Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä te 40+ ikäiset olette löytäneen elämänkumppanin?

Vierailija
06.02.2022 |

Pk-seutu kyseessä. Oma kokemukseni nettitreffeistä on sellainen, että siellä seuraa etsii miehet, jotka eivät erityisemmin halua sitoutua vakaaseen ja vakituiseen parisuhteeseen. Tai jos haluavatkin niin on sellaisia elämänhallinnan ongelmia, että parisuhdetta en voisi edes harkita. Minulla on viisivuotias lapsi enkä halua elämääni miestä joka juo liikaa tai makaa masennuksen vuoksi pääosan vapaa-ajastaan sängyssä. Ravintoloissa en käy itse.

Haluaisin tavallisen miehen, joka ei käytä runsaasti alkoholia, ei ole mitään peliongelmia tai vastaavia, on mukava, rehellinen ja luotettava, ei ole isompia psyykkisiä ongelmia. Tavallisen ihmisen jonka kanssa voisi elää tavallista elämää. Hänen tulee tykätä lapsestani mutta ei tarvitse ryhtyä isäksi tälle enkä tosiaan etsi mitään elättäjää lapselleni vaan ihan itse lapsen elämän kustannan.

Itse olen luotettava, mukava, hauska, korkeasti koulutettu ja välittävä ihminen. Tykkään ulkoilusta, kulttuurista, tieteistä ja sellaisesta, mutta en vaadi että mies jakaisi samat kiinnostuksen kohteet.

Mistä te muut 40+ ikäiset olette löytäneet hyvän elämänkumppanin? Tuntuu että tarjolla olisi lähinnä irtopainoksia tai ongelmia… kai niitä tavallisia hyviä miehiä jossain silti on?

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tavallisen mukavan mieheni eliittikumppaneista. Siellä oli hämmästyttävän mukavan oloisia miehiä, monilla lapsitoiveita, toisilla omiakin lapsia. Ehkä ilmoitukseni oli sopiva sinne. Toivoin aikuisseuraa ja kaveria keikoille kolmen lapsen arjen lisäksi. En toivonut lapsiperhearkea, mutta sellaiseksi tämä on nyt muuttunut kolmessa vuodessa 😊

Vierailija
42/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä itsestäni sen verran että en välttämättä haluaisi muuttaa yhteen vaan omat asunnot olisi ok. Toisaalta jossain vaiheessa yhteenmuuttokin käy, en sulje sitä pois. On ok jos miehellä on lapsia, yhtä ok jos ei ole. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisellä naisella voi sietää lapsetkin, mutta jos pihtaat seksissä niin ei mua ainakaan kiinnosta. Oon komea ja vapaa sinkkumies, sekä elämänarvot kunnossa.

Sinkkunaisia on vapaana vaikka kuinka paljon, mutta seksistä on suurella osalla jokin trauma. Yksinkertaistettuna jos se ei sua ap kiinnosta, niin olen pahoillani. Meillä miehillä on tarpeemme ja kun jonkin aikaa on kulunut, niin pihtari, olkoon sitten muuten mikä prinsessa tahansa, ei jaksa sytyttää..

Olen tavallisen näköinen, en etsi komeaa miestä vaan tavallista kuten kirjoitin. Ja kuten kirjoitin aiemmin niin kyllä pidän seksistä mutta en halua enkä etsi suhdetta joka olisi rakentunut sen ympärille. Hyvässä suhteessa seksiä tekee tietenkin mieli, en pidä asiaa ongelmana. Mutta itselleni muut asiat merkitsee silti enemmän kuin joku seksi. Kumppanuus esimerkiksi. Ap

Vierailija
44/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et mistään. Sulla on 5v lapsi.

Suurimmalla osalla nelikymppisistä miehistä on myös lapsia.

Vierailija
45/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on aika pieni lapsi. Se voi estää monia miehiä lähestymästä sinua. Tiedän sulle hyvän miehen, jos tykkäät harrastaa usein seksiä. Ja olet nätti.

Ymmärrän toki että lapsi hankaloittaa tilannetta. En hae suhdetta joka perustuu seksiin vaikka seksistä pidänkin. Eli jos mies on liikkeellä ns. seksi edellä niin hän ei ole oikea minulle.

Ap

Mikä siinä onkin että neli-viisikymppisissä miehissä on tätä pinnallista seksinvonkajaa niin edustettuna suhteessa naisiin?

Miten nainen voi olla liian ”laadukas” nykyään (minusta aloittaja kuulostaa nk tolkun naiselta, jonka kanssa voisi luoda pitkän ihmissuhteen). Ikäänkuin naisten haluttaisiin olevan keski ikäisinä jotain palveluntuottajia satunnaiseen ”hauskanpitoon”?

Miehet kaivavat harhaisella typeryydellään kuoppaa itselleen. Naiset eivät vaadi mitään kuuta taivaalta (enää) tuonikäisinä mutta heillä ei ole mitään syytä suostua käyttötavaroiksikaan. Jos nuorena vielä suostuikin huonoon kohteluun, niin moni nainen on keski iässä mieluummin yksin kuin jonkun satunnaisena leikkikaluna.

Sitten hämmästellään tätä kohtaamattomuutta puolin ja toisin 🤷

Vierailija
46/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei monikaan kiinnostu tositarkoituksella noin pienen lapsen vanhemmasta, koska juuri tuon ikäinen vaatii vielä paljon aikaa huoltajiltaan, mikä toki on hyvän vanhemmuuden merkki, mutta aina pois siltä uudelta tuttavuudelta.

Isompien lasten kanssa ei välttämättä tule samanlaista ongelmaa, mitä olen lähipiiriin kuuluvien toimintaa sivusta seurannut. Itse etsisin samassa elämäntilanteessa olevaa, eronnutta ja jälkikasvua omaavaa miestä. Lapsettomat sinkut tuskin enää kiinnostuvat.

Vierailija
47/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei monikaan kiinnostu tositarkoituksella noin pienen lapsen vanhemmasta, koska juuri tuon ikäinen vaatii vielä paljon aikaa huoltajiltaan, mikä toki on hyvän vanhemmuuden merkki, mutta aina pois siltä uudelta tuttavuudelta.

Isompien lasten kanssa ei välttämättä tule samanlaista ongelmaa, mitä olen lähipiiriin kuuluvien toimintaa sivusta seurannut. Itse etsisin samassa elämäntilanteessa olevaa, eronnutta ja jälkikasvua omaavaa miestä. Lapsettomat sinkut tuskin enää kiinnostuvat.

Samassa elämäntilanteessa oleva olisi ihan hyvä. Mutta missä sellaisia (päihteettömiä, täyspäisiä) on?

Ap

Vierailija
48/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko vielä tinderöintiä ja sitten tauko ja mietitään jotain muuta.

Vierailija
49/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla miehet aina valittaa että eivät saa naista tai naisilla on kohtuuttomat vaatimukset. Nyt kun nainen kysyy mistä löytäisi tavallisen miehen ei ilmaannu yhtään miestä kertomaan että hän esimerkiksi sopisi.

Vierailija
50/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä palstalla miehet aina valittaa että eivät saa naista tai naisilla on kohtuuttomat vaatimukset. Nyt kun nainen kysyy mistä löytäisi tavallisen miehen ei ilmaannu yhtään miestä kertomaan että hän esimerkiksi sopisi.

Ei niiden mielestä lapsia jo hankkinut tai 35 täyttänyt ole edes nainen.

Vierailija
51/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on aika pieni lapsi. Se voi estää monia miehiä lähestymästä sinua. Tiedän sulle hyvän miehen, jos tykkäät harrastaa usein seksiä. Ja olet nätti.

Ymmärrän toki että lapsi hankaloittaa tilannetta. En hae suhdetta joka perustuu seksiin vaikka seksistä pidänkin. Eli jos mies on liikkeellä ns. seksi edellä niin hän ei ole oikea minulle.

Ap

Mikä siinä onkin että neli-viisikymppisissä miehissä on tätä pinnallista seksinvonkajaa niin edustettuna suhteessa naisiin?

Miten nainen voi olla liian ”laadukas” nykyään (minusta aloittaja kuulostaa nk tolkun naiselta, jonka kanssa voisi luoda pitkän ihmissuhteen). Ikäänkuin naisten haluttaisiin olevan keski ikäisinä jotain palveluntuottajia satunnaiseen ”hauskanpitoon”?

Miehet kaivavat harhaisella typeryydellään kuoppaa itselleen. Naiset eivät vaadi mitään kuuta taivaalta (enää) tuonikäisinä mutta heillä ei ole mitään syytä suostua käyttötavaroiksikaan. Jos nuorena vielä suostuikin huonoon kohteluun, niin moni nainen on keski iässä mieluummin yksin kuin jonkun satunnaisena leikkikaluna.

Sitten hämmästellään tätä kohtaamattomuutta puolin ja toisin 🤷

Tosi hyvin sanottu. Itse olen m30 ja löysin netin kautta todella mahtavan 40v naisen jolla on tyttö ja poika. Ei lapset ole monille este ellei niistä tee. Toki lapsi on este jos ideana on että lasten kanssa ei saa nähdä ennen puolenvuoden tapailua, joita mahtuu 1-2 krt kuussa ja muuten pitäisi chattailla. En enää pitkiin aikoihin yrittänytkään luoda kontaktia 30 tai alle naisiin. Tuntui että liian suurella osalla vaatimukset ovat liian korkealla ja ei edes etsitä henkistä yhteyttä kumppaniin, riittää että saadaan someen nätti ja täydellinen tarina hinnalla millä hyvänsä.

Pidän juurikin plussana että noin 40v naiset ei halua sellaista ja arvostaa ihan perinteisiä ja arkisia asioita miehessä. Seksiä on ollut jokaisessa suhteessa iästä riippumatta. Riittävään seksielämään on riittänyt aina vilpitön rakkaus, kunnioitus ja huomionosoitukset,voisko seksin vähäisyydestä valittajilla puuttua joku em käytöksestään. Omassa tuttavapiirissä ne jotka valittavat ovat usein niitä jotka kysyvät heti töiden jälkeen että saanhan tänään persettä, ei saada ja sitten ihmetellään ja haukutaan vaimo.

Olisin ap kiinnostunut mutta en ole pk seudulta ja oma onni toivottavasti löytyi. Onnea sulle.

Vierailija
52/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samassa elämäntilanteessa oleva olisi ihan hyvä. Mutta missä sellaisia (päihteettömiä, täyspäisiä) on?

Ap

Partiotoiminnassa

Vierailija
53/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne viisi pelottavaa kirjainta...!

Vierailija
54/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisellä naisella voi sietää lapsetkin, mutta jos pihtaat seksissä niin ei mua ainakaan kiinnosta. Oon komea ja vapaa sinkkumies, sekä elämänarvot kunnossa.

Sinkkunaisia on vapaana vaikka kuinka paljon, mutta seksistä on suurella osalla jokin trauma. Yksinkertaistettuna jos se ei sua ap kiinnosta, niin olen pahoillani. Meillä miehillä on tarpeemme ja kun jonkin aikaa on kulunut, niin pihtari, olkoon sitten muuten mikä prinsessa tahansa, ei jaksa sytyttää..

Olen tavallisen näköinen, en etsi komeaa miestä vaan tavallista kuten kirjoitin. Ja kuten kirjoitin aiemmin niin kyllä pidän seksistä mutta en halua enkä etsi suhdetta joka olisi rakentunut sen ympärille. Hyvässä suhteessa seksiä tekee tietenkin mieli, en pidä asiaa ongelmana. Mutta itselleni muut asiat merkitsee silti enemmän kuin joku seksi. Kumppanuus esimerkiksi. Ap

Tavallisille miehille ei kelpaa tavalliset naiset.

Vierailija
55/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan mukaan on valtavasti miehiä joita naiset ei ole kelpuuttaneet. Joku heistä?

Nämä naiset eivät maininneet, että sen miehen pitää kuulua top 10% tasoteorian mukaan :)

Vierailija
56/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka kassajonosta.

Vierailija
57/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne viisi pelottavaa kirjainta...!

Mitäs ne on?

Vierailija
58/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, nämä tuntuu olevan jotain henkimaailman juttuja. Olen nätti, hoikka, lapseton nainen, en ole koskaan ollut parisuhteessa. Ikää on päässyt mittariin 39 eli kai se on peli pelattu. Tinderissä en päässyt edes treffeille, kukaan ei ehdottanut ja kun itse ehdotin, en saanut vastausta ja keskustelut loppuivat.

Samaan aikaan itseäni vanhempi yksinhuoltaja ja ei-perinteisellä-mittapuulla-niin-viehättävä ystäväni, jolla on erittäin hankalaluonteinen 8-vuotias lapsi (ystäväni pärjää kyllä hyvin mutta mitään idyllistä perhettä ei ole miehelle luvassa), löysi Tinderistä hellän, kunnollisen ja avuliaan miehen joka halusi ystäväni, vaikka ystäväni vastusteli ja yritti sanoa että et sinä tätä sotkua halua.

Jotkut vain löytävät toisensa, toiset eivät.

Kelpaako sinulle 10 vanhempi älykäs mies?

Vierailija
59/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, nämä tuntuu olevan jotain henkimaailman juttuja. Olen nätti, hoikka, lapseton nainen, en ole koskaan ollut parisuhteessa. Ikää on päässyt mittariin 39 eli kai se on peli pelattu. Tinderissä en päässyt edes treffeille, kukaan ei ehdottanut ja kun itse ehdotin, en saanut vastausta ja keskustelut loppuivat.

Samaan aikaan itseäni vanhempi yksinhuoltaja ja ei-perinteisellä-mittapuulla-niin-viehättävä ystäväni, jolla on erittäin hankalaluonteinen 8-vuotias lapsi (ystäväni pärjää kyllä hyvin mutta mitään idyllistä perhettä ei ole miehelle luvassa), löysi Tinderistä hellän, kunnollisen ja avuliaan miehen joka halusi ystäväni, vaikka ystäväni vastusteli ja yritti sanoa että et sinä tätä sotkua halua.

Jotkut vain löytävät toisensa, toiset eivät.

Kelpaako sinulle 10 vanhempi älykäs mies?

Et anna kovin älykästä vaikutelmaa itsestäsi.

Vierailija
60/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun kannattaisi keskittyä nyt ihan muihin asioihin elämässäsi kuin miehiin? Sulla on pieni lapsikin, joka varmasti tarvitsee sinun aikaasi ja keskittymistäsi enemmän kuin joku mies jossain nettitreffeillä. 

Pariutumisen aika tulee ehkä sitten vähän myöhemmin?

Tuossa nyt ei ole oikein paljon annettavaa sinulla, vaatimuksia vain. Miehen pitää olla sitä, ei saa olla tätä, minä tarvitsen sellaisen ja tarvitsen tällaisen jne. 

Eikö viisivuotiaan äiti saisi käydä treffeillä vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi