetusmainokset. HYI PERSKELE!
Tällä hetkellä pyörivistä inhoan sitä BonAqua mainosta, missä se nainen on erittäin kuumottavan näköinen ihmisnukke. Hyi saasta. Lisäksi se APnkin mainitsema "my name is tessa" -mainos.
Se uus kotipitsan PITSLA mainos....
Instrumentariumin mainokset missä se vitun ärsyttävä hiekkapillu tylyttää sitä jätkää
Mä inhoon niitä jotain kanapihvi -mainoksia, onko ne nyt jotain minuuttipihvjeä tms. Siinä on semmonen ärsyttävä, tekopirteä nainen. Jossain niistä mainoksessa se antaa luunapin paistinpannulle ja kohauttaa hartioita. Sillä on niin ärsyttävä lässyttävä ääni.
Se "tessa,Tessa jotakin plääplääplää" mainos ja Nissenin mainos jossa akka kiljuu "kolmet lasit yhden HINNALLAAAAA" Voi helvata!!!!
Ihanaa!! Kun ei katso telkkaria niin ei näe ärsyttäviä mainoksiakaan! :)
Nyt saa arki kenkää, perjantaina HÖLLÄILLÄÄÄÄÄN