Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä paljastui väsymyksesi syyksi?

Vierailija
05.02.2022 |

Kun menit lääkäriin tutkimuksiin

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljastunut lääkärissä mitään syytä, tosin sen jälkeen kun ensimmäinen ajatus eli uniapnea poissuljettiin, hoito loppui siihen. Ajan mittaan itse olen todennut, että kyse on vaan rytmistä. Olen illan virkku ja aamun torkku, eikä 15v kuudelta heräämistä ole sitä muuksi muuttanut. Illalla uni ei tule, joten yöunet aina liian lyhyet. Sain sitten työterveydestä unilääkkeitä, niillä on pärjätty nyt reilu 5 vuotta.

Vierailija
82/93 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ferritiini 15 :(

Tuohan on ihan normaali arvo. Minulla vuoden aikana ferrit eka mittaus 27 ja toka 23 ja lääkäri sanoi ettei ole mitään outoa eikä huonoa kun hemoglobiini 135.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on ihan normaali arvo. Minulla vuoden aikana ferrit eka mittaus 27 ja toka 23 ja lääkäri sanoi ettei ole mitään outoa eikä huonoa kun hemoglobiini 135.

Näissä mittausten välissä 11 kk.

Vierailija
84/93 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniapnea minulla oli ja aika pahakin.

Tämäntalviseen väsymykseen ovat auttaneet vitamiinit, en tiedä mikä, kun aloitin kalanmaksaöljykapselit, raudan ja sinkin ja d-vitamiininkin tuplasin, suunnilleen yhtä aikaa.

B12 extravahva ja kalsium tupla-annoksella menivät jo ennestään ja monivitamiini 

Lisäksi aloitin maca-jauheen . Ja kollageenin ja msm:n ja biotiinin.

Vierailija
85/93 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäravinteet voi olla haitaksi...

Hyvä ruokavalio riittää.

Vierailija
86/93 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino ja huono kunto. Elämäntaparemontti auttoi.

Vierailija
87/93 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypokondria, sanoi lekuri.

Vierailija
88/93 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ruokavalio riittää.

Mulla on aika paljon vitamiineja listalla lääkärin määräyksestä, eivät imeydy ruuasta tarpeeksi hyvin

Vierailija
89/93 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ruokavalio riittää.

Ei ne ole haitaksi kun ei vedä överiksi. Samoja aineita ovat kuin mitä ruoastakin saa.

Vierailija
90/93 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

,,

Vierailija
91/93 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli siis sarkasmia. Tiedän kyllä että naisilla alle 30 arvo = täysin tyhjät rautavarastot, arvolla 50 siellä on jo jotakin, 70 on "toimintakykyinen" rautavarasto ja tavoitearvo on jossain 70-100 välillä.

Mutta minkäs teet jos lääkäri sanoo että 23 on ihan normaali... Se vaan että joku toinen jossain toisessa sairaanhoitopiirissä voi saada tuollaisella arvolla lähetteen rautatankkaukseen...

Vierailija
92/93 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakan matala ferritiini ja ehkä siihen vielä huono nukkuminen tai nuo liittyvätköhän toisiinsa

Vierailija
93/93 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen väsynyt koska koitan laihduttaa ja se saa aikaan sekä palelua että yllättävää väsymistä. En tarvitse tuon toteamiseen lääkäriä.