Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pitkään odotatte ennen seksiä uuden kumppanin kanssa?

Vierailija
15.06.2015 |

Eli kuinkas pitkään aaveeläiset tapailevat uutta miestä/naista ennenkuin hyppäävät lakanoiden väliin? Ikä mukaan myös!

Itse annan vähän turhan nopeasti, riippuen kuinka kauan olen ollut puutteessa ja millainen kaveri kyseessä. Joskus heti ekana päivänä, joskus muutamaa viikkoa myöhemmin.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko nopeasti, viikon tai kahden kuluttua. Alkuhuuma on mahtavaa.

Vierailija
22/31 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiselle en antanut ollenkaan, yli vuoteen, toiselle 1,5kk jälkeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ehkäisy on kunnossa niin heti ekoilla treffeillä.

Vierailija
24/31 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin päälle puoli vuotta, halusin olla varma miehestä, ettei vain hae pelkkää pikaromanssia. Nyt 6v yhdessä :) N22

Vierailija
25/31 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-20min.

Vierailija
26/31 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sen aikaa kun saa housut laskettua polviin. Joskus tulen jo housuihin.

Vierailija
27/31 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jutellaan vasta seksin jälkeen, eli seksillä aloitan suhteen.

Vierailija
28/31 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kävi ensimmäisen kerran elämässäni niin että ekoilta sokkotreffeiltä jäin yöksi ja seksiä olikin melkein koko yö ja aamu. Ei ollut suunnitelmissa etukäteen mutta kolahti niin. Yleensä olen varautuneempi, esim. edellisen kanssa voitin ujosteluni kolmantena yhteisenä iltana vaikka kovasti teki mieli aiemminkin. Ikä 36.

Vierailija
29/31 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu miltä tuntuu. Me mentiin ekana yönä jo. Nyt naimisissa. Se vain tuntui oikealta. Edellisen pitkän suhteen kanssa mentiin myös heti kun mahdollisuus, oltiin kyllä tunnettu jo pari kuukautta. Mulla on vähän sellainen asenne, että kannattaa testata mahdollisimman ajoissa, niin tietää... kavereille on sattunut niitäkin, että odotetaan ja odotetaan ja sitten se ei sujukaan, mutta onkin jo niin ihastunut toiseen ja ei tiedä mitä tekisi...

Vierailija
30/31 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokalla tapaamisella. Silloin olimme vielä seksisuhteessa, mutta kolmen kuukauden hauskanpidon jälkeen molemmat haluttiin enemmän. Nyt kuusi vuotta onnellisesti yhdessä.

Shaibaa puhuu se, joka väittää ettei pelkkään seksiin perustuvasta suhteesta voisi kehittyä muutakin!

Vierailija
31/31 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan osaa sanoa tarkalleen aikaa, koska kaikki suhteeni ovat alkaneet ystävyydestä ja ollaan tunnettu vähintään kuukausia, joskus vuosia ennen kuin on edetty seksiin. Tai enhän minä tiedä, onko niillä nuorukaisilla ollut jo alun perinkin seksi mielessä? Eli mistä lähtien lasketaan? Jos vaikka siitä, kun kaveri on ilmaissut ihastuksensa? Sen jälkeen on mennyt vähintään muutama viikko. En ole mitenkään tietoisesti vitkutellut tai taktikoinut, mutta olen tarvinnut aikaa tunnustella omia tunteitani ja miettiä, kannattako vaarantaa ystävyys suhteen takia. Ja sitten on pitänyt vielä hoitaa ehkäisy kuntoon, sillä suhteideni välillä en ole turhaan viitsinyt popsia pillereitä.