Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän jo kaksi pariskuntaa jotka joutuvat kustantamaan lapsensa elämää …

Vierailija
06.02.2022 |

Hyvä tietysti kun voivat auttaa mutta aikamoinen urakka taloudellisesti auttaa lasta ja hänen perhettä.

Toinen on aikuinen nainen (eronnut ja lapset jo pois kotoa). Syynä naisen pieni palkka 1200 e kk.

Toinen on poika jolla vaimo ja kaksi lasta. Poika ei ole töissä ja ikää jo 33-vuotta.

Onko tämä joku nykytrendi?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin joutuvat? Mikään laki ei pakota. Oma valinta se on.

Lapsi voi olla tosi inhottava, jopa väkivaltainen, jos rahantulo loppuu. Sitä vanhemmat tuskin haluavat kokea, joten maksavat.

Vierailija
22/24 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tiedän erään eläkeläisperheen, jonka yli 30 v tytär asuu edelleen heidän talossaan. Ei ole ikipäivänä tehnyt palkkatyötä vaan on olevinaan jonkun sortin taiteilija. 

Onkos tämä sinulta jotenkin pois vai oletko vaan kateellinen? Olisiko tyttären elettävä kokonaan yhteiskunnan tuella, jos ei pärjää? Kyllä omia lapsiaan silloin auttaa, ellei ole kovasydäminen. Tiedän tapauksen, jossa tytär on lahjakkuudestaan huolimatta parantumattomasti sairas ja asuu toistaiseksi vanhempiensa luona. Näiden raskasta taakkaa sitten vielä ne kenkkuilevat naapurit lisäävät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset tukevat opiskelevia lapsiaan kolmekymppiseksi. No mikäs kiire siinä sitten olisikaan valmistua? Ennen tuon ikäisillä oli jo omat perheet ja kustansivat itse oman elämänsä.

Ennen saivat myöskin töitä, kun osasivat lukea ja kirjoittaa!

Nykyään vaatimukset ovat huomattavasti kovemmat!

Vierailija
24/24 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Lapsen/ lasten pitäisi jättää lapsuudenkotinsa mahdollisimman aikaisessa vaiheessa.

*Lasta/ lapsia ei pitäisi auttaa, tukea taloudellisesti hänen/ heidän myöhemmässä elämänvaiheessaan.

Vastaavanlaista kuulee paljon; itse olen täysin erimieltä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme