Miehet! Haittaako, jos nainen juokse ohi, kun olet juoksulenkillä?
Joskus on joku lähtenyt perään juoksemaan ja juttelemaan! Joo, ja muitakin vastauksia kuin juoksutrikoot, olen ihan normipainoinen, hoikka selluliittiperse, en mikään saliperseilijä.
Kommentit (30)
Haittaa se vähän, jos mennään ihan eri tahtiin. Hidasta vähän vauhtia.
Ei haittaa lainkaan. Juoksen sellaista läskihölkkää.
Ei, koska olen niin omissa ajatuksissani (tosin kyllä "vain" kävelen).
Olen mies ja pari kertaa olen ohittanut toisen miehen ajaessani pyörällä. Vähän ajan päästä tää takana oleva pyöräilijä on laittanut kaasun pohjaan ja ohittanut mut takaisin ja vielä kääntynyt heti perään. Ei se sukupuolesta riipu, että jotkut ihmiset pahoittavat mielensä kun heidät ohitetaan.
Ei haittaa. Nainen saa olla mielummin hieman edellä.
mies54v
Päästän kauniit naiset ihan tarkoituksella ohi ja peesailen sitten tyytyväisenä.
Kunnon muheva paukku tai päräpärä-pieru juoksijan edellä auttaa. Ja ujo märkä katse että tänään olisi peppuperjantai spandex-reetta.
Olen vasta aloittanut juoksu harratuksen, työterveyslääkärin suosituksesta.
Ei hän suoraaan juoksua ehdottanut, vaan jotain harratusta, mikä alun kunnon kohennuksen jälkeen, tuntuu parhaimmalta, kiinnostavimmalta ja mahdollisuuksien rajoissa olevalta kunto harratukselta.
Joten miehenä mulle on yksi niin sanotusti hai lee, miten moni nainen minut ohittaa kuntopolulla.
Olen kuntopolulla oman terveyteni ja kuntoni parantamisen takia.
En juokse siellä kilpaillakseni jonkun takia. Kilpailen oman kuntoni ja oman jaksamisen takia. Joten kilpailen vain omien, yhä parempien suoritusten takia.
Miten helvetissä joku voi nähdä ja kokea myös kuntoharjoittelun kilpailujan täysin outojen ihmisten välillä, olivatpa nämä ihmiset naisia tai miehiä?
Kertokaas tää, te kaikki kokeneet kuntoilun harrastajat.
M. 48. toimistohommissa oleva tietyn alan päällikkö -
Ei. Juoksen oman tahtiini, on luonnollista, että osalla on parempi kunto. Kannustaa vain paremmaksi.