Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

24-vuotias ei-seurustellut

Vierailija
14.06.2015 |

Tunnetko ketään? Miten kuvailisit?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut 24 vuotiaana vielä seurustellut. Nolifer mieheksi monen kovien arvojen kannattajan mielestä siis.

Syitä tähän oli monia. Olin silloin vielä aika ujo ja epävarma itsestäni. En ollut mielestäni tarpeeksi hyvän näköinen enkä ollut koskaan oppinut olemaan luontevasti vastakkaisen sukupuolen seurassa.

Koulussa oli kiusattu, samoin kotona lapsena ja teininä sain paljon tyttöihin liittyvää kiusoittelua. Ei tehnyt hyvää itsetunnolle.

Sitten biletys. Se ei innostanut eikä alkoholi sopinut. Alkoholista tuli ja tulee yhä armoton pahoinvointi. Mutta kun kaveripiirin mielestä tyttöjä tapasi vain keskustan bilerafloissa niin mukana yritin roikkua.

Ei tuloksia.

Tätä jatkui pitkään, vasta 30v iässä tapasin mahtavan naisen arkielämän yhteyksissä. Seurustelu johti yhteen muuttamiseen. Nyt olen ollut jo 7 vuotta onnellisesti naimisissa. 2 lastakin on.

Ehkä olin vässykkä. Ehkä olin väärissä piireissä. Ehkä menetin jotain hehkutettua hurjaa nuoruutta. Mene ja tiedä.

Elämä on kuitenkin nyt eikä menneisyydessä.

M39

Vierailija
2/26 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni. Viihdyn yksin, en tapaa usein kiinnostavia miehiä ja silloin ne loputkin kiinnostavat on sitä tasoa, ettei tunteita synny heidän puoleltaan. Muuten olen ihan perusnainen, töitä ja harrastuksia on, tokikaan en mikään perinteisesti kaunis ole. Nykyisin on maailman huonoin itsetunto vuosien torjuntojen jälkeen joten mitään tapailuja en enää yritäkään vaikka joskus joku erehtyy pyytämään ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin tuollainen. 24-vuotiaana aloitin tapailun, joka oli siihen mennessä ainoa ja ensimmäinen juttuni. Tämän jutun päätyttyä kävin vielä pariin otteeseen treffeillä muiden kanssa, ja sitten tapasinkin nykyisen mieheni. Nettitreffit olivat minulle lopulta se sopiva keini. Olen tietysti epäluotettava kuvailemasn itseäni mutta 24-vuotiaana olin
- söpö ja hoikka, en klassisen kaunis, mutta nätti silti
- yliopisto-opiskelija maisterivaiheessa
- empaattinen ja sosiaalinen, laajasta kaveripiiristä
- sellainen, etten juhlimssa kauheasti käynyt mutta erilaisissa tapahtumissa ja pienemmissä illanvietossa kyllä
- ahkera ja hyvin toimeentuleva
- jumppaa, käsityöjuttuja, lukemista ja kirjoittamista harrastava

Aina halusin parisuhteen ja kumppanin. Toive on nyt toteutunut.

Vierailija
4/26 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse. Olen ihan normaali, ei ole koskaan vain kiinnostanut seurustella.

Vierailija
5/26 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

34-vuotias neitsyt ilmoittautuu. Olen kaiketi Highly sensitive person, eli herkkä luonne, ja jos ihan suoraan sanon niin ihmiset on niin julmia ja ilkeitä että en ole koskaan uskaltanut edes yrittää seurustelua tai edes seksiä. Koska tiedän miten huonosti minua kohdeltaisiin ja sen takia koko touhu tuntuu lähinnä yököttävältä.

Vierailija
6/26 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs 29-vuotias ei-seurustellut on hiljainen, sosiaalisesti arka, huonoitsetuntoinen, passiivinen ja luonteeltaan perusnegatiivinen.

Vierailija
7/26 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen pitäisi olla joku handicappi ettei ole seurustellut? Itse en osaa kunnioittaa jakorasioita ja huoripukkeja jotka ryntäävät "harjoittelemaan" parisuhteilua heti kun kynnelle kykenevät. Olen hyväitsetuntoinen ja komea mies enkä ole koskaan seurustellut edellämainituista syistä.

Vierailija
8/26 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni. Ruma, miehekäs kroppa (olen nainen), ujo, tylsä.

Vierailija
9/26 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kauniin naisen joka on vähän vanhempi eikä ole seurustellut. En tiedä miksi ei. On kiinnostunut miehistä. On myös normaalin itsevarma.

Vierailija
10/26 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:43"]

Miksi sen pitäisi olla joku handicappi ettei ole seurustellut? Itse en osaa kunnioittaa jakorasioita ja huoripukkeja jotka ryntäävät "harjoittelemaan" parisuhteilua heti kun kynnelle kykenevät. Olen hyväitsetuntoinen ja komea mies enkä ole koskaan seurustellut edellämainituista syistä.

[/quote]Eiköhän syy kelpaamattomuuteesi ole jokin ihan muu kuin (luulottelemasi) liian hyvä ulkonäkö ja itsetunto.

Vierailija
11/26 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelemattomuus ei todellakaan ole mikään vamma vaan merkki älystä ja itsekunnioituksesta! Mä pidän arvottomina huorina kaikkia alle 25-vuotiaita, jotka ovat olleet suhteessa. Itse olen hyvin kaunis nainen, enkä koskaan seurustellut edellä mainitusta syystä. Mulla ei ole mikään kiire.

Vierailija
12/26 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:43"]

[/quote]Eiköhän syy kelpaamattomuuteesi ole jokin ihan muu kuin (luulottelemasi) liian hyvä ulkonäkö ja itsetunto.

[/quote]

Ei.

Vierailija
13/26 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain huorat ja muu paskasakki seurustelee nuorina.

Vierailija
14/26 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Omillaan toimeentuleva yliopisto-opiskelija, 175 cm/ 60 kg, sosiaalinen, positiivinen ja rentio. Syynä sinkkuuteen se, että en ole tarpeeksi nätti ja sievä.

Vierailija
15/26 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:45"]

Tiedän kauniin naisen joka on vähän vanhempi eikä ole seurustellut. En tiedä miksi ei. On kiinnostunut miehistä. On myös normaalin itsevarma.

[/quote]

Näyttääkö tarpeeksi pantavalta ja on seksuaalisen oloinen?

Vierailija
16/26 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:53"]

Minä. Omillaan toimeentuleva yliopisto-opiskelija, 175 cm/ 60 kg, sosiaalinen, positiivinen ja rentio. Syynä sinkkuuteen se, että en ole tarpeeksi nätti ja sievä.

[/quote]En usko. Pikemminkin kyse lienee siitä, että olet liian kaunis, älykäs ja vaatimaton etkä mikään aivoton itseään jakeleva HUORA.

Vierailija
17/26 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden 24 vuotiaan ns ikisinkun. On tosi rento ja hyvä tyyppi mutta ei vaan ole kolahtanut. Itse olen hänestä kiinnostunut:/

Vierailija
18/26 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, itse olen vasta 19-vuotias ja moni ihmettelee jo nyt, miksen ole koskaan seurustellut. Sopivaa kumppania ei vain ole osunut kohdalle, enkä halua olla kenenkään kanssa yhdessä siksi, koska "niin vain kuuluu tehdä." Kaikki aikanaan.
N19

Vierailija
19/26 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pidettiin lesbona kun en ollut seukannut 15-veenä. Jo senkään takia en nuorena seukannut kun tuntui oudolta kuvitella olevansa kimpassa oman kylän pojan kanssa, jonka on tuntenut päiväkodista asti. Olin myös hyvin ujo.

Ekan kerran seukkasin vasta 21-vuotiaana ja nyt 3,5 vuotta myöhemmin olen yhä saman miehen kanssa. Koen että olin juuri sopivan ikäinen seurusteluun ja seksielämän aloittamiseen. Olin aikuistunut, nuoruuden kuohut ja kasvukivut oli läpikäyty.

Vierailija
20/26 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:42"]

Eräs 29-vuotias ei-seurustellut on hiljainen, sosiaalisesti arka, huonoitsetuntoinen, passiivinen ja luonteeltaan perusnegatiivinen.

[/quote]

Kuvailit juuri minut. T. N28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi