Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fiksuin nainen jonka tiedät?

Vierailija
05.02.2022 |

Julkkis tai tavis kuvaile fiksu nainen.

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastekaverini.

Opettaja, kahden lapsen äiti, kunnanvaltuutettu joka kuljettaa lapsiaan heidän harrastuksiin ja osallistuu lasten harrastusten järjestötoimiin.

Supernainen. Viisas, luotettava, kaunis, hyvä avioliitto, tukee, tsemppaa, on läsnä.

Vierailija
42/94 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Karenina. Mutta sekin oli vain neron fiktiivinen tuote. Todellisuudessa naiset ovat kunniattomia kanapäitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
44/94 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä itse. Olen keskustelutaitoinen ja empatiakyvykäs. Olen ratkaisuhakuinen. Sanoinko jo että älykäs? Havainnoin ympäristöä tarkasti. Pystyn tekemään vaikeitakin päätöksiä ja huomion silti muutkin osapuolet. Tämä on kuin suoraan jostain työhakemuksesta!

Empatia ja myös etiketti ja käytöstavat ovat näyttelemistä.

Vierailija
45/94 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
46/94 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kapanteri.- kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä itse. Olen keskustelutaitoinen ja empatiakyvykäs. Olen ratkaisuhakuinen. Sanoinko jo että älykäs? Havainnoin ympäristöä tarkasti. Pystyn tekemään vaikeitakin päätöksiä ja huomion silti muutkin osapuolet. Tämä on kuin suoraan jostain työhakemuksesta!

Empatia ja myös etiketti ja käytöstavat ovat näyttelemistä.

Empatia näyttelemistä? Oletko psykopaatti?

Vierailija
47/94 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhden ainuttakaan oikeasti fiksua naista.

DI 46

Vierailija
48/94 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lyhyt ketju.. 😄

Vierailija
49/94 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivia Benson

Vierailija
50/94 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne naiset jotka ovat kouluttautuneet "miesten" aloille ja tehtäviin. Ne naiset jotka tekevät tutkimustyötä. Ne naiset, jotka hoitavat työnsä ja perheensä ja voivat silti hyvin.

Vierailija
51/94 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs opiskeluaikainen kaveri, diplomi-insinööri teknillisestä fysiikasta. Todella älykäs, hyvät ongelmanratkaisutaidot, käytännöllinen ja aikaansaava ihminen, mutkattomalla tavalla mukava.

Toisella tavalla fiksu on entinen työkaveri, kasvatustieteiden dosentti. Erittäin herkkä ihmisten väliselle vuorovaikutukselle, hyvä tunneäly. Pystyy käsittelemään isoja kokonaisuuksia, joissa "oikea ja väärä vastaus" ei ole niin eksaktisti todennettavissa kuin matematiikan maailmassa.

Vierailija
52/94 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
53/94 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dolly Parton. Ei ota itseään niin vakavasti, on menestynyt ja mainio, eikä ylistä itseään fiksuksi.

Todellakin. Haastatteluista syntyy vaikutelma erittäin älykkäästä naisesta, jolla on hyvää huumoria ja nimenomaan ei tee numeroa älykkyydestään.

Vierailija
54/94 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna Karhunen, on nykyään Kuntaliitossa. Erittäin osaava, älykäs ja sosiaalisesti lahjakas. Oppii nopeasti uudet asiat riittävällä tarkkuudella. Hän on siis ylin johtaja ollut eri organisaatioissa, mikä tarkoittaa sitä, että hänen ei missään tapauksessa tarvitse tietää joka ikisen pykälän sovelluspoikkeuksia, mutta hän tietää, mitkä asiat kuuluvat hänen johtamansa organisaation vastuulle, ja osaa ottaa kantaa.

Tarja Filatov, kansanedustaja, ollut ministerinäkin. Erittäin älykäs, ystävällinen, empaattinen.

Sirpa Pietikäinen, todellä älykäs nainen, mutta valitettavasti henkilökohtaisessa elämässä ollut haasteita. Työnsä on hoitanut moitteettomasti.

Satu Hassi, diplomi-insinöörivihreä, kirjoittanut lukuisia fysiikan oppikirjoja. Realisti, ei idealisti.

Kreikkalainen kolleegani, jonka nimeä en osaa edelleenkään kirjoittaa oikein. Lääkäri, lakimies, virkamies parhaalla mahdollisella tavalla.

Tuossa henkilöitä, joiden kanssa olen työskennellyt, jotka ovat olleet opettajanani tai joiden alaisuudessa olen työskennellyt, tai jotka tunnen muista yhteyksistä, esimerkiksi vapaaehtoistoiminnasta.

Vierailija
55/94 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuutta on niin montaa erilaista.. Se joka on sosiaalisesti fiksu voi olla täysin pässi yleistiedon osalta. Exä oli tasapainossa kaiken kanssa, pakko sanoa että se on paljon parempi kuin se että loistaisi yhdellä tai kahdella osa-alueella.. Joutuu toteamaan että exän jälkeen ei ole tasapainoista löytynyt.

Vierailija
56/94 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksuutta on niin montaa erilaista.. Se joka on sosiaalisesti fiksu voi olla täysin pässi yleistiedon osalta. Exä oli tasapainossa kaiken kanssa, pakko sanoa että se on paljon parempi kuin se että loistaisi yhdellä tai kahdella osa-alueella.. Joutuu toteamaan että exän jälkeen ei ole tasapainoista löytynyt.

Fiksulle on tietysti monta määritelmää, mutta jos puhutaan hyvin korkeasta älykkyysosamäärästä, niin sellainen ihminen on hyvä ihan kaikessa ja lisäksi tunnusmerkkinä on ongelmanratkaisun huomattava nopeus muihin verrattuna. Tunnen tällaisia ihmisiä muutamia, he ovat todellisia renessanssi-ihmisiä, musikaalisia, taiteellisesti lahjakkaita, kädentaidoissa hyviä, sosiaalisesti ja matemaattisesti superlahjakkaita.

Sukumme geeneissä kulkee poikkeuksellisen korkeaa äo:ta, mutta saan tuntea itseni aika hitaaksi usein näiden "nerojen" seurassa, vaikka omakin äo:ni on korkeampi kuin keskimäärin (mitattiin nuorena virallisella testillä koulupinnauksen takia). Superälykkäät ihmiset ovat kyllä stimuloivaa ja hyvää seuraa, joten en ihmettele, että ovat suosittuja ystäviä ja kumppaneita.

Minun suvussani tuollainen fiksu nainen on oma tyttäreni, muut kaksi "neroa" ovat miehiä.

Vierailija
57/94 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula Risikko tulee mieleen.

Vierailija
58/94 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kollegani sh koulutukseltaan, fiksuin nainen jonka olen tavannut.

Vierailija
59/94 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhden ainuttakaan oikeasti fiksua naista.

DI 46

Enkä mä DI:ä.

Vierailija
60/94 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna Karenina. Mutta sekin oli vain neron fiktiivinen tuote. Todellisuudessa naiset ovat kunniattomia kanapäitä.

Täh? Oletko edes lukenut koko kirjaa? Kirjassa oli älykäs nainen, Kitty, joka päätyi Levinin kanssa naimisiin.

Anna Karenina sen sijaan oli tylsistynyt nainen, joka päätyi naissankarin matkaan, ja kun tajusi tulleensa huijatuksi, hyppäsi junan alle. Eli kunniaton kanapää kuvaisi Anna Kareninaa varsin hyvin.

Älykkäitä naisia sen sijaan on maailmassa vaikka kuinka paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan