Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä paljastui väsymyksesi syyksi?

Vierailija
05.02.2022 |

Kun menit lääkäriin tutkimuksiin

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steroidien käyttö oli lopettanut oman testosteronin tuotannon. Vuosi on jo mennyt siitä kun lopetin käytön, mutta parannusta ei ole tapahtunut.

Vierailija
62/93 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MS-tauti.

Muutama vuosi diagnoosin jälkeen jouduin työkyvyttömyyseläkkeelle sen hiton uupumuksen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistus: Vuosien köyhyyden johdosta matalapalkkatöiden takia. 

Vierailija
64/93 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroonista väsymystä ollut nuoruudesta asti. Monta syytä on sittemmin selvinnyt. Kilpirauhasen vajaatoiminta, raudanpuute ja myös allergiat/allergialääkkeet väsyttävät. Sisäilmamyrkyille reagoin voimakkaasti, joten ne osaltaan myös pahentavat väsymystä silloin kun joudun oleskelemaan homerakennuksissa.

Vierailija
65/93 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemoglobiini, 83. Tultiin just Lapista, meinas tunturissa puntti tutista...

Vierailija
66/93 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminta ja erittäin matala ferritiini.

Vierailija
67/93 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munuaisten vajaatoiminta

Vierailija
68/93 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me/cfs, tuttavallisemmin krooninen väsymysoireyhtymä. Ei näy labroissa eikä ole kunnon hoitokeinoa.

Vierailija
69/93 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ilmeisimmin neuroleptin (ketipinor) käytön lopettaminen. Olen jatkanut käyttöä monta vuotta ja nyt kun kuukausi sitten lopetin, on pää tuntunut terävämmältä ja pystynyt opiskelemaankin. En myöskään nuku puolta vuorokaudesta. Huom., silloin joskus sillä oli ihan auttava vaikutus, vaikkei varmaan pitkään aikaan olekaan helpottanut oloa olennaisella tavalla.

Vierailija
70/93 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kasvain

Vierailija
71/93 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivaikea uniapnea

Vierailija
72/93 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matala D-vitamiinitaso, vaihdevuodet.

Tulkittiin masennukseksi tutkimatta ko arvoja ja kun masennuslääkkeet eivät auttaneet niin lääkäri mietti bipolaaritautia.

Vierailija
73/93 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes (insuinihoitoinen) ja syöpä, lievä masennus.

Vierailija
74/93 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkälle edennyt suolistosairaus. No, siinä vaiheessa muitakin, melko selkeitä oireita jo oli tarpeeksi että pääsi hoitoon.. :D Voitte varmaan kuvitella. Ennen niiden ilmaantumista väsymys laitettiin vanhan masennusdiagnoosin (en ole ollut masentunut yli 10 vuoteen) ja pikkulapsiarjen piikkiin.

Vierailija
75/93 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin samaa kokeneena minua surettaa nämä kertomukset. Ihmiset ovat niin äärettömän kovilla tällaisten terveysongelmien takia.

Itselläni on kaksi kroonista sairautta ja lääkkeiden sivuvaikutukset aiheuttaneet aika ajoin rajuja terveyden romahtamisia ja vahvaa unettomuutta. Koko elämä on ollut luhistua monta kertaa ja monet ihmissuhteet ovat jääneet kun en ole jaksanut ylläpitää niitä Olen kulkenut helvetin läpi monta kertaa varhaisesta teini-iästä alkaen ja olen nyt viisikymppinen. On suoranainen ihme, että olen vielä työelämässä ja minulla on perhe kasassa.

Vierailija
76/93 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhannus ja mukava hetki. Maaliskuussa tulee tuotos ulos.

Juhapoika ?

Vierailija
77/93 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisikö syy ja selviydyitkö takaisin normaaliin elämään? Mitä menetit?

Vierailija
78/93 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistynyt vit*utus ja negatiivisuus.

Vierailija
79/93 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kunto.  Pitkäaikainen liikkumattomuus.

Sellainenhan vie ihmisen kunnon tosi pohjille, jos ei liiku ollenkaan, vaan viettää kaikki aikansa sohvalla maaten ja telkkua katselen, tai on tietokoneella.

Veriarvot olivat normaalit, koska kuitenkin teen kotiruokaa itse ja varon liikaa suolaa yms, koska minulla on verenpainetauti ja lääkitys siihen.

Liikunnan voi aloittaa ihan pienei askelin, täysin nollasta.  Jo ulkoilmassa vietetty tietty aika päivässä, virkistää sekä kehoa että mieltä, ja antaa tiettyä energiaa.

Vierailija
80/93 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raudanpuute ilman anemiaa