Mitä musiikkia kuuntelet salaa?
Kommentit (104)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:25"]
Neofolk, darkfolk ja pagan folk (Sol Invictus, Faun, Current 93, Rome) sekä vanhoja goottibändejä (Sisters of Mercy, New Order, Siouxie, Bauhaus). Julkisesti kuuntelen death ja black metallia ja vanhaa Priestii. M49
[/quote]
Ooh! Löysin jonkun toisenkin, joka pitää neo- ja pagan folkista! Minä myös kuuntelen Faunia. Toistaiseksi en ole toiseen tästä genrestä pitävään törmännyt. -N20
Semmosta rauhallista, koskettavaa.. esim. Enya.
Dimmu Borgir. Erityisesti silloin kun vituttaa ja usko ihmisiin on mennyt. Auttaa!
Robinia. Olen 30-v ja Robin on parasta autoillessa.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:24"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:23"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:19"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:17"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:12"]Eipä taida olla mitään salaista. Kuuntelen rokkia ja underground räppiä. -15v [/quote] Ja tähän alapeukkuja koska? T.15v [/quote] Koska mainitsit sanan "räppi". [/quote] Jahas. Mä en muuta kuuntelekaan kuin räppiä. Siitäpä vaan sitten alapeukutteleen! ohis [/quote] se on rap
[/quote]
Aika vammasta suomeksi kirjoittaa rappia.
[/quote]
Niinpä, oikeesti se kirjotetaan rapia.
Kuuntelen ihan avoimesti mitä tahansa. Myös "pilkattuja" genrejä.
Conchita Wurstia. Ei sillä että siinä mitään hävettävää olisi, kaipa pelkään vain, että ihmiset pitävät mua erikoisuudentavoittelijana...
Minä en ihan kaikille ole kertonut, eikä moni minusta varmaan uskoisi, mutta kuuntelen kotona hardcore-punkkia ja levyhyllyssä on isot kokoelmat. Olen 53v naisopettaja.
Tällä hetkellä euroviisuja. Menneiden vuosien kokemuksella huuma kestää kesän ja loppuu elokuussa. Sitten kuuntelen salaa Scorpionseja ja kaikkea syksyistä.
Jope Ruonasuuta, Tauskia, Elvistä, Dannyä ja Armia
Sugababesia (nyk. MKS), Christina Aguileraa ja Reckless Lovea. t.mies
Lisäksi autossani raikaa ysäritekno aina kun Voicen retroperjantai tulee radiosta. t.64
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:30"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:22"]
Miksi ihmeessä pitäisi kuunnella jotain musiikkia salaa ja keltä???
[/quote]
Musiikkimaulla ns. "tunnustetaan väriä", pönkitetään heimoidentiteettiä. Eri genreihin ja niiden kuuntelijoihin kohdistuu myös erinäisiä odotuksia ja ennakkokäsityksiä, jolloin monet puolivakavissaan diggailevat "salaa" jotain noloksi koettua yhtyettä tai artistia.
[/quote]
Pyh! Lapsellista!
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:14"]
Virsiä
[/quote]
Mä oon ateisti, mutta jostain syystä olen aina pitänyt virsistä.