Naapuri näki mut Lidlin kassien kanssa
Voi ei :(
Olen koittanut vihjailla, että olisimme mieheni kanssa ylempää keskiluokkaa/yläluokkaa, mutta eihän tuon sosioekonomisen luokan edustajat käy Lidlissä.. En mäkään yleensä, mutta nyt oli kiire ja se on lähin kauppa.. Naapurilla aidot louis vuittonit ja ajaa uudella mersulla. Nolottaa :(
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 18:43"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 18:40"]
Itse ostin lauantaina vaihteeksi Tullintorin S-marketista Tampereella mm. neljä tomaattia. Eilen avasin pussin, jossa tomaatit olivat. Tulos: kaikki olivat ehjiä, kaksi neljästä oli alkanut homehtua. Kysymys: Mikä on laadukkaaksi sanotun kotimaisen S-marketin laatu? Kuinka kauan näitä tomaatteja oli makuutettu myynnissä, ennen kuin ostin ne?
Viimeiset kaksi vuotta olen ostanut ruokani pääsääntöisesti Lidlistä, 90-prosenttisesti. Koskaan en ole saanut sieltä tomaatteja, jotka ovat alkaneet homehtua ostopäivää seuraavana päivänä, elleivät tomaatit ole sitten rikkoutuneet kotiin kuljetuksessa, jolloin ne alkavatkin nopeasti pilaantumaan.
[/quote]
Sikäli kun minä muistan, niin Tullintorilla on K-Market. t. yliopistolainen
[/quote]
Nykyisin myös S-market, sen uudemman rakennuksen alakerras. S-market Pendolino nimeltään. Käytännössä Tullintoria.
Amatööri! Lidlin ostokset kannattaa pakata jatkossa Stockmannin kasseihin.
Voi voi. Käry kävi. Nyt te olette naapurin silmissä paskasakkia, todistetusti.
Mä otan aina lidliin mukaan mun luis vittonit ja pakkaan niihin ostokset!
Mersulla ajeleva äitini käy myös Lidlissä - saksalaisten erikoistuotteiden ym. vuoksi. Ruokakauppa se vaan on, ei muuta.
Ps. Naapurisi Mersukin saattaa olle leasing, joten no panic!
Te itsemurha! miten nyt voit elää enää kun sut on nähty lidlissa.häpeä !
Tollo. Välillä mulla menee Yli100 e lidlin ostoksiin.ei ole halppa kauppa.tuotteet on vain erillaiset.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 17:35"]
Mersulla ajeleva äitini käy myös Lidlissä - saksalaisten erikoistuotteiden ym. vuoksi. Ruokakauppa se vaan on, ei muuta.
Ps. Naapurisi Mersukin saattaa olle leasing, joten no panic!
[/quote]
..ja louis vuittonit vähän vähemmän aidot tai vaihtoehtoisesti ostettu nekin lainalla
OH MY GOD! :O Siis niiiin noloo!!! Jopa Tuksukin tietää että ostokset pakataan Louis Vuittonin kasseihin!
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 18:21"]OH MY GOD! :O Siis niiiin noloo!!! Jopa Tuksukin tietää että ostokset pakataan Louis Vuittonin kasseihin!
[/quote]
Siis muovikasseihin.
jep, muovikassiinpa hyvinkin, mulla on tonnin muovikassi :) mut en mä sinne Lidlin ostoksiani sentää pakkaa. Ihan reilusti luiska toises kädes ja toises Lidlin muovipussi kuljen :)
Itse ostin lauantaina vaihteeksi Tullintorin S-marketista Tampereella mm. neljä tomaattia. Eilen avasin pussin, jossa tomaatit olivat. Tulos: kaikki olivat ehjiä, kaksi neljästä oli alkanut homehtua. Kysymys: Mikä on laadukkaaksi sanotun kotimaisen S-marketin laatu? Kuinka kauan näitä tomaatteja oli makuutettu myynnissä, ennen kuin ostin ne?
Viimeiset kaksi vuotta olen ostanut ruokani pääsääntöisesti Lidlistä, 90-prosenttisesti. Koskaan en ole saanut sieltä tomaatteja, jotka ovat alkaneet homehtua ostopäivää seuraavana päivänä, elleivät tomaatit ole sitten rikkoutuneet kotiin kuljetuksessa, jolloin ne alkavatkin nopeasti pilaantumaan.
Jos te olisitte miehenne kanssa yläluokkaa, ettekä vain vihjailisi olevanne, ei teitä haittaisi yhtään tulla nähdyksi vaikka puhkikäytetyn Lidlin kassin kanssa. Eli nyt pidät vaan pään kylmänä etkä ala selitellä naapurille mitään, että käly toi teille raparperejä Lidlin kassissa ja siitä se sitten kulkeutui teille muuhunkin käyttöön.
[/quote]
Etpä tietenkään, koska ne tomaatit on uitettu jossain kyllästeaineessa, jottei synny kallista hävikkiä.
Ei helkkari. Tiesithän, että ne, ketkä koviten yrittää näyttää paremmille ihmisille on usein säälittävien pyrkyrien näköisiä ulospäin?
Tai luulen tämän olevan provo, mutta kaltaisiasi löytyy kyllä.
Veikkaan, että me olemme taloyhtömme varakkaimmat, minä olen erikoistuva hammaslääkäri ja mieheni DI, kummankin vanhemmat akateemisia eli täytämme keskiluokan piirteet. Automme ovat Nissan leaf (törsäystä mielestäni..) ja ikivanha Yaris johon olen kiintynyt, vaatteet kirppiksiltä ja itse ommeltuja ja ruoka ostetaan milloin mistäkin, usein Lidlistä.
En välitä ollenkaan mitä mieltä naapurit ovat meidän varallisuudesta, enkä pysty ymmärtämään niitä kenelle ulkokuoren vaaliminen on lempiharrastus.
[/quote]
Sikäli kun minä muistan, niin Tullintorilla on K-Market. t. yliopistolainen
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 18:43"]
[/quote]
Etpä tietenkään, koska ne tomaatit on uitettu jossain kyllästeaineessa, jottei synny kallista hävikkiä.
[/quote]
Lidl myy suomalaisia tomaatteja, joten eipä pitäisi olla pahemmin myrkytettyjä. Lidlin tuoreus perustuu siihen, että ne ostaa pienempiä määriä, eikä niiltä synny hävikkiä niin paljon. Siksi Lidlistä saattaakin olla usein jokin tietty tuote loppu, jos tarpeeksi myöhään illalla menee. s-marketista sen sijaan ei ole koskaan loppu. S-marketissa on aina yltäkylläistä. Kääntöpuolena on se, että hävikki on suurempi, joka nostaa myös hintaa.
Kyllä saksalaiset nauraisivat kun saisivat tietää suomalaisten kermaperseiden kitinän siitä, jonka usein kuulee, että "voi voi ei sinne Lidliin voi mennä, kun sieltä voi olla tuote loppu nyyh nyyh"