Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tulla uskoon?

Vierailija
05.07.2015 |

Otsikko kertoo pääasiat. Olin nuorempana uskossa mutta jossain vaiheessa se vain jäi. En kokenut henk. koht. yhteyttä Jumalaan. Jo jonkin aikaa olen yrittänyt päästä takaisin uskoon onnistumatta. Rukoilu ja raamatun lukeminen eivät toimi ja seurakuntien tilaisuudet tuntuvat vähän hämmentäviltä kun en varsinaisesti usko samalla lailla ainakaan vielä Jumalaan kuin he.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko Evankeliumi.

Googleta " pelastusrukous " ja hiljenny rukoilemaan se ja kun todella tarkoitat sitä, Jumala saapuu ja tunnet rauhan.

Nin itselläni oli ja miljoonilla, miljoonilla muilla. Niin kilje kohti Pyhän Kolminaisuuden Valoa.

Kristityt siis tuntevat tosi Jumalan.

Rakkaudella, kaikkea hyvää & kaunista toivon sinun elämääsi.

Vierailija
2/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kulje kohti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni uskoon enemmänkin kasvetaan...itse en ole uskossa.

Vierailija
4/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tunnet tarvetta tulla uskoon?

Vierailija
5/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 23:05"]

[/quote]

Koska elämän tarkoituksettomuus ahdistaa ja koska kaipaan jotain suurempaa. Vaikea selittää

Vierailija
6/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:59"]

Otsikko kertoo pääasiat. Olin nuorempana uskossa mutta jossain vaiheessa se vain jäi. En kokenut henk. koht. yhteyttä Jumalaan. Jo jonkin aikaa olen yrittänyt päästä takaisin uskoon onnistumatta. Rukoilu ja raamatun lukeminen eivät toimi ja seurakuntien tilaisuudet tuntuvat vähän hämmentäviltä kun en varsinaisesti usko samalla lailla ainakaan vielä Jumalaan kuin he.

[/quote]

Lieneekö tuohon mitään universaalia tapaakaan miten tulla uskoon, luulen, että kaikki kokee uskon niin eri tavalla, onhan se syvästi henkilökohtainen asia. Tutkiskele sitä sydämessäsi mille tuntuu. :)

Vierailija
7/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 23:05"]

[/quote]

Koska elämän tarkoituksettomuus ahdistaa ja koska kaipaan jotain suurempaa. Vaikea selittää
[/quote]

Ahaa, no itselleni on riittänyt elämän tarkoitukseksi vain se että koitan olla hyvä ihminen enkä tarvitse siihen uskontoa. Mutta jos se tuntuu ettei riitä niin oletko kokeillut tutustua erilaisiin uskontoihin/uskomuksiin? Ehkä koitat väkisin tunkea itseäsi väärään muottiin.

Vierailija
8/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan, että rukouksen kautta käännyt Jumalan puoleen. 

Vierailija
9/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristinuskon Jeesus ottaa vastaan, jos vain tahdot tulla itse uskoon :)

Vierailija
10/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue vaikkapa muuta uskonnollista kirjallisuutta kuin Raamattua. Raamattuhan on kooste ikivanhoista kirjoituksista joissa nyt on vähän mitä sattuu. Ei ihme jos ei se puhuttele tänä päivänä kaikkia. 

Vierailija
11/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit omin sanoin rukoilla tyyliin: Jeesus tunnustan syntisyyteni. En pärjää ilman Sinua. Tahdon antaa elämäni Sinulle. Uskoon ei kasveta. Mutta kun tulee uskoon, niin alkaa uskossa kasvaminen. Eri asia. Mutta sekin on Jeesuksen työtä ja kestää meillä jokaisella loppuunasti :) Ei meistä valmiita tule täällä maanpäällä koskaan. Siunausta ja Jeesus rakastaa jokaista ihmistä! :)

Vierailija
12/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:59"]

[/quote]

Onko Jeesus Kristus sinun Herrasi ja Vapahtajasi? Haluatko sinä, että Jeesus armahtaa sinut synneistäsi?

Vierailija
13/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sinulle tapahtuu jotakin todella pahaa, uskoontulo tapahtuu yleensä kuin itsestään. 

Vierailija
14/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 23:13"]

kasvatat pippelin (mikäli sulla semmoista ei ole), etsit Usko nimisen miehen ja laukeet sisälle :) ei siinä raamattua tarvi.

[/quote]

Fingerpori :D

Vierailija
15/15 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Tämä on onneksi tehty ihmiselle todella helpoksi. Riittää, kun pyytää pahoja tekojaan (syntejä - niitä me kaikki olemme tehneet!) anteeksi ja pyytää Jeesusta astumaan sydämeen. Vaikkei tuntuisi yhtään miltään, niin se toimii ja antaa vähitellen sydämeen rauhan, jota ei voi saada mistään muualta!

Kaikea hyvää Sinulle!