Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä te 40+ ikäiset olette löytäneen elämänkumppanin?

Vierailija
06.02.2022 |

Pk-seutu kyseessä. Oma kokemukseni nettitreffeistä on sellainen, että siellä seuraa etsii miehet, jotka eivät erityisemmin halua sitoutua vakaaseen ja vakituiseen parisuhteeseen. Tai jos haluavatkin niin on sellaisia elämänhallinnan ongelmia, että parisuhdetta en voisi edes harkita. Minulla on viisivuotias lapsi enkä halua elämääni miestä joka juo liikaa tai makaa masennuksen vuoksi pääosan vapaa-ajastaan sängyssä. Ravintoloissa en käy itse.

Haluaisin tavallisen miehen, joka ei käytä runsaasti alkoholia, ei ole mitään peliongelmia tai vastaavia, on mukava, rehellinen ja luotettava, ei ole isompia psyykkisiä ongelmia. Tavallisen ihmisen jonka kanssa voisi elää tavallista elämää. Hänen tulee tykätä lapsestani mutta ei tarvitse ryhtyä isäksi tälle enkä tosiaan etsi mitään elättäjää lapselleni vaan ihan itse lapsen elämän kustannan.

Itse olen luotettava, mukava, hauska, korkeasti koulutettu ja välittävä ihminen. Tykkään ulkoilusta, kulttuurista, tieteistä ja sellaisesta, mutta en vaadi että mies jakaisi samat kiinnostuksen kohteet.

Mistä te muut 40+ ikäiset olette löytäneet hyvän elämänkumppanin? Tuntuu että tarjolla olisi lähinnä irtopainoksia tai ongelmia… kai niitä tavallisia hyviä miehiä jossain silti on?

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisia ole.

Vierailija
2/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu, ei niitä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttilasta löysi ennen elämänkumppareita, mutta nykyään jotkut Tokmannin kiinassa kasatut kumpparit ei kestä elämää.

Vierailija
4/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on aika pieni lapsi. Se voi estää monia miehiä lähestymästä sinua. Tiedän sulle hyvän miehen, jos tykkäät harrastaa usein seksiä. Ja olet nätti.

Vierailija
5/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun kannattaisi keskittyä nyt ihan muihin asioihin elämässäsi kuin miehiin? Sulla on pieni lapsikin, joka varmasti tarvitsee sinun aikaasi ja keskittymistäsi enemmän kuin joku mies jossain nettitreffeillä. 

Pariutumisen aika tulee ehkä sitten vähän myöhemmin?

Tuossa nyt ei ole oikein paljon annettavaa sinulla, vaatimuksia vain. Miehen pitää olla sitä, ei saa olla tätä, minä tarvitsen sellaisen ja tarvitsen tällaisen jne. 

Vierailija
6/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo miehet, joita etsit ovat kaikki parisuhteissa. Ne jotka eivät ole, ovat sitä syystä.

Vierailija
7/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on aika pieni lapsi. Se voi estää monia miehiä lähestymästä sinua. Tiedän sulle hyvän miehen, jos tykkäät harrastaa usein seksiä. Ja olet nätti.

Ymmärrän toki että lapsi hankaloittaa tilannetta. En hae suhdetta joka perustuu seksiin vaikka seksistä pidänkin. Eli jos mies on liikkeellä ns. seksi edellä niin hän ei ole oikea minulle.

Ap

Vierailija
8/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin suomi24 treffeiltä. Oli sinkkuuntunut juuri ja pääsin nappaamaan sen pois ekana. Oli kuvaton ja tekstitön profiili, mutta otti muhun yhteyttä ja siitä se sitten lähti. Miehellä oli takana 20 vuoden liitto ja todella hyvän ja sitoutuvan miehen sainkin! 

Vierailija
9/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mistään. Sulla on 5v lapsi.

Vierailija
10/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. Tapasin aviopuolisoni ja lasteni isän alle 20-vuotiaana kun olin ihan kakara enkä tajunnut normaaleista ihmissuhteista mitään, koska lapsuuteni oli täysin epänormaali. Mies oli naisia halveksiva ja alistava, tottunut siihen lapsuudenkodissaan, että hänelle passataan ja maksetaan kaikki valmiiksi. Siinä sitten perustimme perheen. Nyt lapset jo aikuisia ja minä vapaa. Samaa tosiaan mietin kuin sinä, mistä löytää normaali ja tasaveroiseen ihmissuhteeseen löytyvä kumppani. Asiaa vaikeuttaa myös se, etten osaa luottaa kenenkään.

Vierailija
11/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän toki että lapsi hankaloittaa tilannetta. En hae suhdetta joka perustuu seksiin vaikka seksistä pidänkin. Eli jos mies on liikkeellä ns. seksi edellä niin hän ei ole oikea minulle.

Ap

5v lapsi ja sekisiä silloin tällöin elättäjä pitäis löytää?

Voi jeesus.

Vierailija
12/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun kannattaisi keskittyä nyt ihan muihin asioihin elämässäsi kuin miehiin? Sulla on pieni lapsikin, joka varmasti tarvitsee sinun aikaasi ja keskittymistäsi enemmän kuin joku mies jossain nettitreffeillä. 

Tuossa nyt ei ole oikein paljon annettavaa sinulla, vaatimuksia vain. Miehen pitää olla sitä, ei saa olla tätä, minä tarvitsen sellaisen ja tarvitsen tällaisen jne. 

Tarkoitatko että nainen jolla lapsi ei saisi haluta suhdetta? En minä nettitreffeillä roiku, ei ole edes profiilia siellä ollut kuin kauan sitten ennen kuin tapasin lapseni isän. Ap

Vierailija
13/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää ymmärtää miten markkinat toimii. Pk-seutu erityisen huono paikka sinulle. Naisen arvoa nostaa jos on kaunis ja seksikäs. Pieni lapsi on pitkä miinus erityisesti jos sinulle ei kelpaa samassa tilanteessa oleva yh-isä. Reilusti vanhemmat miehet voi kiinnostua, mutta homman kaataa lapsesi. Onko sinulla lapselle hoitaja/isä/mummo? Lopuksi vielä että jotkut löytää seuraa kaikista näistä ongelmista huolimatta. Tinder huono, muut deittipalvelut parempia.

Vierailija
14/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä syy miksi yli 40v mies ei ikänä sitoudu naiseen, jolla alle 13v lapsi.

Vierailija
15/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kumppaneita mutta on tullut aina ero. Pitää uskoa että mulle ei ole sitä oikeaa.

51v.

Vierailija
16/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko että nainen jolla lapsi ei saisi haluta suhdetta? En minä nettitreffeillä roiku, ei ole edes profiilia siellä ollut kuin kauan sitten ennen kuin tapasin lapseni isän. Ap

Tarkoitin täsmälleen sitä mitä kirjoitin, jos tekstissäni lukee että nainen jolla on lapsi ei saa haluta suhdetta, niin tarkoitin sitä, jos  näin ei lue, niin en tarkoittanut. Vastaus löytyy siis lukemalla tekstini uudestaan.

Vierailija
17/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaa 10v päästä asiaan. Sit löytyy eronneita ja sun penskakin pyörii kavereillaan.

Vierailija
18/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin parisen vuotta sitten nykyisen mieheni täältä netistä yhdeltä deitti-sivustolta. Hän on minua reilusti vanhempi, mutta ikä on vain numeroita ja tulemme hyvin juttuun keskenämme, niin mikäs tässä on ollessa?

Itselläni on lapsia ja hyvin mies on ottanut heidät vastaan. Nuorimmainen asuu kanssamme. Mukavasti arki on meillä mennyt.

Ei kannata toivoa menettää, kyllä jokaiselle se sopiva osuu kohdalle, kun on sen aika.

Vierailija
19/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palaa 10v päästä asiaan. Sit löytyy eronneita ja sun penskakin pyörii kavereillaan.

Tämä. Jotain annettavaa pitää itselläkin olla suhteeseen, eikä vain otettavaa. Eri vaiheessa elämää on erilaisia toiselle annettavia asioita. Minä sain lapseni nuorena, joten 35-vuotiaana jo teinin äitinä, oli annettavana tilanne jossa minulla ei sen ikäisenä, suht nuorena ollut enää pieniä lapsia, enkä myöskään halunnut lisää lapsia. Tuota aikaisemmin oli annettavana nuoruus, ja villeys ja intohimo, ja se että lapset oli jo hankittu. Eli sovin sellaiselle jolle nämä asiat olivat hyviä juttuja. En myöskään halunnut seurustella vakavasti kun lapsi oli pieni, koska en halnnut esitellä hänelle aina uusia miehiä, jos suhde menisikin mönkään. 

Mitä annettavaa sinulla siis on, kun olet yli 40v ja sinulla on pieni lapsi? Et halua niinkään seksiä, et ole nuori, ja lapsi pyörii jaloissa.

Vierailija
20/96 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi 50 v mies, jolla on 5 v lapsi. Ja kyllä, näitäkin löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän