Naismyyjä otti varkaat kiinni Suomessa - VIDEO
Kommentit (286)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:38"]
On muuten sitten rikos jos myyjällä ei ollut lupia sumutteeseen. Eli jos sumute oli talon puolesta, onko myyjillä asianmukaiset luvat käyttää niitä?
[/quote]
Tuskin se mitään pippurisumutetta oli. Markkinoilla on monia selvästi tehottomampia sumutteita, joiden käyttö ei edellytä mitään lupia.
Jakakaa youtube videota. Mv-lehden sivuja ei saa jakaa tai tulee bännit.
Itseä ei kyllä kaupan kassana kiinnostanut riskeerata itseä siksi että saataisiin joku varas kiinni. Pahimmassa tapauksessa olisi vahingoittanut minua. Ei ole riskin arvoista.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:44"]
Siis joku vartijako tuon videon on kopissaan kuvannut?
[/quote]
Automaattikamerat kuvaavat kaupassa koko ajan.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:46"]Itseä ei kyllä kaupan kassana kiinnostanut riskeerata itseä siksi että saataisiin joku varas kiinni. Pahimmassa tapauksessa olisi vahingoittanut minua. Ei ole riskin arvoista.
[/quote]
Plus voi saada itse syytteet lievästä pahoinpitelystä.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:51"]
Tytöllä oli onni, ettei varkaat olleet agressiivisä.
[/quote]
Pojat onnekseen ymmärsi olla ärsyttämättä enempää.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:46"]Itseä ei kyllä kaupan kassana kiinnostanut riskeerata itseä siksi että saataisiin joku varas kiinni. Pahimmassa tapauksessa olisi vahingoittanut minua. Ei ole riskin arvoista.
[/quote]
Samaa mieltä. Tietenkin jos saa jonkun lisän varkaan kiinniottamisesta niin sitten voisin harkita.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:47"]
[/quote]
[/quote]
Niin... Mutta tuo video on selkeästi kuvattu joltain ruudulta, ei siis ole alkuperäinen valvontakameran tallenne.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:46"]Itseä ei kyllä kaupan kassana kiinnostanut riskeerata itseä siksi että saataisiin joku varas kiinni. Pahimmassa tapauksessa olisi vahingoittanut minua. Ei ole riskin arvoista.
[/quote]
Plus voi saada itse syytteet lievästä pahoinpitelystä.
[/quote]
Joo sekin vielä. Eli pahimmassa tapauksessa itse saa lähteä tikkauttamaan naamaa tai päätä ja perässä tulee syytteet. Kaupan kassalle ei makseta tarpeeksi että edes harkitsisin tälläistä. Ei ollut kutsumusammatti minulle.
Toivottavasti nämä sankarit karkotetaan maasta mahdollisimman pian
Oho, aloituksen lukiessani luulin että naismhyyjä olisi joku keski-ikäinen Justiina, mutta olikin nuori nainen! Mahtavaa! Pitää vaan toivoa että nuo jäpikät eivät saa päähänsä tulla kostoretkelle... :(
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 17:13"]
Onko myyjillä voimanköyttöoikeus?
[/quote]
joo sillä on licence to kill
Kaksi aloitusta tästä aiheesta lähti nopeasti kun niissä oli linkki "tuolle tietylle" sivulle.
Käyttäkää youtube-linkkiä!
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:45"]Jakakaa youtube videota. Mv-lehden sivuja ei saa jakaa tai tulee bännit.
[/quote]
Kauanko banni kestää?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:56"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:45"]Jakakaa youtube videota. Mv-lehden sivuja ei saa jakaa tai tulee bännit. [/quote]
Kauanko banni kestää?
[/quote]
Sammuta virrat puhelimesta, niin banni katoaa.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:47"]
[/quote]
[/quote]
Niin... Mutta tuo video on selkeästi kuvattu joltain ruudulta, ei siis ole alkuperäinen valvontakameran tallenne.
[/quote]
Video levinnyt netissä aika paljon. Toi on kuvattu jostain soittimesta.
On se nyt jumalauta jos kaikki rikokset pitää lakaista maton alle ja hyssytellä..