Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä te 40+ ikäiset olette löytäneen elämänkumppanin?

Vierailija
06.02.2022 |

Pk-seutu kyseessä. Oma kokemukseni nettitreffeistä on sellainen, että siellä seuraa etsii miehet, jotka eivät erityisemmin halua sitoutua vakaaseen ja vakituiseen parisuhteeseen. Tai jos haluavatkin niin on sellaisia elämänhallinnan ongelmia, että parisuhdetta en voisi edes harkita. Minulla on viisivuotias lapsi enkä halua elämääni miestä joka juo liikaa tai makaa masennuksen vuoksi pääosan vapaa-ajastaan sängyssä. Ravintoloissa en käy itse.

Haluaisin tavallisen miehen, joka ei käytä runsaasti alkoholia, ei ole mitään peliongelmia tai vastaavia, on mukava, rehellinen ja luotettava, ei ole isompia psyykkisiä ongelmia. Tavallisen ihmisen jonka kanssa voisi elää tavallista elämää. Hänen tulee tykätä lapsestani mutta ei tarvitse ryhtyä isäksi tälle enkä tosiaan etsi mitään elättäjää lapselleni vaan ihan itse lapsen elämän kustannan.

Itse olen luotettava, mukava, hauska, korkeasti koulutettu ja välittävä ihminen. Tykkään ulkoilusta, kulttuurista, tieteistä ja sellaisesta, mutta en vaadi että mies jakaisi samat kiinnostuksen kohteet.

Mistä te muut 40+ ikäiset olette löytäneet hyvän elämänkumppanin? Tuntuu että tarjolla olisi lähinnä irtopainoksia tai ongelmia… kai niitä tavallisia hyviä miehiä jossain silti on?

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP,

Jos olisin sinkku niin tulisin kiljuen sun luokse! Kyllä mulla on ikätovereita jotka ovat saman henkisiä ja päätyneet syystä tai toisesta eroamaan, älä menetä toivoa.

M43 - Kulttuuri, ulkoilu, tiede kuulostaa tosi hyvältä.

Vierailija
22/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisellä naisella voi sietää lapsetkin, mutta jos pihtaat seksissä niin ei mua ainakaan kiinnosta. Oon komea ja vapaa sinkkumies, sekä elämänarvot kunnossa.

Sinkkunaisia on vapaana vaikka kuinka paljon, mutta seksistä on suurella osalla jokin trauma. Yksinkertaistettuna jos se ei sua ap kiinnosta, niin olen pahoillani. Meillä miehillä on tarpeemme ja kun jonkin aikaa on kulunut, niin pihtari, olkoon sitten muuten mikä prinsessa tahansa, ei jaksa sytyttää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, nämä tuntuu olevan jotain henkimaailman juttuja. Olen nätti, hoikka, lapseton nainen, en ole koskaan ollut parisuhteessa. Ikää on päässyt mittariin 39 eli kai se on peli pelattu. Tinderissä en päässyt edes treffeille, kukaan ei ehdottanut ja kun itse ehdotin, en saanut vastausta ja keskustelut loppuivat.

Samaan aikaan itseäni vanhempi yksinhuoltaja ja ei-perinteisellä-mittapuulla-niin-viehättävä ystäväni, jolla on erittäin hankalaluonteinen 8-vuotias lapsi (ystäväni pärjää kyllä hyvin mutta mitään idyllistä perhettä ei ole miehelle luvassa), löysi Tinderistä hellän, kunnollisen ja avuliaan miehen joka halusi ystäväni, vaikka ystäväni vastusteli ja yritti sanoa että et sinä tätä sotkua halua.

Jotkut vain löytävät toisensa, toiset eivät.

Vierailija
24/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväpiirin kautta. Ensimmäisellä kertaa ei tärpännyt, kun eräs ystäväni tutustutti minut miespuoliseen sinkkuystäväänsä, mutta seuraavalla tärppäsi. Eli kerroin ihan avoimesti ystävilleni, että toivoisin jo tapaavani jonkun ja jälkimmäisellä kerralla sitten toinen ystävistäni järjesti tapaamisen ystävämiehensä kanssa arvellen, että meillä voisi olla paljonkin yhteistä, ja siitä se lähti. Emme todennäköisesti olisi koskaan tavanneet ilman tuota yhteistä ystävää, tai pikemminkin tuttavaa, koska ei hän kummallekaan mikään sydänystävä ollut eikä ole.

Vierailija
25/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palaa 10v päästä asiaan. Sit löytyy eronneita ja sun penskakin pyörii kavereillaan.

Tämä. Jotain annettavaa pitää itselläkin olla suhteeseen, eikä vain otettavaa. Eri vaiheessa elämää on erilaisia toiselle annettavia asioita. Minä sain lapseni nuorena, joten 35-vuotiaana jo teinin äitinä, oli annettavana tilanne jossa minulla ei sen ikäisenä, suht nuorena ollut enää pieniä lapsia, enkä myöskään halunnut lisää lapsia. Tuota aikaisemmin oli annettavana nuoruus, ja villeys ja intohimo, ja se että lapset oli jo hankittu. Eli sovin sellaiselle jolle nämä asiat olivat hyviä juttuja. En myöskään halunnut seurustella vakavasti kun lapsi oli pieni, koska en halnnut esitellä hänelle aina uusia miehiä, jos suhde menisikin mönkään. 

Mitä annettavaa sinulla siis on, kun olet yli 40v ja sinulla on pieni lapsi? Et halua niinkään seksiä, et ole nuori, ja lapsi pyörii jaloissa.

Ymmärrät varmaan että en hae miestä, joka olisi nuoruuden, villeyden tms perässä vaan miestä jolla olisi samat toiveet elämästä kuin minulla, tavallista elämää tavallisen ihmisen kanssa siis.

Ap

Vierailija
26/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani löysin yhteisen harrastuksen parista. Olimme hyviä kavereita parin vuoden ajan, kunnes hän erosi eksästään ja ystävyyssuhteemme syveni. 

Vierailija
27/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, nämä tuntuu olevan jotain henkimaailman juttuja. Olen nätti, hoikka, lapseton nainen, en ole koskaan ollut parisuhteessa. Ikää on päässyt mittariin 39 eli kai se on peli pelattu. Tinderissä en päässyt edes treffeille, kukaan ei ehdottanut ja kun itse ehdotin, en saanut vastausta ja keskustelut loppuivat.

Samaan aikaan itseäni vanhempi yksinhuoltaja ja ei-perinteisellä-mittapuulla-niin-viehättävä ystäväni, jolla on erittäin hankalaluonteinen 8-vuotias lapsi (ystäväni pärjää kyllä hyvin mutta mitään idyllistä perhettä ei ole miehelle luvassa), löysi Tinderistä hellän, kunnollisen ja avuliaan miehen joka halusi ystäväni, vaikka ystäväni vastusteli ja yritti sanoa että et sinä tätä sotkua halua.

Olen komea ja vapaa sinkkumies, sekä melkein kaikkien mittapuiden mukaan kelvollinen. Ei ole ollut seurustelusuhteissa mitään ongelmia ja lapsetkin olen jo ehtinyt kasvattaa. Miten saan sinuun yhteyden?

Vierailija
28/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos antaisit lapsen adoptoitavaksi niin mahdollisuudet nousevat merkittävästi.

Vierailija
29/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä iässä vapaana on enää luonnevikaiset, päihdeongelmaiset, rikolliset ja loiseläjät. Jos joku noista kelpaa niin tietysti sitten löytyy ja paljon ehdokkaita.

Vierailija
30/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde ei voi perustua seksiin, mutta kyllä sitä terveillä aikuisilla ihmisillä on viikottain.

Vierailija
31/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla 40 täyttäneistä naisista ja mieheistä on lapsi. Miksi tässä ketjussa siitä on nyt tehty niin iso ongelma pariutumisen kannalta?

Vierailija
32/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä kyllä sitten ole nätti. Jos on vähänkään siedettävän näköinen niin verkossa saa ehdotuksia taukoamatta vaikka ei olisi missään tarjolla. 

Vierailija
33/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä iässä vapaana on enää luonnevikaiset, päihdeongelmaiset, rikolliset ja loiseläjät. Jos joku noista kelpaa niin tietysti sitten löytyy ja paljon ehdokkaita.

Eli esimerkiksi jokainen leski tai eronnut nelikymppinen nainen on johonkin noihin kategoriaan kuuluva? Melkoista naisvihaa.

Vierailija
34/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä kyllä sitten ole nätti. Jos on vähänkään siedettävän näköinen niin verkossa saa ehdotuksia taukoamatta vaikka ei olisi missään tarjolla. 

Totta.

Vierailija
35/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli esimerkiksi jokainen leski tai eronnut nelikymppinen nainen on johonkin noihin kategoriaan kuuluva? Melkoista naisvihaa.

Vapaana olevat naiset on ok, ne vapaana olevat miehet on näiden naisten jättämiä. 

Vierailija
36/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta.

Kannattaa varmaan tarkistaa sitä omaa kauneuskäsitystään, koska miehet menee nätin naaman perässä hyvin pitkälle, ei ne katkaise yhteydenpitoa jos nätti nainen ottaa yhteyttä ja tekee itseään tykö.

Vierailija
37/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko näihin markkina-arvohöpötyksiin joita tähänkin on kommentoitu ja pidän niitä typerinä. Me voi pitää paikkaansa kun nuoret aikuiset etsii itselleen seksiseuraa ravintoloista tms mutta fiksut keski-ikäiset ymmärtää elämästä jo sen verran että muilla asioilla on merkitystä.

Vierailija
38/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskispiireistä

Vierailija
39/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan mukaan on valtavasti miehiä joita naiset ei ole kelpuuttaneet. Joku heistä?

Vierailija
40/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan mukaan on valtavasti miehiä joita naiset ei ole kelpuuttaneet. Joku heistä?

Ai ne naisvihaajat vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan