Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko turn-off jos miehellä on jokin erikoinen/epätavallinen fetissi?

Vierailija
05.02.2022 |

Kun kyseessä on sellainen fetissi joka on sinusta epämiellyttävä. Jos on niin entä jos mies tukahduttaa nämä tunteensa eivätkä näin ole osa mahdollista seksielämäänne? Ja kyseessä ei ole mikään vaarallinen/väkivaltainen fetissi.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu täysin fetissistä. En jaksaisi jotain jalka- tai kenkä-friikkiä, koska ne odotukset kohdistuisivat muhun.

Ei fetissin tarvitse automaattisesti kohdistua puolisoon.

No sehän se vasta kiva on, jos mies vaan haaveilee toteuttavansa fetissejään jonkun toisen naisen kanssa!

Vierailija
22/24 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun poikaystävälläni oli mielestäni outo fetissi, kun halusi minun pukeutuvan "hutsuksi", jonka jälkeen halusi sitoa minut sänkyyn hyväksikäytettäväksi. Melkein vuoden sulattelin tuota, kunnes sitten "annoin" lahjaksi hänelle luvan toteuttaa tuon. Hankimme siis vaatteet ja hän hommasi paljon muutakin rekvisiittaa (suupallon, käsi- ja jalkakahleet, sekä vyön millä vibraattorin sai kiinnitettyä haaroväliin). Sovimme päivän milloin toteutimme tuon ja tuon päivän aikana olin jännittyneenä, mutta samalla myöskin kiihottuneena illan ohjelmasta. Kun sitten tuli aika pukeutua stau-up sukkiin, korsettiin ja halkio pikkuhousuihin alkoi idea tuntua ihan kiihottavalta ja jännittävältä.

Loppujen lopuksi pidin illasta niin paljon että pyysin uusintaa jo seuraavana iltana. Nyt olemme naimisissa ja edelleen tämä "turn off" fetissi on viikoittain mukana 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten mikä?

Ex tykkäsi panna kainaloon 😂 enhän mä mitään siitä saanut mutta pankoon nyt sit kun tykkää eikä se ole multa pois 😁

Toinen ex pyysi pissaamaan päälleen. En vaan pystynyt vaikka yritin kyllä.

Yksi sai jotain kicksejä mun varpaiden imemisestä ja toinen siitä kun pallit sidotaan oikein tiukasti.

Ei mua haittaa, kunhan se ei satu ja on kummallekin osapuolelle ok. Tosin en ole aina kyennyt pitämään pokkaa vaan kikatellut kippurassa, että jos se ei haittaa niin 😂

Jos et pysty pissaa niin et ole juonut tarpeeksi.

Vierailija
24/24 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun fetissi on koulutyttöasu. Tämä siis aikuisen naisen päällä. Yläosassa valkoinen kauluspaita ja solmio, villatakki tai pikkutakki. Mustat matalat kengät, valkoiset nilkkasukat, paljaat sääret. Aivan mimimini hame, niin että valkoiset pikkarit vilahtelee seistessä. Kiinnostaisi tietää, onko naisia, jotka tykkää pukeutua tollaseen asuun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi