Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet tyytyy niin vähään?

Vierailija
15.06.2015 |

en voi olla ihmettelemättä miten miehet voi olla suhteissa niin vähään tyytyväisiä! meillä menee suhteessa todella huonosti, ei puhuta eikä pussata, hoidetaan pakolliset asiat yhdessä ja iltaisin istutaan mykkinä tv:n ääressä. olen ihan kypsä ja haluaisin erota. miehen mielestä kaikki on kunnossa? seksiä pitäisi vain olla enemmän, mutta muuten kaikki kunnossa?

eivätkö miehet kaipaa parisuhteessa läheisyyttä, keskusteluja ja kumppanuutta? ei ole ensimmäinen suhde jossa näitä käydään läpi, ja pakosti ihmetyttää. 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepa löytäneet omituisia ihmisiä vierellenne, ettekö parempaan pystyneet? Miksi ette jo valintatilanteessa asettaneet rimaa tarpeeksi korkealle, katsoneet, kyselleet ja kokeilleet? Ei, te vain päädyitte harrastamaan seksiä kolmen tunnin kuluessa ensimmäisestä katseesta ja juttelut jäivät siihen. Ette enää kehdanneet ja uskaltaneet miettiä toista kriittisesti, vaan aloitte miettimään yhteisten lasten nimiä ja prinsessahäitä. Sitä saa mitä tilaa ja nyt tilasitte skeidaa. Voi voi...

Vierailija
2/28 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai antavat naisen käytännössä määrätä kaikesta parisuhteessa kuten lasten määrä, miten niitä kasvatetaan, miten asutaan, mitä mies saa tehdä vapaa-ajallaan puhumattakaan pienemmistä "säännöistä". Lopulta mies aina taipuu ja parempi onkin, sillä muuten parisuhdetta ei kohta ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tyydy, enkä myöskään seurustele.

Vierailija
4/28 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:27"]

Tai antavat naisen käytännössä määrätä kaikesta parisuhteessa kuten lasten määrä, miten niitä kasvatetaan, miten asutaan, mitä mies saa tehdä vapaa-ajallaan puhumattakaan pienemmistä "säännöistä". Lopulta mies aina taipuu ja parempi onkin, sillä muuten parisuhdetta ei kohta ole. 

[/quote]

Tai sitten parisuhdetta ei kohta ole, KOSKA mies taipuu aina. Mun parisuhteiden yksi iso loppumisen syy on ollut  se, etten jaksa tohvelin alle jäävää kumppania. Haluan tasa-arvoisen kumppanin, jonka kanssa yhdessä päätetään asioista kompromissien kautta. Välillä niin, että minä taivun enemmän, välillä niin, että mies taipuu enemmän. Mutta kun miehet joiden kanssa olen seurustellut eivät osaa kertoa niitä omia toiveitaan tai halujaan. Tai ylipäätänsä muutenkaan eivät osaa keskustella asioista. Selkärankaa miehet!

Vierailija
5/28 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisten ja miesten odotukset parisuhteelle ovat hyvin erilaisia. Usein nainen odottaa, että miehen pitäisi tehdä hänet onnelliseksi. Mies taas tekee itse itsestään onnellisen ja parisuhde on muuta varten.

Vierailija
6/28 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:32"]

[/quote]

Tai sitten parisuhdetta ei kohta ole, KOSKA mies taipuu aina. Mun parisuhteiden yksi iso loppumisen syy on ollut  se, etten jaksa tohvelin alle jäävää kumppania. Haluan tasa-arvoisen kumppanin, jonka kanssa yhdessä päätetään asioista kompromissien kautta. Välillä niin, että minä taivun enemmän, välillä niin, että mies taipuu enemmän. Mutta kun miehet joiden kanssa olen seurustellut eivät osaa kertoa niitä omia toiveitaan tai halujaan. Tai ylipäätänsä muutenkaan eivät osaa keskustella asioista. Selkärankaa miehet!

[/quote]

Tuohan se ois ihan toivottavaa, mutta muutamaakin miespuolista tuttavaa viime vuosina kuunnelleena olen tullut siihen tulokseen, että kyllä ne on naiset jotka parisuhteen ehdot määrittelevät. Nainen kertoo milloin mennään naimisiin, millaiset häät tai hankitaanko vielä yksi lapsi, yllättävän yleistä. Kai ne miehet vaan kyllästyvät siihen hiljaiseen painostukseen ja antavat viimein periksi.

Vierailija
7/28 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa tarpeeksi seksiä kuvauksen perusteella, vaikka enemmänkin kelpaisi. Helpotat elämää myös tekemällä kotitöitä ja tuomalla rahaa taloon? Ei mies yleensä halua kumppanuutta naisen kanssa.

Vierailija
8/28 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea kysymys on että miksi naiset vaatii niin paljon? Johtuuko se niistä romanttisista lukemistoista ja tv-sarjoista joista naiset oppii että minkälainen parisuhteen pitäisi olla?

Vierailija
9/28 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin naiset vaatii paljon? Miehet haluaa kodin- ja lastenhoitajan, joka maksaa vähintään puolet kuluista. Mies röhnöttää sohvalla tai tietokoneella vapaa-ajan, kun vaimo hoitaa kodin ja lapset. Mitään oma-aloitteisuutta mihinkään ei mieheltä ilmene, joten naisen täytyy suunnitella kaikki ylimääräiset menemiset, matkat ja juhlat, joihin mies vinkuen tulee mukaan, muttei auta missään käytännön järjestelyissä, mutta murjottaa viikkotolkulla, jos lähdetään ilman miestä.

Kun ei mitään perheen eteen tee, on turha odottaa olevansa naiselle "tasaveroinen kumppani".

Vierailija
10/28 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:23"]

en voi olla ihmettelemättä miten miehet voi olla suhteissa niin vähään tyytyväisiä! meillä menee suhteessa todella huonosti, ei puhuta eikä pussata, hoidetaan pakolliset asiat yhdessä ja iltaisin istutaan mykkinä tv:n ääressä. olen ihan kypsä ja haluaisin erota. miehen mielestä kaikki on kunnossa? seksiä pitäisi vain olla enemmän, mutta muuten kaikki kunnossa?

eivätkö miehet kaipaa parisuhteessa läheisyyttä, keskusteluja ja kumppanuutta? ei ole ensimmäinen suhde jossa näitä käydään läpi, ja pakosti ihmetyttää. 

[/quote]

Kaikki eivät sitten ilmeisesti kaipaa. Olen kolmikymppinen mies enkä kestäisi tuollaista "suhdetta" varmaan viikkoakaan. Naisen täytyy olla fiksu, nätti, estetiikantajuinen, huumorintajuinen, melko sivistynyt, hyvä keskustelemaan sekä persoonallisuudeltaan ja arvoiltaan kanssani yhteensopiva, jotta edes harkitsisin seurustelua

Olen huomannut, ettei ihminen saa sellaista kumppania, jonka ansaitsee, vaan sellaisen, johon tyytyy.

Vierailija
11/28 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:46"]

Miten niin naiset vaatii paljon? Miehet haluaa kodin- ja lastenhoitajan, joka maksaa vähintään puolet kuluista. Mies röhnöttää sohvalla tai tietokoneella vapaa-ajan, kun vaimo hoitaa kodin ja lapset. Mitään oma-aloitteisuutta mihinkään ei mieheltä ilmene, joten naisen täytyy suunnitella kaikki ylimääräiset menemiset, matkat ja juhlat, joihin mies vinkuen tulee mukaan, muttei auta missään käytännön järjestelyissä, mutta murjottaa viikkotolkulla, jos lähdetään ilman miestä.

Kun ei mitään perheen eteen tee, on turha odottaa olevansa naiselle "tasaveroinen kumppani".

[/quote]

Nainen haluaa kodin ja lapsia. Mies asuisi mieluiten yksin ja lapsettomana. ( =onnellisena)

Vierailija
12/28 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:51"]

[/quote]

Nainen haluaa kodin ja lapsia. Mies asuisi mieluiten yksin ja lapsettomana. ( =onnellisena)

[/quote]

Tämä ei tutkitusti pidä paikkaansa. Miehetkin haluavat perheen. Tosin ilmeisesti mieluiten niin, että jatkavat elämäänsä kuten ennen lapsia.

Vierailija
13/28 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on erilaisia odotuksia elämältä. Ei tuo ole edes sukupuolikysymys, sinä vaan näyt keräävän tuollaisia miehiä. Osa ihmisistä viihtyy kotona koko elämänsä, ja toiset taas eivät kestä pelkkää kotona oloa vaan matkustelevat ja harrastavat jatkuvasti. Samalla tavalla kontaktit muihin ihmisiin eli kumppaniin, lapsiin, ystäviin ja perheeseen, jokaisella on erilaiset tarpeet. Kumppanin valinnassa olisi tärkeää tarkastella toisen mieltymyksiä jottai ei tule valinneeksi täysin erilaista ihmistä.

Vierailija
14/28 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vaadin suhteessa paljon, sillä annan itsekin paljon ja pyrin olemaan "täydellinen" kumppani. aina suhteet luisuvat siihen, että mies muuttuu passiiviseksi sohvaperunaksi josta ei saa mitään irti. ovatko miehet vaan perusluonteeltaan tällaisia? pitäisikö unohtaa koko seurustelu kuhan vielä tosta yhdestä ukosta pääsen eroon? :( 

onko kellään aktiivista ja asioista innostuvaa miestä, jolla on oma elämä ja parisuhde-elämä tasapainossa ajankäytöllisesti?

-ap

Vierailija
15/28 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisten ja miesten odotukset parisuhteelle ovat hyvin erilaisia. Usein nainen odottaa, että miehen pitäisi tehdä hänet onnelliseksi. Mies taas tekee itse itsestään onnellisen ja parisuhde on muuta varten.

[/quote]

Mitä varten parisuhde miehille on?

Vierailija
16/28 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:37"]

Oikea kysymys on että miksi naiset vaatii niin paljon? Johtuuko se niistä romanttisista lukemistoista ja tv-sarjoista joista naiset oppii että minkälainen parisuhteen pitäisi olla?

[/quote]

Millaista on hyvä parisuhdearki sinun mielestäsi?

Vierailija
17/28 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Haluan tasa-arvoisen kumppanin, jonka kanssa yhdessä päätetään asioista kompromissien kautta.

Kaunis ajatus, johon tuskin uskot itsekään. Naisen pitää tuntea olevansa aina oikeassa, ja kutsumasi kompromissin tekeminen noudattaa aina naisen tahtoa, tai mies on sika ja sovinisti.

Vierailija
18/28 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jos olet itse tehnyt kuvailemasi kaltaisen elämän itsellesi miesvalinnallasi, et voi väittää että jokainen mies tai parisuhde menee niinkuin tiellä menee.

Ja kyllä, odotan että nainen maksaa puolet kuluista. En etsi elättiä.

Vierailija
19/28 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:59"]

[/quote]

Mitä varten parisuhde miehille on?

[/quote]No pillunsaanti on taattu.

Naiset tuntuvat olettavan, et miehestä tulee paras kaveri ja kaikki tunnot jaetaan. Nyt vain aika iso osa miehistä pitää tuollaista kuolettavan tylsänä. Samaten iso osa miehistä ei hyväksy naista ystäväksi koskaan, milloinkaan, heistä ei ole siihen.

Mut mä olen itse ihmetellyt, et miten miehet jaksaa ns. prinsessoja. Sellaisia kiukuttelijoita ja vaatijoita, dramaqueeneja. Onko se itsetunnon nostatusta: et katsokaa, kuinka vaativa nainen mulla on, mut se haluaa olla juuri minen kanssani, siispä mä täytän kovat vaatimukset jne jne.

Vierailija
20/28 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös parisuhteessa olevat ole just ne jotka manaa miten seksiä ei oo suunnilleen koskaan, kodin- ja lastenhoitoo vaan? Prinsessat on monen miehen mielestä ihanan naisellisia naisia, heille naisten kuuluukin olla sellaisia ailahtelevia pikku kilahtelijoita, ehkä he tuntevat itsensä jotenkin enemmän mieheksi ollessaan se järkevämpi. Tai he eivät yksinkertaisesti tiedä paremmasta, joku prinsessa tuli ja vei jalat alta ja äkkiä oltiinkin jo yhteisessä kodissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme