Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alemman tason mies

Vierailija
15.06.2015 |

http://henrylaasanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/115621-miesten-seksuaalisen-tason-maarittyminen
Oleb parikymppinen mies ja poikuus tallella. Olen epäsosiaalinen, ujo, ruma, lyhyt ja varmaa asberger tai autisti vaikka diagnoosi ei olekkaan. Koulussa minua kiusattiin ja yläasteen jälkeen ei ole ollut yhtään kaveria edes.Listan mukaan Hardcore atm eli täysin toivoton että naisen löytäisi joskus. Kunpa suomessa saisi helpommin aseita niin vois ampua itsensä. Ei ole mitään järkeä elää. Ja ei mitää lässytystä että hae apua. Kyllä syön mielialalääkkeitä ja käyn juttelee psykologil. Mutta kaipaisin naisen läheisyyttä enkä mitää pillereitä.
M20

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä ole. Ryhdistäydy

Vierailija
2/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kouluampujien tuskaa miltä tuntuu elää naisettomana luuserina. Se syö miehen itsetunnon ja saa itsetuhoiseksi. Nämäkin surmat olisi vältetty jos naiset lähestyisitte meitä alemmankin tason miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ihan lämpimästi ja vilpittömästi maksullisten naisten palveluita. Valikoit vaan huolella jonkun kivan tapauksen.

Vierailija
4/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:33"]

Ymmärrän kouluampujien tuskaa miltä tuntuu elää naisettomana luuserina. Se syö miehen itsetunnon ja saa itsetuhoiseksi. Nämäkin surmat olisi vältetty jos naiset lähestyisitte meitä alemmankin tason miehiä.

[/quote]

Joo ei mennä tähän.

Syyllisiä niihin surmiin ovat ihan ne surmaajat eikä kukaan muu.

Vierailija
5/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:35"]Suosittelen ihan lämpimästi ja vilpittömästi maksullisten naisten palveluita. Valikoit vaan huolella jonkun kivan tapauksen.
[/quote]
Unohdin tässä mainita että olen myös työtön. Maksullisia naisia olen harkinnut kuitenki kun rahaa vähä säästössä. Kai pitäis sen verran rohkaistua ja lähteä maksullisiin naisiin. Nyt olen Viroon menossa kesällä ja jos sieltä sais halvemmalla.
ap

Vierailija
6/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:33"]

[/quote]

Joo ei mennä tähän.

Syyllisiä niihin surmiin ovat ihan ne surmaajat eikä kukaan muu.
[/quote]
Syyllisiä on myös kiusaajat. Ei kukaan vaan huvikseen mene ampumaan ilman syytä.

Vierailija
7/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisilla olisi keskimäärin pikkuisen enemmän empaattista ja anteliasta mieltä, tätäkään ongelmaa ei olisi.

Vierailija
8/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen läheisyys vie tuhoon. Olet onnekas.

Vierailija
9/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:42"]Jos naisilla olisi keskimäärin pikkuisen enemmän empaattista ja anteliasta mieltä, tätäkään ongelmaa ei olisi.
[/quote]
Näinpä. Lyhyt epäsosiaalinen rääpäle kuten minä niin naiset kiertää kaukaa. Viimeksi baarissa lähestyin naista tai siis sanoin yhdelle naiselle moi ja miten menee mutta ei vastannut mitää ja häipy pois jonnekin toiseen pyötään istumaan. Enää en mene baareihin yksin istumaan kun yhtä hyvin voi ryypätä kotona koska naisille olen pelkkää ilmaa.
ap

Vierailija
10/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:45"]Naisen läheisyys vie tuhoon. Olet onnekas.
[/quote]
Yksinäisyys ja alkoholi vasta tuhoon vieki.
ap

Vierailija
11/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kysymys neitsyyden menettämisestä (pillusta) vai oikeasta läheisyydestä eli parisuhteen löytämisestä? Jos ongelma on vain tuo ensimmäinen niin kehotan siirtymään elämässä parempiin tavoitteisiin. Rakkauden tai parisuhteen löytäminen tai sen haluaminen sen sijaan on ihan ymmärrettävää. Mutta pitää muistaa ettei sitäkään tarvitse pakollisena elääkseen onnellista elämää. Parisuhde tai seksi ei takaa että kaikki tunne-elämäsi ongelmat katoavat taivaan tuuliin ja elämäsi on täydellistä hamaan loppuun saakka. Tärkeintä olisi että saat psyykkiset probleemat käsiteltyä ja siitä on hyvä jatkaa.

Vierailija
12/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:48"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:42"]Jos naisilla olisi keskimäärin pikkuisen enemmän empaattista ja anteliasta mieltä, tätäkään ongelmaa ei olisi. [/quote] Näinpä. Lyhyt epäsosiaalinen rääpäle kuten minä niin naiset kiertää kaukaa. Viimeksi baarissa lähestyin naista tai siis sanoin yhdelle naiselle moi ja miten menee mutta ei vastannut mitää ja häipy pois jonnekin toiseen pyötään istumaan. Enää en mene baareihin yksin istumaan kun yhtä hyvin voi ryypätä kotona koska naisille olen pelkkää ilmaa. ap

[/quote]

En tiedä lohduttaako, mutta voin vakuuttaa tilanteen parantuvan viimeistään saavuttaessasi eläkeiän. Elämä on raadollista ja silloin suuri osa kilpailijoista on potkaissut tyhjää, Ja vanhemmista naisista on tullut elämän realiteettien opettamana nöyrempiä.  :))

Vierailija
13/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:53"]Onko kysymys neitsyyden menettämisestä (pillusta) vai oikeasta läheisyydestä eli parisuhteen löytämisestä? Jos ongelma on vain tuo ensimmäinen niin kehotan siirtymään elämässä parempiin tavoitteisiin. Rakkauden tai parisuhteen löytäminen tai sen haluaminen sen sijaan on ihan ymmärrettävää. Mutta pitää muistaa ettei sitäkään tarvitse pakollisena elääkseen onnellista elämää. Parisuhde tai seksi ei takaa että kaikki tunne-elämäsi ongelmat katoavat taivaan tuuliin ja elämäsi on täydellistä hamaan loppuun saakka. Tärkeintä olisi että saat psyykkiset probleemat käsiteltyä ja siitä on hyvä jatkaa.
[/quote]
Tottakai haluan löytää naisen siis seurustella enkä pelkkää seksiä meinaKnut. Seksikin varmasti helpottaisi pahaa oloa että selin riittäisi mutta ei kun ei saa. En saa psyykkisia ongelmia kuntoon koska ne johtuu yksinäisyydestä ja naisettomuudesta. Vain nainen vois pelastaa mut tältä helvetiltä.
ap

Vierailija
14/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:53"]

Onko kysymys neitsyyden menettämisestä (pillusta) vai oikeasta läheisyydestä eli parisuhteen löytämisestä? Jos ongelma on vain tuo ensimmäinen niin kehotan siirtymään elämässä parempiin tavoitteisiin. Rakkauden tai parisuhteen löytäminen tai sen haluaminen sen sijaan on ihan ymmärrettävää. Mutta pitää muistaa ettei sitäkään tarvitse pakollisena elääkseen onnellista elämää. Parisuhde tai seksi ei takaa että kaikki tunne-elämäsi ongelmat katoavat taivaan tuuliin ja elämäsi on täydellistä hamaan loppuun saakka. Tärkeintä olisi että saat psyykkiset probleemat käsiteltyä ja siitä on hyvä jatkaa.

[/quote]

Kyllä se pillun saaminenkin on ihan hyvä tavoite. Kaikki eivät halua parisuhdetta, mutta seksin kaipuu voi silti olla kova.

Vierailija
15/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo taitaa olla yleistä, että ihan muista syistä johtuvat ongelmat tulkitaan naisten puutteesta johtuviksi. Ihan oikeasti elämässä on paljon muutakin kuin naiset, tee asioita jotka kiinnostavat ja opettele tykkäämään itsestäsi. Jos asiat, joista olet kiinnostunut, ovat kovin yksinäistä tekemistä niin keksi siihen lisäksi jotain sellaistakin, missä tapaa myös muita ihmisiä. Niin siinä sivussa saatat tavata samoista asioista kiinnostuneita naisiakin ja tutustua paljon luontevammin kuin baareissa. Jos ei mikään elämässä kiinnosta niin aloita vaikka sanomalla se lääkärille.

Vierailija
16/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:29"]

http://henrylaasanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/115621-miesten-seksuaalisen-tason-maarittyminen Oleb parikymppinen mies ja poikuus tallella. Olen epäsosiaalinen, ujo, ruma, lyhyt ja varmaa asberger tai autisti vaikka diagnoosi ei olekkaan. Koulussa minua kiusattiin ja yläasteen jälkeen ei ole ollut yhtään kaveria edes.Listan mukaan Hardcore atm eli täysin toivoton että naisen löytäisi joskus. Kunpa suomessa saisi helpommin aseita niin vois ampua itsensä. Ei ole mitään järkeä elää. Ja ei mitää lässytystä että hae apua. Kyllä syön mielialalääkkeitä ja käyn juttelee psykologil. Mutta kaipaisin naisen läheisyyttä enkä mitää pillereitä. M20

[/quote]

Määrittelet oman arvosi naisen kautta. Miksi?

Vierailija
17/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:56"]

En saa psyykkisia ongelmia kuntoon koska ne johtuu yksinäisyydestä ja naisettomuudesta. Vain nainen vois pelastaa mut tältä helvetiltä. ap

[/quote]

En usko. Joku muu sinua hiertää.

Vierailija
18/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen alemmalta alatasolta ja vien kaikki naiset. 

Vierailija
19/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti. Kasva aikuiseksi. Naisenkaipuu on sun korvien välissä. Hankkiudu siitä eroon.

Vierailija
20/35 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:39"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:33"] Ymmärrän kouluampujien tuskaa miltä tuntuu elää naisettomana luuserina. Se syö miehen itsetunnon ja saa itsetuhoiseksi. Nämäkin surmat olisi vältetty jos naiset lähestyisitte meitä alemmankin tason miehiä. [/quote] Joo ei mennä tähän. Syyllisiä niihin surmiin ovat ihan ne surmaajat eikä kukaan muu. [/quote] Syyllisiä on myös kiusaajat. Ei kukaan vaan huvikseen mene ampumaan ilman syytä.

[/quote]

Ei kannata täällä kiusaajien valtakunnassa yrittää tuollaisia puhua. Täällä mielipide on se, että oli kiusatun oma vika kun oli niin luuseri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi