Miltä sinusta tuntuu juuri nyt ?
Kommentit (23)
Tyhjältä. Tuntuu, että elämäni on merkityksetöntä enkä oikein saa enää kiksejä mistään asioista. Päivä kerrallaan eteenpäin kuolemaa odotellessa.
Terveisin Naispelko28
Vierailija kirjoitti:
Tyhjältä. Tuntuu, että elämäni on merkityksetöntä enkä oikein saa enää kiksejä mistään asioista. Päivä kerrallaan eteenpäin kuolemaa odotellessa.
Terveisin Naispelko28
Samoja fiiliksiä täälläkin. Mistähän tämä johtuu.
Olen rentoutunut, fiilis on suorastaan loistava kun vertaa viime viikonlopun ahditukseen.
Väsyttää. Mutta hyvä päivä oli, olen tyytyväinen ja huominenkin vaikuttaa tavalliselta, mukavalta päivältä.
Vierailija kirjoitti:
Olen rentoutunut, fiilis on suorastaan loistava kun vertaa viime viikonlopun ahditukseen.
Oliko ahdistukseen jokin tietty syy ?
Valppaalta ja uteliaalta. Mitäs täällä tänään puhutaan ja sitä rataa. Toisessa somessa oli hyvää debattia, joten tunnetila on ikäänkuin samanlaista löytäisi täältä.
Innostuneelta. Tuntuu, että oma elämä on alkamassa vihdoin näin kolmekymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Innostuneelta. Tuntuu, että oma elämä on alkamassa vihdoin näin kolmekymppisenä.
Mahtavaa! Onnea siitä :)
Ahdistaa 12 päivän työputken alku. Esimiehellä ei mitään ymmärrystä työn vaativuudesta ja vain inisee turhista pikkujutuista.
Tästä puuttuu yksi olotila: on ihan tavallinen olo, ei mikään erityinen fiilis.
Samanlainen olo kuin Kouvolan keskusta torstai-iltapäivänä klo 13: ei mikään hehkeä eikä superhyvä, mutta ei masentunut tai ahdistunutkaan - asiat menevät omalla painollaan eteenpäin, eikä mitään erityistä tapahdu. Ei silti tunnu tyhjältäkään, koska koko ajan on ihan riittävästi jotakin pientä menossa.
Vierailija kirjoitti:
Tästä puuttuu yksi olotila: on ihan tavallinen olo, ei mikään erityinen fiilis.
Samanlainen olo kuin Kouvolan keskusta torstai-iltapäivänä klo 13: ei mikään hehkeä eikä superhyvä, mutta ei masentunut tai ahdistunutkaan - asiat menevät omalla painollaan eteenpäin, eikä mitään erityistä tapahdu. Ei silti tunnu tyhjältäkään, koska koko ajan on ihan riittävästi jotakin pientä menossa.
Ei kun olihan siellä tuo "neutraali olo". En näköjään osaa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa! Onnea siitä :)
Kiitos :)
Hmm