Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää!!!

Vierailija
15.06.2015 |

Okei, tilanne se et olen tapaillu yhtä miestä jonkun aikaa ja oon tosi ihastunu, sekin kai. Oltiin sit pussailemassa ja vähän muhinoimassa sängyllä, vaatteet päällä. Olin sen päällä sillein hajareisin ja mulla oli ohuehkot legginsit (ja vähän pidempi paita). Huoneessa hiljasta ja yhtäkkiä mun legginsit lähti repeemään sillei rrriiiiiiiiiiiiiiiiiiittttssssssss ja mä nostin mun pään ja katoin sitä miestä ja se kuuli sen kans ja alko selkeesti kysymään asiasta (luulen et se ties mikä se ääni oli) mä kerkesin siinä sekunnin sadassa osassa miettimään sen tilanteen et joudun tunnustamaan sille et miten kävi ja romanttinen tunnelma on pilalla. Ajattelin et nou nou, nyt korjaan tilanteen sillei et alan vaan intohimosesti suutelemaan sitä. No mies tietenki vastas suuteloon ja tilanne oli ohi. Nyt jälkeenpäin nolottaa se tilanne ku mietin jos se mieskin sitä ajattelee ja jos se luulee et se oliki pieru!!!! En kestä..

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:48"]Mä olisin varmaan alkanut nauramaan ja todennut jotain, että ohhoh, pöksytkin repesi kun oot niin hot. Aikuisen ihmisen ei kannata hävetä jonninjoutavia asioita.
[/quote]

Onneks meitä löytyy näitä supliikkimiehiä jolla on aina vastaus joka tilanteeseen.

Vierailija
22/22 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkohan sä se nainen, kenestä eräs tuttava kertoo .. Ja tosissaan luuli että piereskelet!! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla