Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko minä nyt ikäloppu, täytin 40 vuotta?

Vierailija
14.06.2015 |

Aivan kammottava ikäkriisi iski. Miten muilla? 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin 50. Entäs sitten? 

Vierailija
2/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Yleensä kuolema alkaa koputella vasta 50-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole:) Olen 49v. ja tuntuu ihan 35v. Mikäli alat elää niin, että olet vanha niin vanhaksi tulet. Huomisesta kun ei kukaan tiedä niin parempi keskittyä nykyhetkeen.

Vierailija
4/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämähän muuttuu koko ajan paremmaksi. Mitäs kriiseilemistä ikääntymisessä on? On pakko tulla vanhemmaksi, jos aikoo elää pitkään. 

Vierailija
5/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vanha. Et todellakaan! Äitini on nyt 45 ja minusta hänkään ei ole vielä vanha. Hän kyllä itse sanoi että ikäkriisiä ei tullut 40-kohdalla mutta nyt kun 46 lähestyy niin alkaa kammottaa. Kuulemma sitten ollaan jo lähempänä viittäkymppiä. Mutta ei, et ole vanha. En nyt sanoisi vielä 50-vuotiastakaan vanhaksi mutta ei silloin kyllä enää ihan nuorikaan ole. Mutta hei sulla on vielä todennäköisesti yli puolet elämääsi jäljellä!

T:21v

Vierailija
6/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki täällä vanhetaan ja kuollaan pois. Ajatukseen kannattaa tottua ja elää sen mukaan. Käymässä täällä vaan ollaan. Terv. Nelikymppinen mies.

Vierailija
7/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriisiä pukkaa. Vaihtoehdot ovat jäädä kieriskelemään itsesääliin tai jatkaa elämää.

En oikeasti haluaisi olla 25-vuotias. Näytin siinä iässä hel-ve-tin paljon paremmalta (tosin olin omanasta mielestäni liian sitä tai tätä). Tämä elämäntilanne kun on jalka kunnolla työelämässä, koulut käytynä, edes vähän parempi taloudellinen tilanne, ihanat lapset, rauhallinen mieli ja elämänkokemusta; aika kiva.

Vierailija
8/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuuskymppisenä jojo odottaa 

Vierailija
9/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ikäloppu. Jos haluat niin ehdit vaikka opiskella vielä uuden ammatin ja harjoittaa sitä yli kymmenen vuotta. Toisaalta olet ehtinyt jo moneksi joten voit olla hötkyilemättä ja nauttia elämästä. :) t. N32

Vierailija
10/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 40

Vierailija
11/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Tuossa iässä monilla on asiat aika hyvin: koulut käyty, perhe perustettu, taloudellinen tilanne yleensä vakaampi kuin nuorempana. On mahdollisuus kouluttautua lisää, matkustella ja toteuttaa unelmiaan. Voi niitä unelmia nuorempanakin toteuttaa,mutta näin parikymppisenä opiskelijana mulla ei ainakaan vielä ole varaa! Mutta onneksi olkoon :-)

Vierailija
12/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 41v. eikä tunnu vanhalta, vaikka lapsikin jo täysi-ikäinen ja muuttaa kohta pois. Eikä tullut mitään kriisiä, kun täytin 40-vuotta, elämä jatkui samanlaisena kuten ennenkin. Oikeastaan tuntuu hemmetin hyvältä olla jo yli neljänkympin, jotenkin tuntuu viisaammalta :D, ehkä siksi, kun on jo kaikenlaista kokenut matkanvarrella ja nuoriso kyselee neuvoja vähän väliä. Sekä on todella itsevarma olo ja itsetunto kohdillaan. Kaikenlainen epävarmuus on poissa, tiedän kuka olen ja vähät välitän muiden mielipiteistä.

Vierailija
13/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:31"]Elämähän muuttuu koko ajan paremmaksi. Mitäs kriiseilemistä ikääntymisessä on? On pakko tulla vanhemmaksi, jos aikoo elää pitkään. 
[/quote] selkä ja jalat alkaneet reistaamaan. En nyt sanoisi tätä paremmaksi. Ainakin vituttaa enemmän kuin 2-kymppisenä
-nelikymppinen

Vierailija
14/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot haudassa jo. T. 27v ikäloppu. 

Vierailija
15/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuule puhkesin seksuaaliseen kukkaan, kun täytin 40. Älä suotta kriiseile.

Vierailija
16/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dokasin ja riehuin pari kuukautta mutta nyt olen taas palannut vauva palstalle. Ihan hyvä oli käydä elämää läpi ja huomata, että piparia ei enää 25 vuotiailta lliemmälti heru.

Vierailija
17/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:38"]

Olet 40

[/quote]

Tämä on minusta aika täydellinen vastaus. Jotkut ovat vanhoja jo parikymppisenä, jotkut eivät koskaan. Niin hirveä klisee kuin se onkin, sisäisesti ja ulkoisesti kaikkein kauniimpia ihmisiä ovat ne, jotka ovat sinut itsensä kanssa ja pitävät itsestään huolta.

Vierailija
18/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ikäkriisiä jo muutaman vuoden. Täytän kanssa kohta 40 ja nyt tuntuu että ok, nehän on vaan numeroita.

Vierailija
19/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan vielä 40v,mutta paskin vuosi ikinä menossa,kaikki on perseestä,akka on ärsyttävä pihtari,pennut vaan kiukuttelee,rahat loppu kokoajan,terveysongelmia ym.
tuntuu että olisi valmis vanhainkotiin saattohoitoon.

Vierailija
20/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:32"]Et ole vanha. Et todellakaan! Äitini on nyt 45 ja minusta hänkään ei ole vielä vanha. Hän kyllä itse sanoi että ikäkriisiä ei tullut 40-kohdalla mutta nyt kun 46 lähestyy niin alkaa kammottaa. Kuulemma sitten ollaan jo lähempänä viittäkymppiä. Mutta ei, et ole vanha. En nyt sanoisi vielä 50-vuotiastakaan vanhaksi mutta ei silloin kyllä enää ihan nuorikaan ole. Mutta hei sulla on vielä todennäköisesti yli puolet elämääsi jäljellä!

T:21v
[/quote]

Lol, tosi nuori äiti sulla, voitte käydä yhdessä ulkona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi