Kuinka pitkään odotatte ennen seksiä uuden kumppanin kanssa?
Eli kuinkas pitkään aaveeläiset tapailevat uutta miestä/naista ennenkuin hyppäävät lakanoiden väliin? Ikä mukaan myös!
Itse annan vähän turhan nopeasti, riippuen kuinka kauan olen ollut puutteessa ja millainen kaveri kyseessä. Joskus heti ekana päivänä, joskus muutamaa viikkoa myöhemmin.
Kommentit (31)
Ensimmäiselle en antanut ollenkaan, yli vuoteen, toiselle 1,5kk jälkeen
Jos ehkäisy on kunnossa niin heti ekoilla treffeillä.
Odotin päälle puoli vuotta, halusin olla varma miehestä, ettei vain hae pelkkää pikaromanssia. Nyt 6v yhdessä :) N22
Yleensä sen aikaa kun saa housut laskettua polviin. Joskus tulen jo housuihin.
Yleensä jutellaan vasta seksin jälkeen, eli seksillä aloitan suhteen.
Nyt kävi ensimmäisen kerran elämässäni niin että ekoilta sokkotreffeiltä jäin yöksi ja seksiä olikin melkein koko yö ja aamu. Ei ollut suunnitelmissa etukäteen mutta kolahti niin. Yleensä olen varautuneempi, esim. edellisen kanssa voitin ujosteluni kolmantena yhteisenä iltana vaikka kovasti teki mieli aiemminkin. Ikä 36.
Se riippuu miltä tuntuu. Me mentiin ekana yönä jo. Nyt naimisissa. Se vain tuntui oikealta. Edellisen pitkän suhteen kanssa mentiin myös heti kun mahdollisuus, oltiin kyllä tunnettu jo pari kuukautta. Mulla on vähän sellainen asenne, että kannattaa testata mahdollisimman ajoissa, niin tietää... kavereille on sattunut niitäkin, että odotetaan ja odotetaan ja sitten se ei sujukaan, mutta onkin jo niin ihastunut toiseen ja ei tiedä mitä tekisi...
Tokalla tapaamisella. Silloin olimme vielä seksisuhteessa, mutta kolmen kuukauden hauskanpidon jälkeen molemmat haluttiin enemmän. Nyt kuusi vuotta onnellisesti yhdessä.
Shaibaa puhuu se, joka väittää ettei pelkkään seksiin perustuvasta suhteesta voisi kehittyä muutakin!
En oikeastaan osaa sanoa tarkalleen aikaa, koska kaikki suhteeni ovat alkaneet ystävyydestä ja ollaan tunnettu vähintään kuukausia, joskus vuosia ennen kuin on edetty seksiin. Tai enhän minä tiedä, onko niillä nuorukaisilla ollut jo alun perinkin seksi mielessä? Eli mistä lähtien lasketaan? Jos vaikka siitä, kun kaveri on ilmaissut ihastuksensa? Sen jälkeen on mennyt vähintään muutama viikko. En ole mitenkään tietoisesti vitkutellut tai taktikoinut, mutta olen tarvinnut aikaa tunnustella omia tunteitani ja miettiä, kannattako vaarantaa ystävyys suhteen takia. Ja sitten on pitänyt vielä hoitaa ehkäisy kuntoon, sillä suhteideni välillä en ole turhaan viitsinyt popsia pillereitä.
Melko nopeasti, viikon tai kahden kuluttua. Alkuhuuma on mahtavaa.