Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Haittaako, jos nainen juokse ohi, kun olet juoksulenkillä?

Vierailija
05.02.2022 |

Joskus on joku lähtenyt perään juoksemaan ja juttelemaan! Joo, ja muitakin vastauksia kuin juoksutrikoot, olen ihan normipainoinen, hoikka selluliittiperse, en mikään saliperseilijä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Ap on näitä, jotka tuntee jotain ihmeellistä ylemmyydentunnetta ohittaessaan muita.

N28

Vierailija
2/30 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan. Jos kyseessä kaunis isoperäinen nuori nainen se saa vanhemman miehenkin sitten juoksemaan vähän kovempaa että pysyy kannoilla ja saa ihailla upeata takakonttia.

Mies52 Tapani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää ole kuin henkilöitä..joten..

Vierailija
4/30 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Päästän takanani juoksevat aina ohitse, koska tykkään lenkkeillä rauhassa metsäpoluilla.

Kun juoksen en halua muita ihmisiä lähelleni. Olla vain yksin ja nauttia juoksun ja luonnon tuomasta rauhan tunteesta.

Vierailija
5/30 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Ap on näitä, jotka tuntee jotain ihmeellistä ylemmyydentunnetta ohittaessaan muita.

N28

No en oikeastaan, tai no jos hyväkuntoisen miehen päihittää, mutta yksi peräänjuoksija sanoi ettei tykkää hävitä.

Vierailija
6/30 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadan puskaan, jos ohittaa. ;)

Vierailija
7/30 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Massajuoksutapahtumissa näin on tapahtunut minulle usein. Normilenkillä näin ei käynyt koskaan, mutta se johtuu lähinnä reittivalinnoistani. Suomessa on varmasti tuhansia minua nopeampia naisia.

Vierailija
8/30 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juossut viimeksi parikymppisenä, nykyään vain kävelen. Kun joku jeesnäköinen lenkkeilijänainen ohittaa niin sen aikaa maiskuttelen kunnes en enää näe naista tarkasti.

Vierailija
9/30 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ei koskaan tapahdu.

Vierailija
10/30 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

saitko nyt vastauksen jota hait? onhan tämä tärkeää

Vierailija
11/30 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nautiskelujuoksija ennen vanhaa. Tai juoksin mielialan kohentamisen vuoksi, mutta nykyään mieliala on niin tasainen, ettei tarvitse juoksennella. Puhevauhtia, kuten juoksukirja opetti. Hyvä vain, jos hätäisimmät menee menojaan, ja saa olla rauhassa. Loppukirin otin usein kotiin. Mutta suoraan sanoen en yleensä naisia lenkillä nähnyt. Olin kai vain mies, joka juoksi omia polkujaan. 

Vierailija
12/30 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksen tahallaan hitaasti että naiset ohittavat minut. Saan sitten ihailla peppuja ja hiljakseen viheltelen perään. 

Vierailija
13/30 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olof Palme suuttui kun naiset ohittavat hänet hiihtoladulla. Palme lähti hiihtää täysillä heitä kiinni, mutta ei onnistunut. Myöhemmin ilmeni naisten olleen maajoukkuehiihtäjiä.

Vierailija
14/30 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa . nyt kun juoksen melko hiljaisella pururadalla  niin naiset kiljuvat kun ohitan heidät. lisäksi ohitan mahdollisimman kaukaa ja koitan pysyä reunassa jos joku ohittaa,

Vierailija
15/30 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olof Palme suuttui kun naiset ohittavat hänet hiihtoladulla. Palme lähti hiihtää täysillä heitä kiinni, mutta ei onnistunut. Myöhemmin ilmeni naisten olleen maajoukkuehiihtäjiä.

Noita naisia tulisi kuulustella missä olivat palmen murhan aikaan.

Vierailija
16/30 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että se miehiä (ei ainakaan mua) haittaa. Me miehet tiedämme että olemme loppupeleissä se täysin ylivoimainen sukupuoli jos miettii oikeesti "voimaa". Saa akat juosta ohi. Se ei muuta sitä faktaa, että jos huvittaa, niin voin helposti nostaa sellaista naista ja heittää ojaan jos huvittaa.

Uskon että naiset vituttaa enemmän se, että ovat yleisesti alivastaajat ja näin tulee aina olemaan.

Vierailija
17/30 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juoksen niin yksikään nainen ei juokse kyllä ohi.

Vierailija
18/30 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran alkoi seisomaan juostessa ja "se" osui vahingossa edessä olevaan naiseen. Aloimme nauraa koska olen sekopää ja nainenkin huomasi sen.

Vierailija
19/30 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kesken mäkivetojen juoksee ohitse, niin nostan hattua ja pyydän nimmaria.

T. Sprintteri

Vierailija
20/30 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Jos on hyvä perberi niin jään peesiin roikkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän