Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työskentelen alkossa enkä koskaan ole kysynyt vahingossa papereita keneltäkään yli 35v...

Vierailija
06.02.2022 |

Kysyin työkavereilta eikä hänkään ole.

Miten on mahdollista että tämä palsta on täynnä vanhoja naisia jolta niitä kysytään kokoajan?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tahallasi olet kysynyt?

Vierailija
22/36 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai. Alkon nätti tyttö pyysi riisumaan maskin. No minähän riisuin.

Hopeakettu 51v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin myyntiin voisi tulla pakollinen tunnistautuminen henkkareilla samaan tyyliin kuin rahapeleissä on.

Vierailija
24/36 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, en nyt paukuttaisi tuolla henkseleitä. Oletetttavasti sulla on mennyt alaikäisiäkin ohi sitten. Koska jos yrität kysyä kaikilta kolmekymppisen näköisiltä, etkä koskaan osu yhteenkään kolmevitoseen…

Vierailija
25/36 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholin myyntiin voisi tulla pakollinen tunnistautuminen henkkareilla samaan tyyliin kuin rahapeleissä on.

Samalla periaatteella sitten myös hampurilaisiin, sipseihin ja karkkeihin.

Vierailija
26/36 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan ihan ymmärtänyt miksi niitä henkkareita pitäisi kysellä?

Vierailija
27/36 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkossa multa ei ole kysytty ainakaan 10-15 vuoteen. En ainakaan muista, että olisi. Sitä ennenkin meni monta vuotta, ettei kysytty missään, mutta sitten alkoi tämä hullu nillitys. Nykyään kaupassa kysytään aina välillä, varsinkin S-ryhmän. Tosi rasittavaa ja siksi ostankin juomat mieluiten Alkosta ja muista kauppaketjuista. Baareissa ei ole kyselty 20 vuoteen kuin kerran ja siitäkin on joku 13 vuotta aikaa. Ruotsissa taidettiin muuten kysyä tuonkin jälkeen. Olen ikäisekseni suht nuoren näköinen, mutta en niin nuoren, että tarvisi papereita kysellä, ellei kysyjä ole puolisokea. Jotenkin hysteeristä touhua. Tiedän myös melkein viisikymppisiä, joilta välillä kysytään papereita. Kaikkein typerintä, jos niitä jonkin kiintiön takia kysellään.

N44

Vierailija
28/36 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen pelleilyä 🤡 aikuiset ihmiset täysi ikäiisyys on 18 vuotta aikuinen 20 vuotias ilkeydestä kiusaa ihmisiä. Näyttää alle 30 v sehän on jo rasismia toki monessa maassa joku uskoinen voi näyttää aikuisena syntyneellä 13 vuotias voi näyttää todella 30 vuotiaalla ja naamassa parta tai tekopartaa. On myös peruukkeja. Mutta noin normaalisti siis. Aikuiset juo ja polttaa jos haluaa.Lapset ei.

Vierailija
29/36 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä rasismi tulee arabien uskonnosta ääriainesta . Kaikki kielletty ja kaikki vihaa toisiaan.

Vierailija
30/36 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hiton takia niitä pitää kysellä alle kolmekymppisen näköisiltä jos tuotteet saa myydä 18/21 vuotiaalle. Täysin aivoton ohje.

Vierailija
31/36 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mies myyjiä ei oo rokotettu ja onko ne itse 30 vuotiaita .

Vierailija
32/36 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on kysytty aika usein vielä nelivitosena. Mulle on jäänyt sellainen olo, että nämä myyjät on halunneet jotenkin mielistellä tai "piristää päivää", koska en todellakaan näytä alle kolmekymppiseltä. Ymmärrän, että tarkoitus on varmasti kiva, mutta itse en arvosta tai ihannoi nuoruutta, en pyri näyttämään nuorelta eikä nuoreksi luuleminen ole minulle mikään kehu. En vaan jaksa tätä kulttuuria, jossa nuorelta näyttäminen on jokin itseisarvo ja siitä pitäisi olla todella otettu jos joku luulee nuoremmaksi. Pisteenä i:n päälle tässä on ollut se, etten enää tässä iässä useinkaan tule ajatelleeksi että vieläkin pitäisi muka pitää papereita mukana ja välillä on jääneet ostokset alkoon tämän takia. Silloin myyjälläkin on ollut jo vähän nolostunut ilme (ja mulla hapan). Jos haluaa jättää asiakkaalle kivan mielen, niin on sitä parempiakin tapoja kuin yrittää teeskennellä että tämä näyttäisi nuorelta.

Vierailija
33/36 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilijat juoksee pakkasessa ulkona tupakalla kun joku ääliö kielsi tupakoinnin sisällä .

Vierailija
34/36 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvanaamojen takia kärsii koko maapallo ne kun näyttää vanhuksilta teini iässä johtuu uskonnosta.

Vierailija
35/36 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kohta 36 enkä ole koskaan saanut ostettua alkoholia ilman henkkareita. Kerran oltiin koko perhe ostamassa viikonloppuostoksia ja saunaolut jäi tiskille, kun minulla ei ollut henkkareita mukana. Mieheni kuulemma saattaa toimia välittäjänä ja tuon yhden (1) oluen sitten minulle antaa luvatta. Näin sanottiin vaikka aika selkeästi olimme siinä perheenä, kaksi lastakin joista toinen jo kouluikäinen. :D Enkä todellakaan ole erityisen hehkeän näköinen, ihan perus perheenäiti mielestäni.. Mutta ihoni on rasvoittumiseen taipuvainen ja ryppyjä ei juurikaan ole. Kai se riittää sitten.

Vierailija
36/36 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla periaatteella sitten myös hampurilaisiin, sipseihin ja karkkeihin.

Edellä mainitut tuotteet eivät ole ikärajoitettuja, joten ei ole mitään perustetta laittaa niitä minkään tunnistautumisen taakse.

Sen sijaan alkoholi aiheuttaa huomattavasti suurempaa haittaa kuin rahapelit, joita ollaan vahvasti rajoittamassa. Pakollinen tunnistautuminen myös alkoholin ostossa varmistaisi sen että koskaan ei tapahtuisi virheellistä myyntiä alaikäiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme