Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saa nähdä mitä seuraa kun lopetan parisuhteen ylläpidon

Vierailija
15.06.2015 |

Eli en enää järjestä mitään kahdenkeskistä, en tee seksialoitteita, en edes puhu mitään siihen viittaavaa, että tässä ollaan parisuhteessa. Käyttäydyn vain asiallisesti. Nyt siis tuli mitta täyteen yksin yrittämistä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma osittain täällä. Meillä menee muuten hyvin mutta jos haluan läheisyyttä niin minun on tehtävä aloite... Kokeilin jo olla tekemättä ja helposti meni 2vko, mies ei tehnyt asialle mtn. Noh,... Ongelma onnettä en itse kestä niin kauan selibaatissa ja pettämään en rupea. Asiasta on monta krt keskusteltu eikä mies osaa kertoa syytä toiminnalleen. Ehkä pitää Vaan tyytyä tähän koska ongelma on kuitenkin suht pieni verrattuna esim alkoholismiiin. Jaksamisia siskot!!

Vierailija
2/32 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin se, että mies ei tee aloitteita. Sitten se, että minua ei huomioida naisena.

En nyt sano että AP on tällainen, mutta olen törmännyt kaavaan: nainen omistautuu täysin lapselle tai lapsille, mahdollisesti lihoo tai ainakin lopettaa tukan kampaamisen ja kulkee lököverkkareissa (näin minäkin, tälläkin hetkellä). Kauniita sanoja ja seksiä on yhä vähemmän. Tulee 10 kiloa lisää ja epävarmuus omasta viehättävyydestä. Kauniit sanat vain vähenevät (en huomaakaan itse torpanneeni sitä viimeistä "olet kaunis" vastaamalla "enkä ole kun läski"). 

Sitten päädytään "mies ei huomaa minua" tilanteeseen. Ihan aidosti. Miestä ei enää kiinnosta. Tulee ero.

Laihdun erotuskassa nopeasti 10 kg ja laihdutan tästä innostuneena toiset 10 kg. Itsetunto nousee, ostan kauniita vaatteita ja alan saada kehuja ulkomuodostani. Löytyy vaikka kuinka paljon miehiä joiden mielestä olen viehtättävä (ero voi tulla myös vasta tässä vaiheessa). On jännittävää löytää uusia kumppanikandidaatteja ja katsoa heidän kanssaan kuutamoa.

Sitten tuleekin mutkia matkaan. Kukaan näistä uusista ei välttämättä sitoudu sinuun kuin x-miehesi, ei ainakaan lapsiisi jne. 

Miettikää kaikilta kanteilta. Ja tämä ei poista sitä tosiasiaa etteikö olisi oikeasti juntteja ja piittaamattomia miehiä, jotka kannattaakin vaihtaa parempiin ja etteivätkö monet naiset säilyisi viehättävinä myös parisuhteessa ja ennen kaikkea: etteikö oma rakas olisi viehättävä myös tukka pystyssä ja verkkareissa <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:44"]

Jos mies tekisi seksialoitteita, suostun kyllä aina. Miksi kieltäytyisin koska tykkään seksistä. Ap

[/quote]

Mä en kyllä suostu, koska seksi on ainoa asia joka miestäni kiinnostaa minussa. Muutoin olen täysin yhdentekevä eikä miestä kiinnosta viettää aikaansa kanssani yhtään enempää kuin on pakko, saati että haluaisi nähdä minkäänlaista vaivaa minun hyvän mieleni tai hyvinvointini eteen. En aio alistua panopuuksi, koska se on nöyryyttävää ja saa minut tuntemaan itseni halvaksi ja alistuneeksi. Meillä pelataan ilmeisesti vain aikaa siksi, ettei kumpikaan halua olla se pahis, joka lähtee pitkästä liitosta. Ihan perseestähän tää on, myönnetään! 

Vierailija
4/32 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalotoveri... Tsemppiä. Mä olen kanssa lakannut yrittämästä samasta syystä. Nyt ollaan eletty kavereina jonkin aikaa. Miestä kyllä risoo, kun ei saa seksiä, mutta ei kuitenkaan ole valmis tekemään sen eteen mitään, joten olkoon ilman. Mulla on kaalimato ja pärjään kyllä. ;) 

Vierailija
5/32 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama. Yllättävän ja pelottavan helppoo.

Vierailija
6/32 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tekisi seksialoitteita, suostun kyllä aina. Miksi kieltäytyisin koska tykkään seksistä. Ap

Vierailija
7/32 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin samaan 1,5v sitten. Tämänhetkinen tilanne on, että mies yrittää kaikkensa ja mua ei enää kiinnosta edes yrittää

Vierailija
8/32 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:45"]Mä aloin samaan 1,5v sitten. Tämänhetkinen tilanne on, että mies yrittää kaikkensa ja mua ei enää kiinnosta edes yrittää
[/quote]mikset eroa? Ap

Vierailija
9/32 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista..
Mitäs jos nies ei reagoi mitenkään?

Vierailija
10/32 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:47"]Surullista..
[/quote] toki se johtaa eroon pidemmän päälle. Ap

Vierailija
11/32 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:47"]Surullista..
[/quote]
Sehän tässä vähän hirvittää. Tai siis enhän minä tässä kauheesti menetä, mutta jonkun elämänvaiheen loppuminen on kuitenkin aina aika surullista.

Vierailija
12/32 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset eroa heti? Mikä saa roikkumaan väkisin kurjassa suhteessa, jota on pitänyt ylläpitää yksipuolisesti?

Vierailija
13/32 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt aloitusta. t. mies

Vierailija
14/32 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:59"]Mikset eroa heti? Mikä saa roikkumaan väkisin kurjassa suhteessa, jota on pitänyt ylläpitää yksipuolisesti?
[/quote]
Ei se aina totaalisen yksipuolista ole ollut ja esim. 1-v lapsi vaikuttaa yrittämishaluihin. Lisäksi olen monesti yrittänyt liikaa, mistä mies on ahdistunut vain lisää. Ap

Vierailija
15/32 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:01"]En ymmärtänyt aloitusta. t. mies
[/quote] mikä jäi epäselväksi? Käyttäydyn vain asiallisesti ja kaverillisesti miestä kohtaan nyt, enkä siten kuin tässä olisi joku parisuhde. Ap

Vierailija
16/32 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/32 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:46"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:45"]Mä aloin samaan 1,5v sitten. Tämänhetkinen tilanne on, että mies yrittää kaikkensa ja mua ei enää kiinnosta edes yrittää
[/quote]mikset eroa? Ap
[/quote]

Mikset itse

Vierailija
18/32 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa vaan pelejä ihmissuhteilla, niin oot kohta yksin. Ootko kuullut sellaisesta asiasta kuin keskusteleminen?

Vierailija
19/32 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, miten keskustellaan miehen kanssa jota ei todellakaan kiinnosta. En ole ap mutta ihan vastaava itsestäänselvyys kyllä olen miehelleni.

Vierailija
20/32 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Miksi olette sellaisten miesten kanssa, joitaei kiinnosta olla teidän kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan