Mitä musiikkia kuuntelet salaa?
Kommentit (104)
Syön pitsaa ja kuuntelen vitun räppii ja ne jotka tulee kulmille mä hakkaan.
. t jonne
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:23"]90-luvun hitteja... Haddaway, Corona, Maxx yms. Hyvia hitteja, mutta voin sen vain nain anonyymisti tunnustaa!
[/quote]
Kuuntelen myös ja ihan avoimesti. Kummalla se itsetunto on kunnossa?? :)
Celine dionia, taylor swiftia ja britneytä.. Myös backstreet boys ja westlife on hyvä! Ainiin ja one direction! Ikää 36.
Antti Tuisku: Peto on irti. Tanssin samalla.
Mä kuuntelen "salaa" iskelmäradiota...lauleskelen ihan villinä mukana autossa. Sit ku joku tulee kyytiin vaihdan vaikka cityn päälle : )
En varsinaisesti lajia, mutta jos olen yksin autossa, kuuntelen perjantain toivelevyjä ja siellä tulee paljon sellaista, mitä en ostaisi, mutta kiva joskus vaan kuunnella, mutta sellaista, mitä esim. mies ei voi sietää.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:12"]Eipä taida olla mitään salaista. Kuuntelen rokkia ja underground räppiä.
-15v
[/quote]
Ja tähän alapeukkuja koska?
T.15v
[/quote]koska kysyttiin mitä kuuntelet salaa ja vastaat ettet mitään.
En kuuntelin paljonkin musaa salassa, kuten radiohittejä. Piti olla muka jotenkin cool. Nykyään luukutan Antti Tuiskua ja Iron Maidenia peräkkäin ihan hyvillä mielin ja häpeilemättä.
Scooteria, tosin en aina niin salaakaan. Keikallakin olen käynyt pari vuotta sitten.
t. akateeminen keski-ikäinen perheenäiti
Virsiä ja kliseistä klassista, esim. Beethovenin An die Freude, Sibelius, Merikannon laulut ja saksalaiset vanhat operetit miellyttävät, vaikka virallinen linja meillä on ns. Punk. Kuuntelen näitä yksikseni ja osaan jopa saksaksi sanat tuohon Beethoveniin. Kunpa sitä voisi vielä joskus laulaakin yhdessä...
Antti Tuisku oli muutama vuosi sitten salainen paheeni. Nykyään Elastinen, Mötley Crue. Olen vannoutunut rock-ihminen.
Amispoppia Youtubesta :D
Lisäksi toisinaan Robinia ja Justimusta.