Enää ei riitä että on yli 180cm, vaan pitää olla yli 6''/"six foot"
Koska amerikkalaisilla naisilla tuo 6 foot on raja, se on rantautunut suomeenkin. Ei ole helppoa kiltillä miehellä löytyää naista ketä kutsua omakseen. 🥺👉👈
K-Mies27
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis inch vai foot vai mitä sä tarkotat? Luuletko, että sillä, että pidät naisia jonain homogeenisenä ihmisryhmä ni voi olla merkitystä mahdolliseen kumppaninpuutteeseen?
Vaikka tää avaus olisi trolli, ni ilmeisesti näitä tän ajatusmaailman kavereita kuitenki jostain tietokonehuoneesta löytyy.
Alle 6 foot miehen (183cm) on käytännössä mahdotonta saada naista tänä päivänä.
T.Kiltti Mies
Miksi minä, 173 senttinen mies olen saanut yli sata naista sänkyyni, ollut aviossa ja minulla on lapsia? Osa naisista on ollut minua selvästi pidempiä, osa saman mittaisia ja jotkut hieman lyhyempiä. Teoriasi ei ole pätenyt ainakaan omalla kohdallani.
Jos mies ei tunne vetoa lihavaan naiseen häntä syyllistetään ja moititaan siitä, mutta ja kun nainen ei tunne vetoa lyhyeen mieheen niin naista ei syyllistetä eikä moitita siitä. Kyseessä on yhteiskunnan kaksois standardi. Ei ihminen (mieskään) voi itse päättää kenestä viehättyy.
Meillä täällä Oulussa kranttuakin krantuimilla muijilla on minimivaatimus 185cm.
" tarkoittaa tuumaa, ei jalkaa...
Vai pitääkä miehen olla 6 jalkaa pitkä ja omata 6-tuumainen kulli?
Infantes perhibent et stultos dicere verum
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis inch vai foot vai mitä sä tarkotat? Luuletko, että sillä, että pidät naisia jonain homogeenisenä ihmisryhmä ni voi olla merkitystä mahdolliseen kumppaninpuutteeseen?
Vaikka tää avaus olisi trolli, ni ilmeisesti näitä tän ajatusmaailman kavereita kuitenki jostain tietokonehuoneesta löytyy.
T.Kiltti Mies
Miksi minä, 173 senttinen mies olen saanut yli sata naista sänkyyni, ollut aviossa ja minulla on lapsia? Osa naisista on ollut minua selvästi pidempiä, osa saman mittaisia ja jotkut hieman lyhyempiä. Teoriasi ei ole pätenyt ainakaan omalla kohdallani.
Olet varmaan jännä mies sitten kun yli 100 naista on ollut. Tässä nyt puhutaan kilteistä lyhyistä miehistä ilmeisesti. Olet ollut yli 100 naisen kanssa sängyssä ja avioliittokin mennyt pilalle eli ei kovin hyvin ole mennyt.
näh, mä haluun big footin, muut ei käy
Assburger kirjoitti:
8 tuumaa on minimi.
"Golden six" eli yli 6 jalkaa, 6 tuumainen muna ja 6-numeroinen vuosipalkka. Vähempään ei moderni nainen tyydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.Kiltti Mies
173 cm onkin ihan riittävä pituus miehelle. Kaikki muu on propagandaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei tunne vetoa lihavaan naiseen häntä syyllistetään ja moititaan siitä, mutta ja kun nainen ei tunne vetoa lyhyeen mieheen niin naista ei syyllistetä eikä moitita siitä. Kyseessä on yhteiskunnan kaksois standardi. Ei ihminen (mieskään) voi itse päättää kenestä viehättyy.
Puolaan ei voida lähteä, koska?
Muuten, tsekkaa kevään yhteishaut. Sanoin jo viime keväänä ja sanon nytkin. (Peruskoulun arvosanoja voi nostaa aikuislukiossa)
Ap syyttää pituuttaan, vaikka ongelma on korvien välissä. Hyvin menee pidemmillä ja lyhemmilläkin miehillä kun itsetunto ja/tai käytöstavat on kunnossa ja lopettavat instaprinsessojen kuolaamisen.
Niin siis riittääkseen KENELLE? Jollekin ig-mallille? Edelleen, tavikset pariutuu tavisten kanssa ja käykää siellä Prismassa jollette usko. Itse tavoittelette liian korkeatasoisia (ja liian nuoria) naisia ja ilmiselviä gold diggereitä ja sitten valitatte kun "naisille ei kelpaa mikään".
Kummasti meille tavisnaisille on kelvanneet ihan tavismiehet. Kuinka se on selitettävissä?
No no, monet naiset pitävät kääpiöitä oikein vekkuleina.
Assburger kirjoitti:
Eihän 6 tuumaa ole kuin jotain 15 senttiä. Alle 20 senttisellä mulkulla varustetut eivät minun sänkyyni kelpaa!
Suomessa puhuttiin kauan sitten latinaa. Lue historia millaista oli 1400 luvun Suomessa.