Teinisi haaveammatti
Mistä ammatista teinisi haaveilee?
Itse hieman järkytyin kun meidän teini ilmoitti, että hänestä tulee hammaslääkäri.
Kommentit (27)
Toinen aikoo palomieheksi, toinen historianopettajaksi
Vanhempi aikoo farmaseutiksi, nuorempi kemistiksi.
Mitä muuta voisi odottaa kun molemmat vanhemmat on kemistejä..
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 19:22"]Toinen aikoo palomieheksi, toinen historianopettajaksi
[/quote]
Miksi alapeukku? :(
Kitaristi. Ollut selvää hänelle pienestä lähtien. Iskän tyttö.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 19:24"]Lääkäriksi haluaa.
[/quote] sama täällä
Toinen tahtoo lääkäriksi ja toinen lakimieheksi.
Nää lääkäri lakimiesvastauksissa näkyy selvästi vanhempien aivopesu :)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 19:37"]Nää lääkäri lakimiesvastauksissa näkyy selvästi vanhempien aivopesu :)
[/quote]
Ei todellakaan välttämättä näin. En ole aiemmin vastannut, mutta meillä poika yläastern loppupuolella ilmoitti haluavansa lääkäriksi, me emme olleet nuorten amnatinvalintoja yhtään miettineet.
Vanhempi haluaa autonkorjaajaksi ja nuorempi eläinlääkäriksi. Vanhemman haave varmaankin toteutuu, nuoremman ei.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 19:43"]Tietokonepelien kehittelijäksi.
[/quote]mun teini taas varmaan kaikkein enuten haluaisi olla niiden ammattilaispelaaja. On se onneksi kuitenkin kouluun menossa :D
Liikemies, tai siis nainen kun tytöstä kyse :)
Miten voitte tietää tuollaiset asiat?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 19:50"]Miten voitte tietää tuollaiset asiat?
[/quote]
Kysymällä, tai teini itse kertoo
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 19:50"]Miten voitte tietää tuollaiset asiat?
[/quote] meillä on hyvä keskusteluyhteys
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 19:37"]Nää lääkäri lakimiesvastauksissa näkyy selvästi vanhempien aivopesu :) [/quote] Ei todellakaan välttämättä näin. En ole aiemmin vastannut, mutta meillä poika yläastern loppupuolella ilmoitti haluavansa lääkäriksi, me emme olleet nuorten amnatinvalintoja yhtään miettineet.
[/quote]
Puskista tuli meilläkin. Halusi yläasteella panostaa kemiaan, fysiikkaan ja matematiikkaan ja kertoi
sitten syynkin.
Sijoituspankkiiri, pikkusisko aikoo korkeimman oikeuden tuomariksi.