Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään ihmistä jonka nimi on Lulu?

Vierailija
15.06.2015 |

Meillä oli lapsena saksanpaimenkoira jonka nimi oli Lulu. Siis kutsumanimi. Nyt mietin uudelle koiranpennulleni nimeksi Lulua. Työkaverini valitti että ei koiralle voi antaa nimeksi Lulu kun se on naisen nimi. Äitini taas sanoi että se on koiran nimi ja ettei hän ole koskaan kuullutkaan kenestäkään Lulu-nimisestä ihmisestä. En ole minäkään. Siitä tulikin mieleen tämä.

Tunnetko ketään Lulu-nimistä ihmistä? Onko Lulu mielestäsi koiran vai ihmisen nimi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen Lulu-nimisen naisen, mutta kyllä mä enemmän sitä koirannimenä pidän :) Mitä ihmettä se työkaverille kuuluu :D Onhan esimerkiksi Bellakin ihmisen nimi.

Vierailija
2/12 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen pikkutytön, jonka nimi on Lulu. Harvinainenhan se on. 

Jakaa selvästi kahtia tuolla koirapoluilla, voiko koiralla olla ihmisen nimi. Jotkut ovat sitä mieltä jyrkästi, että koiralle koiran nimi, joskin lähes kaikki "koiran" nimetkin ovat jollain ihmisellä. 

Ekku, Nekku, Jeri, Pepe jne. 

Mutta paljon on ihan almanakasta löytyviä ihmisten nimiä. Urho tuntuu esim. suosittu, pari Armiakin täällä on. 

Minusta Lulun voi antaa hyvin koiralle, ei siinä mitään. Jokin Helena tai Eeva-Liisa tuntuisi vähän oudolta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tunsin aikoinaan mäyräkoiran, jonka nimi oli Lulu. Mikä ihme järki siinä muka on, että koiralle ei voi antaa "ihmisen" nimeä? Meidän kultainennoutaja on Viivi.

Vierailija
4/12 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koiran nimi on Viivi. Mutta asiaan, tunnen kaksi aikuista naista joiden nimi on Lulu.

Vierailija
5/12 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 07:56"]Tunnen pikkutytön, jonka nimi on Lulu. Harvinainenhan se on. 

Jakaa selvästi kahtia tuolla koirapoluilla, voiko koiralla olla ihmisen nimi. Jotkut ovat sitä mieltä jyrkästi, että koiralle koiran nimi, joskin lähes kaikki "koiran" nimetkin ovat jollain ihmisellä. 

Ekku, Nekku, Jeri, Pepe jne. 

Mutta paljon on ihan almanakasta löytyviä ihmisten nimiä. Urho tuntuu esim. suosittu, pari Armiakin täällä on. 

Minusta Lulun voi antaa hyvin koiralle, ei siinä mitään. Jokin Helena tai Eeva-Liisa tuntuisi vähän oudolta. 
[/quote]

Taidankin antaa koiralleni nimeksi Marja-Liisa. :D Vai olisiko joku Jenna-Jessica parempi? Mitähän työkaverini tuumaisi. :D

Ap

Vierailija
6/12 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen yhden. Rakastaa rokkia ja öisiä katuja. Muuten on kuin yksi meistä vain.

Vierailija
7/12 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LULULLA OLI KOLOME MIELTÄ

Vierailija
8/12 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koirat (rottweilereita) nimeltään Irmeli ja Anneli. Aiheuttavat naurunpyrskähdyksiä silloin tällöin. 

Vierailija
9/12 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen Lulu-nimisen naisen. Mulle Lulu on muutenkin ihmisen nimi, kun en tunne yhtään Lulu-nimistä koiraa.

Vierailija
10/12 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden Lulun, ihmisen siis :) Lulu nimenä sopii niin koiralle kuin naisellekin. Lulun siskot ovat Lili ja Vivi. Nekin passaa myös koirille. Ja kissoillekin, ei sen puoleen.

Vierailija
11/12 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis mut tiiän tytön nimeltä Lula, ihme nimi.

Vierailija
12/12 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudulla noin puolella koirista on ihmisnimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan