Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava nainen ja lyhet hiukset....

Vierailija
15.06.2015 |

Onko hot?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Tai ainakin itselle kaksi suurinta turn offia naisessa ovat ylipaino ja lyhyet hiukset.

Vierailija
2/22 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 18:42"]Ei. Pahin mahdollinen yhdistelmä. Lyhyet hiukset korostaa kaksoisleukaa, jo esim polkkapituinen hiustyyli voisi pelastaa leveät kasvot :) -ex läski
[/quote]

Harmi vaan, ettei toi ole kaikkien läskien kohdalla noin.
Mulla jos on yhtään pidemmät hiukset niin voi hyvä jumala miten rumalta näytänkään!!
Tukkani on raskas eikä sitä tosiaan saa mitenkään pitkänä. Pidän lyhyenä sen takia et sen saa kivasti laitettua aina välillä.
Ja mulle tärkeintä et mä tykkään siit lyhyest tukast, jos se jotakuta etoo niin kattelkoon niitä kauniimpia ihmisiä sit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 18:42"]

Ei. Pahin mahdollinen yhdistelmä. Lyhyet hiukset korostaa kaksoisleukaa, jo esim polkkapituinen hiustyyli voisi pelastaa leveät kasvot :) -ex läski

[/quote]

Toisaalta taas lihavallakin voi olla kauniit kasvot, jotka tulevat paremmin esiin silloin, kun pitkät hiukset eivät ole peittämässä. Pituutta oleellisempaa lienee kuitenkin hiusten malli. Jos se on hyvä, ei ole väliä onko hiuksetl lyhyet vai pitkät.

Vierailija
4/22 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihava, lyhyet hiukset ja meikitön = laiska

Vierailija
5/22 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois olla, ei sillä ulkonäöllä loppuen lopuksi ole paljon väliä.

Vierailija
6/22 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Pepille sopi mun mielestä tosi hyvin lyhyet hiukset: http://i53.tinypic.com/2mxiopc.jpg

Ei sillä, on hänen pitkät hiuksensakin kivat, mutta tuo lyhyt malli toi poskipäät ja muutenkin piirteet jotenkin kauniisti ja herkästi esille. 

Vierailija
7/22 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen noin 25kg ylipainoinen ja lasken ylipainon alkavan vasta BMi25 eli olen oikeasti läski. Lyhyt tukka mun mielestä sopii sirokasvoiselle paremmin. Ylipäätään mulle sopii muhkea tukka, jotta läskinaama ei korostu. Liiskatun (suoristetun) kanssa olen tosi leveänaamainen. Ylipäätään minusta isolle ihmiselle isot vermeet: iso käsilaukku, isot korut, iso tukka.

Vierailija
8/22 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tyypillinen suomalainen ohut tukka, vaikka hiuksia onkin paljon, niin eipä kannata kasvatella edes polkkaa, kun lievä luonnonväärä kääntää latvat sinne minne haluaa ja korvat näkyvät hiusten välistä, vaikkei ole edes höröt. Miksi kaikkien pitäisi näyttää samanlaisilta?

Vierailija
9/22 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:33"]

Kun on tyypillinen suomalainen ohut tukka, vaikka hiuksia onkin paljon, niin eipä kannata kasvatella edes polkkaa, kun lievä luonnonväärä kääntää latvat sinne minne haluaa ja korvat näkyvät hiusten välistä, vaikkei ole edes höröt. Miksi kaikkien pitäisi näyttää samanlaisilta?

[/quote]

Niitä hiuksia voi myös muotoilla. Aika harva on niin onnekas, että hiukset näyttäisivät hyvältä luonnontilassa, ilman minkäänlaista hoitoa ja suitsimista.

Vierailija
10/22 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sen pään pistää vaikka säkkiin jos pillu kuitenkin on tiukahko ja kostea.

Vierailija
11/22 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:33"]

[/quote]

Sellaisen suomalaisen ohuen tukan saa kyllä laittamalla tosi näyttäväksi. Itsellänin on laittamatta sellainen maailman ankein päätä nuoleva ohut lirutukka, mutta tuuheuttavalla hiuspuuterilla, tupeeraamalla ja lakalla saa hyvän näköisen tukan.

Vierailija
12/22 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksil nii välii, mut läski ämmä on läski ämmä pitkilläkin hiuksilla ja se jos mikä on ihan vitun ällöä.

Vierailija
13/22 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kun kerran olen jo läski ja näinollen palstan mukaan iljettävä epäihminen, niin mitä sitä suotta näkemään vaivaa hiusten kanssa. jos peli on jo valmiiksi menetetty niin yhtä hyvin voin vain ottaa rennosti :) 

N34, 

Vierailija
14/22 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
15/22 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella

Vierailija
16/22 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Pahin mahdollinen yhdistelmä. Lyhyet hiukset korostaa kaksoisleukaa, jo esim polkkapituinen hiustyyli voisi pelastaa leveät kasvot :) -ex läski

Vierailija
17/22 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon läski, lyhythiuksinen ja epähetero. Onko paha kombo?

Vierailija
18/22 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava mies ja siili tukka - onko hot - hyi helvetti !

Vierailija
19/22 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin tämän keskenkasvuisen keskustelun nostajan odotuksesta vastaatte tähän ketjuun:     VUOSI

2015     2015      2015        2015                2015

Vierailija
20/22 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies ja huono pukeutuminen, hygienia ja hammaskalusto keltainen, onko hottis ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän