Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työskentelen alkossa enkä koskaan ole kysynyt vahingossa papereita keneltäkään yli 35v...

Vierailija
06.02.2022 |

Kysyin työkavereilta eikä hänkään ole.

Miten on mahdollista että tämä palsta on täynnä vanhoja naisia jolta niitä kysytään kokoajan?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulet, onkohan Suomessa ketään muuta Alkon myyjää kuin te kaksi?

Vierailija
2/36 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 2,5 vuotta ruokakaupassa ja pari kk Alkossa ja olen kysynyt muutamalta nelikymppiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi nuoret myyjät joskus kysyy. Ärsyttävää ja turhaa kysellä aikuiselta papereita. M35

Vierailija
4/36 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulet, onkohan Suomessa ketään muuta Alkon myyjää kuin te kaksi?

Missäpäin suomea sijaitsee tämä alko jossa mammat käyvät?

Vierailija
5/36 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskiaikana kerran kysytty. Ikää 45v. Olin tukka ponnarilla ja ilman meikkiä. Maski peitti silmäpussit, rypyt ja valahtaneet leukapielet. Ylänaama näyttää nuoremmalta.

Vierailija
6/36 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut töissä Alkossa ja koska tietyltä määrältä pitää paperit kysyä, niin kysyn joskus joka kolmannelta ihan vain siksi, että saadaan numeroita tilastoihin.

Vierailija
7/36 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut töissä Alkossa ja koska tietyltä määrältä pitää paperit kysyä, niin kysyn joskus joka kolmannelta ihan vain siksi, että saadaan numeroita tilastoihin.

Only in Finland.

Vierailija
8/36 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38 ja minulta kysytään paperit varmaan 2/3 kerrasta, kun ostan alkoholijuomia tai alkoholitonta olutta, ja tätä tapahtui jo ennen koronaa ja maskeja. Kyllähän se hidastaa asiointia näin nykypäivänä, kun maksun voi suorittaa kännykällä tai kellolla, mutta henkkareita varten se lompakko on silti pakko kaivaa esiin sieltä laukun pohjalta.

Vierailija
9/36 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat on eri maata, nämä ovat 45 vuotiaina super kauniita ja ihania OMASTA MIELESTÄÄN.

Vierailija
10/36 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat on eri maata, nämä ovat 45 vuotiaina super kauniita ja ihania OMASTA MIELESTÄÄN.

Miten paperien kysyminen on kenenkään omasta mielipiteestä kiinni?

Vierailija
11/36 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et edes maskiaikana? Kysyppä työnantajaltas mitä se tuosta tykkää ja tutustu samalla teidän omiin kampanjoihin. Iso kysymyshän tässä on, että kuinka monelta alaikäiseltä, sulta jäi ne paperit kysymättä! Missäs päin muuten on se Alko, missä papereita ei kysytä?

Vierailija
12/36 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et edes maskiaikana? Kysyppä työnantajaltas mitä se tuosta tykkää ja tutustu samalla teidän omiin kampanjoihin. Iso kysymyshän tässä on, että kuinka monelta alaikäiseltä, sulta jäi ne paperit kysymättä! Missäs päin muuten on se Alko, missä papereita ei kysytä?

Silmät juuri paljastavat iän. Sen takia monet keski ikäisillä naiset tykkäävät käyttää aurinkolaseja.

Vierailija
13/36 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten et ole tehnyt työtäsi oikein. Ei 29v ja 35v välttämättä niin erilaiselta näytä.

Vierailija
14/36 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kaupassa töissä ja kysyn lähes joka kassavuorossa monelta yli 35-vuotiaalta paperit, kun olen ottanut periaatteeksi kysyä kaikilta jotka näyttävät alle 40-vuotiaalta. Meillä kytätään tarkasti prosentteja ja pomolta tulee heti noottia jos prosentit on huonoja.

Vierailija
15/36 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kaupassa töissä ja kysyn lähes joka kassavuorossa monelta yli 35-vuotiaalta paperit, kun olen ottanut periaatteeksi kysyä kaikilta jotka näyttävät alle 40-vuotiaalta. Meillä kytätään tarkasti prosentteja ja pomolta tulee heti noottia jos prosentit on huonoja.

Mikä paikka? Kerro niin osataan boikotoida.

Vierailija
16/36 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 38 ja minulta kysytään paperit varmaan 2/3 kerrasta, kun ostan alkoholijuomia tai alkoholitonta olutta, ja tätä tapahtui jo ennen koronaa ja maskeja. Kyllähän se hidastaa asiointia näin nykypäivänä, kun maksun voi suorittaa kännykällä tai kellolla, mutta henkkareita varten se lompakko on silti pakko kaivaa esiin sieltä laukun pohjalta.

Ei ole sitten tullut mieleen ottaa ne henkkarit esiin jo valmiksi?

Vierailija
17/36 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin kuinka lähikaupan kassa leveili sillä, ettei ole koskaan kysynyt yli 30-vuotiaalta henkkareita, kun on niin hyvä arvioimaan ikää. Seuraavan kerran kun menin tuonne kauppaan ja huomasin, että ko. henkilö on töissä, laitoin ostoskoriini pari siideriä. Ja kuinkas ollakaan, kysyi minulta henkkareita ja sai jauhot suuhun, ikää minulla tuolloin oli jo 37. Neljä vuotta myöhemminkin alkossa vielä kysellään, harvemmin EI kysytä.

Vierailija
18/36 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole multa kysytty Alkossa henkkareita enää sen jälkeen, kun täytin 34 vuotta. Eikä muuallakaan. Sellaisen havainnon olen tehnyt, että esimerkiksi monet ammattilaiset näyttävät kovin nuorilta nykyään. 

Vierailija
19/36 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 155 pitkä 50 kiloa ja 38-vuotta ja usein kysytään paperit..kaipa se naamakin on nuorekas...

Ei haittaa. Kassat tekee vaan työtään

Vierailija
20/36 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Alko edes lähtenyt mukaan tähän kaupanliiton suositukseen että paperit kysytään kaikilta, jotka näyttää alle 30-vuotiailta? Ei ainakaan alussa lähtenyt tähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi