Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älä kerro naapureillesi ammattiasi. Kävin juuri kaivaan naapurin persettä.

Vierailija
15.06.2015 |

Totta on. Älkää kertoko vaikka mielellään vanhaa naapuriani tässä autoinkin. On hän monta vuotta leikannut piha-aitani. Niin olen siis hoitoalalla ja naapurin mummo tuli hakeen ku pappa tuskissaan joten piti hieman tuseerata. Kakka tuli. :).

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:08"]

Totta on. Älkää kertoko vaikka mielellään vanhaa naapuriani tässä autoinkin. On hän monta vuotta leikannut piha-aitani. Niin olen siis hoitoalalla ja naapurin mummo tuli hakeen ku pappa tuskissaan joten piti hieman tuseerata. Kakka tuli. :).

[/quote]

Siis mitä vittua, että ihan siviilissä menet ja tunget kätesi naapurin ukon perseeseen, saat olla tekemässä jatkossa vähät väliä, usko pois.

Vierailija
2/7 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ohjannut lääkäriin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit käskenyt käydä tk:ssa. Olisi saanut sieltä reseptin joihinkin kunnon vatsanpehmitys-troppeihin. Nyt saat sitten jatkuvasti olla käsi naapurin perseessä.

Vierailija
4/7 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertonutkaan. Aina välttelen ammattikeskusteluita. Mä en halua muutenkaan, että mut "leimataan" ammattini perusteella.

Olen teologi ja se rajaa paljon, miten ihmiset muhun suhtautuu. Miten mua lähestytään ja miten mulle puhutaan.

Vierailija
5/7 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uskaltanut kertoa naapureille olevani prostituoitu.

Vierailija
6/7 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:17"]Oisit käskenyt käydä tk:ssa. Olisi saanut sieltä reseptin joihinkin kunnon vatsanpehmitys-troppeihin. Nyt saat sitten jatkuvasti olla käsi naapurin perseessä.
[/quote]

En nyt ihan heti sellaiseen viitsinyt alkamaan kun vasta 5 suonen ohituksesta tullut. Olis pappa saattanut olla jo hengetön.

Ap

Vierailija
7/7 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se tuli varmasti tarpeeseen.