Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi puhun mitä sattuu?

Vierailija
15.06.2015 |

Tämävaiva on tullut vasta viime vuosina. Saatan sanoa ihan hölmöjä asioita. Eilen kutsuin juhlavieraat kahville sanomalla kahvi on valmista, tervetuloa. Olkaa hyvät olisi pitänyt sanoa. Työkverille saaran sanoa että soitan sulle kun asia kunnossa. Istumme samassa huoneessa eli ehkä meilaisin tai suoraan huutaisin. Nämä ovat pieniä asioita mutta suustani tulee nykyään ihan mitä sattuu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Vierailija
2/6 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi. Liikaa asioita pyörii päässä samaan aikaan. Mulla ilmeni juuri noin. Sen jälkeen tuli unohdukset ja sit totaali loppuunpalaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa yhtäaikaisia hommia meneillään.
Toinen voi olla että tietää että porukassa on fiksumpia tyyppejä kuin itse, niin ottaa paineita omasta suorittamisesta ja sanat menevät sekaisin.

Vierailija
4/6 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole trolli enkä asu Porvoossa. Stressiäkään ei juurinyt ole. Kilpirauhasen vajatoiminta kylläkin ja välillä tuntuu että hajamielisyys on lisääntynyt. Vaikka arvot ovat kohdillaan. Tämä on outo ongelma. Ap

Vierailija
5/6 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminta liitettiin tähänkin ongelmaan. Anna mun kaikki kestää...

Vierailija
6/6 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Jollain tavalla ajatukseni ja puheeni hoitavat eri asioita tai ainakin kulkevat eri vauhtia. Töissä tätä ei tapahdu (onneksi ei, koska toimin viestinnän ja koulutuksen parissa), mutta kaikkialla muualla myymälän asiakkaana olemisesta tuntemattomien kanssa jutteluun. En tykkää olla kömpelö, mutta olen juuri se ihminen, joka sanoo esimerkiksi sokealle "näkemiin". Kahdesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme