Miten joku ihminen voi olla niin idiootti että lähettää vihapostia julkisuuden henkilöille?
En vaan voi käsittää että joillakin menee niin paljon tunteisiin julkkisten elämä että kokevat oikeudekseen haukkua heitä ja lähettää vielä yksityisesti sairasta vihapostia heille.
Mikä ihmisiä oikein vaivaa?
Tämä tuli mieleeni kun katsoin tv2 äsken ohjelmaa jossa kerrottiin suomalaisista urheilijoista niin Marja-Liisalle oli lähetetty että ”Lehmät kuuluu maatalousnäyttelyyn. Haista paska”
Mutta myös moni muu suomalainen julkkis saa tällaista postia.
Kommentit (9)
Suurin osa varmaan kirjoittelee tulla palstalla.
Täällä on haukuttu Saara Aalto, Sara Parikka, Janni Hussi, Sara Sieppi helpompi olisi ehkä kirjoittaa sen suomalaisen nimi jota ei ole mammat haukkuneet, ihan just ei nyt kyllä tule mieleen.
Täällä siis haukutaan kaikki nuoret naiset, ulkonäköä ja lapsia myöden, joten sinänsä osoitit kysymyksesi oikealle palstalle.
Kyllähän niille mulkuille saa ja oikeastaan pitääkin laittaa aina pienet törkeydet. Nykyään se on ihanan helppoakin!
Ajatelkaa että tuollainen törkeys on lähetetty nuorelle urheilijalle vaikka Suomi voitti kultaa.
Kyllä ihmiset on törkeitä ja edelliset kirjoittajat ovat oikeassa, tälläkin palstalla moni mamma luulee että hänellä on kotisohvalta oikeus tuomita. Hyi!
Miksi kukaan ees tuhlaa ainokaista elämäänsä joidenkin julkkisten seuraamiseen on totally beyond me.
Miksi ketään kiinnostaisi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ees tuhlaa ainokaista elämäänsä joidenkin julkkisten seuraamiseen on totally beyond me.
Miksi ketään kiinnostaisi?
No lue täältä keskusteluja johtaja koskevat julkisuuden ihmisiä, satoja kommentteja jotka pääasiassa sisältävät haukkumista ja ivaa.
Sairasta.
Varmaan omassa elämässä asiat eivät ole hyvin, joten sitä aggressiota ja vihaa on helpompi purkaa johonkin julkisuuden henkilöön, kuin mennä peilin eteen ja tunnustaa, ettei ole tyytyväinen itseensä tai omiin elämänvalintoihin.
Joo, kyllä siinä kaikkein hupaisinta oli se, että Suomi voitti sen kuuluisan viestin. Silti joku näkee noin paljon vaivaa. Siinä täytyy olla jo erittäin tyhjä oma elämä tai itsellä jokin erittäin traumaattinen juttu, jota sitten projisoi tällaisiin julkisesti epäonnistuviin yksilöihin. Tavallaan haukkuu siis itseään.
Kyllä minäkin kirosin tänään ääneen, kun Johaugin-pska meni voittamaan yhdistelmäkisan, mutta ei tulisi mieleenkään lähettää hänelle pskapostia. Miksi ihmeessä lähettäisin? Sehän on vain viihdettä ja tunteiden hetkellistä tuulettamista. Ja kun alkaa tätä asiaa ajattelemaan, niin sitä ällöttävämmältä tällaiset postinlähettilijät tuntuvat. Mukana täytyy olla valtava määrä narsismia - siis jotain sellaista, että nyt se Juuhauki on loukannut minua ihan henkilökohtaisesti (oot Jeesus itsellesi) ja minun täytyy häntä rankaista. Siispä lähetän hänelle pskaa postissa, siitäs sait. Nyt se on varmasti ihan murskana ja vähintään ampuu itsensä tai sitten älyää olla loukkaamatta minun Suurta Persoonaani.
Miksi ihmiset lähettävä vihapostia kenellekkään.
Samaa olen ihmetellyt niistäkin, jotka tänne postaavat ilkeitä viestejä julkkiksista. En ikinä kehtaisi, vaikka ajattelisinkin jotain pahaa.