BIKINI-vartalosta, kumpi pahempi?
Siis en puhu mistään fitness-hömpötyksistä vaan ihan normaaleista ihmisistä biksuissa rannalla.
Eli kumpi on bikinit päällä olevassa naisessa kamalampaa: läski maha vai läskit reidet? Kumpikaan ei ole kovinkaan viehättävä näky, mutta jos rannalla olisi läskimahainen nainen ja läskireitinen nainen, kumman ongelma-alueen soisit mielummin peitettävän?
Vastauksenne vaikuttaa siihen, kehtaanko tänä vuonna mennä rannalle bikineissä...
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:50"]
Minun mielestäni ylipainoisetkin voivat pitää rannalla ihan mitä haluavat. Itsevarmuus kaunistaa.
[/quote]
Oi miten oli kaunis nainen, kasvoiltaan. Ja ihailen tuota itsevarmuutta!
Olen puolet pienempi, mutta silti dieetillä, jotta voisin mennä uikkareissa rannalle ehkä kesän lopulla...
Ap, sulle vinkki, hanki bikinien kanssa pidettäväksi sellainen uimahame, joka ulottuu puoleen reiteen (tai hieman lyhyempi) ovat söpöjä ja peittävät läskit reidet. Itsekin hankin sellaisen.
Mulla on molemmat. Ja omistan bikinit. Ja menen rannalle. Eli What ever!
Tee bikinivallankumous ja mene bikineissä läskien paikkasta huolimatta!
No, seuraava kysymys vielä:
Kumpi olisi parempi tapa suhtautua omiin läskireisiin: mennä ns. normaaleissa biksuissa läskit löllyen vai laittaa shortsit ja pitää ne uidessakin? t.ap
Veikkaan, että on se kumpi tahansa, sinulla on noin kaksi, kolme senttiä ylimääräistä eli vieraan silmässä ei yhtään.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:43"]
Kumpi olisi parempi tapa suhtautua omiin läskireisiin: mennä ns. normaaleissa biksuissa läskit löllyen vai laittaa shortsit ja pitää ne uidessakin? t.ap
[/quote]
Eiköhän ne shortsit oikein kerää katseita siihen lantion ja yläreisien suuntaan...
Entä se kun ei ole mitään kun pelkkä tikku ja muut kauhistelee että onpas siinä laiha tyttö :\ . Ei sekään mukavalta tunnu.
Luulen että hyvin harva ihminen tuolla keskittyy arvostelemaan muiden bikinivartaloita rannalla ja jos näin tekee niin se kertoo vaan tämän ihmisen järjen köyhyydestä. Joten ei muuta ku bikinit päälle ja menoks.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:44"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:43"]
[/quote]
Eiköhän ne shortsit oikein kerää katseita siihen lantion ja yläreisien suuntaan...
[/quote]
Tätä pelkään itsekin, mutta kun en kehtaa/pysty olemaan ilman housuja edes yksin kotona, koska inhoan reisiäni... Olisipa vaan läskimaha ja normaalit jalat, mahan saa helpommin piiloon... t. ap
Oletko käynyt koskaan rannalla? Siellä on mummoja ja 5 lapsen äitejä läskit, raskausarvet ja karvat rehottaen. Ja kaikenikäisiä miehiä selkäkarvoineen ja kaljamahoineen. Mitä väliä? Ihmisvartaloita on monenmoisia, ja todella harva näyttää huippumallilta, mutta katsojassa on vika, jos pitää jonkun toisen vartaloa rantsupäivän pilaajana tai vastaavaa.
Lopettakaa omasta vartalostanne ongelman tekeminen. Elämä on hyvin lyhyt, ja aika tuntuu kuluvan koko ajan nopeammin exponentiaalisesti. Pian olette vanhoja ja kadutte kun nuorina tuhlasitte aikaanne moiseen turhuuteen.
Vaihtakaa perspektiiviä. Katsokaa googlesta kuvia kolareissa ruhjoontuneista ihmisistä, epämuodostumista ja kaikesta mahdollisesta. Ei enää huvita nillittää jostain sentin verran liian paksusta reidestä, jota kukaan muu ei pidä edes läskinä.
Voi tosiaan olla, että säät tänä vuonna säästävät meidät kaikilta tällaisilta näyiltä ja ollaan vaan kaikki tuulipuvut päällä. Mutta tosiaan rannalla on ihan tavallisia ihmisiä.
Maha on pahempi, minulla on hirvittävä jätti pöhöttynyt pömppövatsa ja ohuet reidet. Kauhea näky epäilemättä. Mutta olin juurikin joka päivä bikineissä etelänmatkalla. En varmaan ollut kaunis näky, mutta helpottaa, kun tiedän, ettei kukaan siitä pahastu, jos näkee minut sellaisena. Päinvastoin muut pikemminkin ilahtuvat, jos tuntevat itsensä kauniimmaksi kuin joku toinen ja suhtautuvat hyväntahtoisesti. Sen sijaan jos näen (kuten sielläkin uima-altaalla) jokun todella laihan ja kauniin naisen, jolla on täydellinen vartalo ja isot tissit, niin en kyllä valitettavasti ajattele hänestä kovin lämpimästi, kun sellainen saa omna olon tuntumaan ikävltä. Eli rohkeasti vaan ulos bikineissä!
Maha on pahempi. Ensinnäkin näkynä kamalampi ja laihduttaessa hankalampi osa-alue.
Minun mielestäni ylipainoisetkin voivat pitää rannalla ihan mitä haluavat. Itsevarmuus kaunistaa.